mcgroven Skrevet 18. mai 2011 Del Skrevet 18. mai 2011 Er Jack Sparrow like underholdende som stum plastikkfigur? Les hele saken Lenke til kommentar
Tottoro Skrevet 18. mai 2011 Del Skrevet 18. mai 2011 Har dere ingen andre tall enn 7? Lenke til kommentar
Rottenspacehead Skrevet 18. mai 2011 Del Skrevet 18. mai 2011 Skulle likt å sett dem gå over til karaktersystemet 1-6 istedenfor. 1-10 er bare tull. Lenke til kommentar
Kimme Skrevet 18. mai 2011 Del Skrevet 18. mai 2011 Den kostet 399,- på platekompaniet i Tromsø når jeg kjøpte den på Fredag til min sønn. Glemte å legge til at det var for PS3 konsollen. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 18. mai 2011 Del Skrevet 18. mai 2011 Skal plukke opp dette når salgsprisen kommer på, Lego Batman var meget underholdende. De andre lisensene har ikke vært like interessante for min del, men dette kan jeg fort finne på å kose meg stort med. Lenke til kommentar
Stormwolf Skrevet 18. mai 2011 Del Skrevet 18. mai 2011 Har virkelig lyst å gi dette et forsøk. Elsker Pirates of the Caribbean høyt. Håper bare det er bedre enn indiana jones som jeg synes var gørr kjedelig Lenke til kommentar
CommanderKeen Skrevet 18. mai 2011 Del Skrevet 18. mai 2011 Ser at en del folk reagerer på karaktersystemet. Personlig mener jeg at Giantbomb gjør stor sett alt rett, inkludert karaktersystemet som baserer seg på 1-5 stjerner. Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 18. mai 2011 Del Skrevet 18. mai 2011 Liker Lego-spillene og har alle de andre, så dette havner nok i samlingen også etterhvert. Men venter til det har falt litt i pris. Lenke til kommentar
Santar Skrevet 18. mai 2011 Del Skrevet 18. mai 2011 (endret) Merker at Lego serien begynner å bli litt utbrukt nå. Merket når jeg var ferdig med demoen til Lego Pirates at nei nå var det nok stud innsamling for denne gangen hehe. Synes personlig at høydepunktet var nådd med Lego Indiana Jones 2. Endret 18. mai 2011 av Santar Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 18. mai 2011 Del Skrevet 18. mai 2011 Dette er veldig koselige spill. Alltid like morro og spille sammen med lillebror. Både Lego Batman, Indiana Jones, og Star Wars, har vært en suksess. Lenke til kommentar
Donkey Kong Skrevet 19. mai 2011 Del Skrevet 19. mai 2011 Skulle likt å sett dem gå over til karaktersystemet 1-6 istedenfor. 1-10 er bare tull. 7 tilsvarer vel en 4? Hva misliker du med 1-10? Husk at mange spillsider operer med %; DA blir det tull Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå