Henrikenn Skrevet 18. mai 2011 Del Skrevet 18. mai 2011 (endret) Hallo. Ser Komplett har denne til 2200kr. På ebay har de samme til litt over 1000kr. Funker den fra eBay i Norge? Endret 18. mai 2011 av Henrikenn Lenke til kommentar
fiberkanin Skrevet 18. mai 2011 Del Skrevet 18. mai 2011 Err... en gps vil fungere hvor som helst i verden siden den bruker satelitt-data. Spørsmålet er om den har kart til norge? Bruker den kart i det hele tatt, eller bare rene gps-koordinater? Lenke til kommentar
Henrikenn Skrevet 18. mai 2011 Forfatter Del Skrevet 18. mai 2011 Err... en gps vil fungere hvor som helst i verden siden den bruker satelitt-data. Spørsmålet er om den har kart til norge? Bruker den kart i det hele tatt, eller bare rene gps-koordinater? Var jo det jeg mente, mænne ordla meg litt feil. Lenke til kommentar
fiberkanin Skrevet 18. mai 2011 Del Skrevet 18. mai 2011 Hentet fra: Garmin Forerunner 405CX Heart Rate Monitor Review – A Serious Runner’s Secret Weapon The GPS works anywhere in the world, in any weather conditions, 24 hours a day. There are no setup charges or monthly subscription fees to use the GPS. Lenke til kommentar
Henrikenn Skrevet 18. mai 2011 Forfatter Del Skrevet 18. mai 2011 Nice! Noen som har erfaring med denne klokka? Funker vel bra? Lenke til kommentar
Tanus Skrevet 29. mai 2011 Del Skrevet 29. mai 2011 Vurderer det samme som deg! Jeg er litt usikker på laderen til klokka, vil den fungere i norge med kun en kontaktadapter? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå