Hveding Skrevet 18. mai 2011 Del Skrevet 18. mai 2011 Hei. Savner cod 4 feelingen! Alt går så smooth i det spillet. Bare det å bevege seg rundt osv. Er så og si samme feeling i cs. Men i black ops så føles det så rart ut. Vet at de ikke bruker samme grafikk motor... Finnes det noe info rundt dette i Modern warfare 3 ? Til tross før at det nesten ikke finnes noe info om MW3.. Om dere fatter... ^^ Mvh Patrick. Lenke til kommentar
Nightmare1518 Skrevet 18. mai 2011 Del Skrevet 18. mai 2011 Cod etter CoD4 er imho bare dritt. De selger samme spill om og om igjen bare dårligere og dårligere. Ikke nok med dette, de dropper også mod tools så vi kan modde vekk all den driten de lager. Vil du ha cod4 feeling, spill cod4. Ingen av cod spillene etter Cod4 har vært det minste kompetetive, dette ødelegger hele driten for meg, derfor skal jeg droppe Mw3, og heller kjøpe BF3. 1 Lenke til kommentar
Bjonski Skrevet 18. mai 2011 Del Skrevet 18. mai 2011 Hei. Savner cod 4 feelingen! Alt går så smooth i det spillet. Bare det å bevege seg rundt osv. Er så og si samme feeling i cs. Men i black ops så føles det så rart ut. Vet at de ikke bruker samme grafikk motor... Finnes det noe info rundt dette i Modern warfare 3 ? Til tross før at det nesten ikke finnes noe info om MW3.. Om dere fatter... ^^ Mvh Patrick. http://en.wikipedia.org/wiki/IW_engine Alle Call of Duty spill etter Call of Duty 4 benytter seg av samme motor. Skal også nevnes at Call of Duty 2 benytter denne motoren. Lenke til kommentar
Nightmare1518 Skrevet 18. mai 2011 Del Skrevet 18. mai 2011 Hei. Savner cod 4 feelingen! Alt går så smooth i det spillet. Bare det å bevege seg rundt osv. Er så og si samme feeling i cs. Men i black ops så føles det så rart ut. Vet at de ikke bruker samme grafikk motor... Finnes det noe info rundt dette i Modern warfare 3 ? Til tross før at det nesten ikke finnes noe info om MW3.. Om dere fatter... ^^ Mvh Patrick. http://en.wikipedia.org/wiki/IW_engine Alle Call of Duty spill etter Call of Duty 4 benytter seg av samme motor. Skal også nevnes at Call of Duty 2 benytter denne motoren. De bruker samme grunnmotor, ja. Men all den driten de slenger på ødelegger fortsatt feelingen Lenke til kommentar
Mr f0ss Skrevet 18. mai 2011 Del Skrevet 18. mai 2011 hei. jeg spiller cod 4 på xbox no fortiden. vis du er intrisert add meg på xbox jeg heter Mr f0ss (i f0ss er det ett null tall og ikke en o) eller e mail meg på [email protected] Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå