heggstad Skrevet 18. mai 2011 Del Skrevet 18. mai 2011 Hei! Har blitt ekstremt lenge siden sist, men savner likevel tiden her på forumet. Jeg vil dermed prøve å komme igang igjen, og starter med dette lille starterbildet. Kritikk søkes! Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 18. mai 2011 Del Skrevet 18. mai 2011 Jeg liker fargene og den skrå vinkelen. Men jeg synes det blir litt lite å feste øynene på. Lenke til kommentar
Larsenio Skrevet 18. mai 2011 Del Skrevet 18. mai 2011 Duse,fine farger samt fin komposisjon mht skråningen og toppene. Er enig i at det hadde gjort seg med noe som stakk seg ut, gjerne noe med en kontrastfarge til det duse... Ellers er det virkelig et behagelig bilde å hvile øynene på. Det er rett eksponert og jeg klarer ikke se støy, goody Lite å sette fingeren på! Det er godt å se deg tilbake her, gleder meg til å se dine bilder og få dine kritikker Lenke til kommentar
fotogigen Skrevet 18. mai 2011 Del Skrevet 18. mai 2011 Vakker macro, synest blikket fester seg fint i de skarpe områdene i roten på mosen.et litt abstrakt uttrykk på dette, fotte duse farger! ja eg liker dette! Lenke til kommentar
heggstad Skrevet 19. mai 2011 Forfatter Del Skrevet 19. mai 2011 Tusen takk folkens for både ros og litt kritikk folkens! Duse,fine farger samt fin komposisjon mht skråningen og toppene. Er enig i at det hadde gjort seg med noe som stakk seg ut, gjerne noe med en kontrastfarge til det duse... Ellers er det virkelig et behagelig bilde å hvile øynene på. Det er rett eksponert og jeg klarer ikke se støy, goody Lite å sette fingeren på! Det er godt å se deg tilbake her, gleder meg til å se dine bilder og få dine kritikker Hehe, du er ikke kvitt meg enda Larsenio, da jeg og mitt kamera skal gjøre det ytterste for å delta mer aktivt på denne delen av forumet igjen! Gleder meg også! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå