bjornandrenyrud Skrevet 18. mai 2011 Del Skrevet 18. mai 2011 Hei, jeg har nå hatt en pc siden des 09. Og for ca 6 måneder sia begynte den og lagge. Ikke sånn små lagging men veldig kraftig. Bildet fryser, og lyden på spillet forsvinner, så forsvinner lyden på musikkavspillings programmet mitt, og lyden til spillet kommer tilbake. Mens dette skjer fram og tilbake i opptil 2 minutter, så har jeg skype på og det er ikke påvirket. Jeg har sendt den inn til komplett og de har bytta HK og RAM(2 ganger). Jeg har vel sendt den inn 4-6 ganger. De sier at pcen fungerer helt fint, men det gjør den ikke. Jeg har alle drivere oppdatert, og utenom det kan jeg ikke så veldig mye om PC. Takk for alt hjelp jeg kan få. Lenke til kommentar
geir__hk Skrevet 18. mai 2011 Del Skrevet 18. mai 2011 Fryser den også utenom spilling? Lenke til kommentar
bjornandrenyrud Skrevet 18. mai 2011 Forfatter Del Skrevet 18. mai 2011 Fryser den også utenom spilling? Ja men ikke helt på samme måte ang lyd. Men samme ang skjermen og skype. Lenke til kommentar
Mr.Duklain Skrevet 19. mai 2011 Del Skrevet 19. mai 2011 Formatering hadde nok løst det men vil du helst unngå det ? Lenke til kommentar
Brede_Skapstroppen Skrevet 19. mai 2011 Del Skrevet 19. mai 2011 - oppdatere drivere -defragmentering av harddisk -slå av forskjellige bakgrunnsprogrammer en etter en og se om dette hjelper - plukke ut evt USB dingser slik som Ipod osv.....Apple sin bonjour tjeneste er forresten et svin på å lage krøll, iallefall på mine pcer. Lenke til kommentar
bjornandrenyrud Skrevet 19. mai 2011 Forfatter Del Skrevet 19. mai 2011 Har prøvd og ha skype og andre programmer på laptop. Men med et spill fungerer det ikke. Har alle drivere oppdatert og pcen er nylig formatert. Har gjort det mange ganger. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå