Sokat Skrevet 18. mai 2011 Del Skrevet 18. mai 2011 Jeg er på jakt etter større plater som skal brukes som skillevegg. Jeg lager et kunstprosjekt og skal til dette prosjektet lage et lite rom hvor installasjonen kan stå. Det er da disse platene som blir selve veggen. Hvor får man tak i slike store plater/materiale som er relativt billig? Lenke til kommentar
Faller Skrevet 18. mai 2011 Del Skrevet 18. mai 2011 Eneste jeg kommer på er byggvarehus som maxbo, Bauhaus, byggmax, byggmakker osv. Om det er billig er en annen ting. Mvh Faller Lenke til kommentar
Henrikenn Skrevet 18. mai 2011 Del Skrevet 18. mai 2011 Jeg er på jakt etter større plater som skal brukes som skillevegg. Jeg lager et kunstprosjekt og skal til dette prosjektet lage et lite rom hvor installasjonen kan stå. Det er da disse platene som blir selve veggen. Hvor får man tak i slike store plater/materiale som er relativt billig? Hvor tror du ? Hva med byggvareforretning? Lenke til kommentar
Sokat Skrevet 18. mai 2011 Forfatter Del Skrevet 18. mai 2011 Jeg er på jakt etter større plater som skal brukes som skillevegg. Jeg lager et kunstprosjekt og skal til dette prosjektet lage et lite rom hvor installasjonen kan stå. Det er da disse platene som blir selve veggen. Hvor får man tak i slike store plater/materiale som er relativt billig? Hvor tror du ? Hva med byggvareforretning? Tenkte mer på restmaterialer som er enda billigere enn i en byggvareforretning. Lenke til kommentar
Henrikenn Skrevet 18. mai 2011 Del Skrevet 18. mai 2011 Jeg er på jakt etter større plater som skal brukes som skillevegg. Jeg lager et kunstprosjekt og skal til dette prosjektet lage et lite rom hvor installasjonen kan stå. Det er da disse platene som blir selve veggen. Hvor får man tak i slike store plater/materiale som er relativt billig? Hvor tror du ? Hva med byggvareforretning? Tenkte mer på restmaterialer som er enda billigere enn i en byggvareforretning. Du får høre på byggplasser da. Ofte de får ting i kasser, som de kaster. Lenke til kommentar
Sokat Skrevet 23. mai 2011 Forfatter Del Skrevet 23. mai 2011 Jeg er på jakt etter større plater som skal brukes som skillevegg. Jeg lager et kunstprosjekt og skal til dette prosjektet lage et lite rom hvor installasjonen kan stå. Det er da disse platene som blir selve veggen. Hvor får man tak i slike store plater/materiale som er relativt billig? Hvor tror du ? Hva med byggvareforretning? Tenkte mer på restmaterialer som er enda billigere enn i en byggvareforretning. Du får høre på byggplasser da. Ofte de får ting i kasser, som de kaster. Thanx Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå