Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Han kommenterer andre kvinner - til meg.

Anbefalte innlegg

Nei, det tror jeg nok ikke heller at han har. Men jeg sagt ganske klart sagt ifra at jeg krever gjensidig respekt - så det vet han. Han maser ikke, det gjør han ikke. Og selv om det gikk hele 2 uker fra første gang vi gjorde det - til vi gjorde det igjen, så klaget han ikke. Han prøvde seg litt, men når han ikke fikk respons, ga han seg. Uten å bli sur, og nussa meg heller god natt. Sant nok at han kanskje hinter litt voldsomt, men han legger ikke press på meg.

Han har jo allerede kommet i buksa på meg. Så han er nok neppe "bare" ute etter sex. Jeg bor tross alt her med familien hannes når jeg med han. Når han er på fjellet osv, så er det jo familie her. Hvem tar med seg en jente de bare er ute etter å bange, hjem til familien? Tror nok han vil ha et forhold, men at det kanskje ligger mer på det grunnlaget at han vil ha regelmessig sex med en jente som ser OK ut?

- Trådstarter.

Postet av anonym: b913eb142fe5c303cc1740d93e35bb86

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Han er ikke tyrker nei, men det virker ikke som det er så mange andre enn han som har sånn type holdning til kvinnfolk (meg). Helt ærlig vet ikke selv hva jeg ser i han, han kjøper maten. Så jeg har ikke mye utgifter når jeg er med han. Han tjener ganske godt, så jeg er på en måte "sikra" en økonomisk fremtid med han, kanskje det er derfor jeg holder ut? Men det er da ikke det man skal sette seg til ro med.. Jeg er ikke gold-digger, og jeg liker å kjøpe "personlige" ting selv, altså å være litt selvstendig og betale for meg selv.

Saken er også at, hvis det ikke funker med oss - så blir jeg å flytte tilbake hjem. Hvis jeg skal flytte hjem, må jeg flytte innpå jenterommet mitt igjen, og det frister lite. Blir jeg med han, så er jeg sikra en leilighet og senere et hus her. Jobb blir det heller ikke så vanskelig å skaffe, med tanke på at han har høy sosial status her.

Tro om jeg faktisk holder ut, bare fordi jeg er sikra så mange beskymringer om fremtiden? Men det kommer jo bare til å gjøre meg ulykkelig?

- Trådstarter.

Postet av anonym: b913eb142fe5c303cc1740d93e35bb86

Herregud, skaff deg litt selvrespekt, en ordentlig jobb og betal dine egne utgifter(ja, til mat og bolig òg). Om du seriøst vurderer å bli værende med en kar kun på grunn av de økonomiske fordelene, fortjener du ikke bedre enn han.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...