raider000 Skrevet 18. mai 2011 Del Skrevet 18. mai 2011 Vi skal ha eksamen i IT. Vi får sperret nettverket, men vi har lov til å ha alle hjelpemidler, det vil altså si at jeg kan laste ned w3schools.com Hvordan kan jeg laste ned hele nettsiden, slik at jeg kan søke opp ting også? Takker for svar Lenke til kommentar
cbastus Skrevet 18. mai 2011 Del Skrevet 18. mai 2011 http://stackoverflow.com/questions/538865/how-do-you-archive-an-entire-website-for-offline-viewing Forøvrig burde leksjon #1 i IKT vært: Google har svaret på alt. 1 Lenke til kommentar
GeirGrusom Skrevet 18. mai 2011 Del Skrevet 18. mai 2011 (endret) Ironi? edit: dessuten feil kategori. Endret 18. mai 2011 av GeirGrusom Lenke til kommentar
Occi Skrevet 18. mai 2011 Del Skrevet 18. mai 2011 Nå er jeg ingen ekspert på offline view, men vil overraske meg om søk fungerer, da dette trolig er et .asp-script.. Kjøp eller lån en bok du :-) Lenke til kommentar
cbastus Skrevet 19. mai 2011 Del Skrevet 19. mai 2011 Søket til W3schools bruker Google, så om man har alle sidene statisk skal en kunne bruke Google Desktop Search og få omtrentlig samme resultat. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå