AnonymDiskusjon Skrevet 17. mai 2011 Del Skrevet 17. mai 2011 Hei. Jeg er en gutt på 18 år, blir 19 i septembert. Jeg har aldri hatt sex. Har hatt muligheten flere ganger siden jeg var 16 år, men så fort penisen min skal in i jentas vagina så blir den slakk. Det går bare ikke...Og så fort jenta skal røre penisen min så tar jeg bort hånda hennes og finner på en dårlig unnskyldning. Hva feiler det meg? Jeg tror rett og slett at jeg er for nervøs og har for dårlig selvtillit, derfor funker det aldrig. Hva kan jeg gjøre? Dette plager meg ekstremt mye Edit: Jeg er IKKE homofil. Tusen takk for seriøse svar! Postet av anonym: 3b7bf02c0ba17096e14c7d38dd7ab596 2 Lenke til kommentar
World Of Warcraft Skrevet 17. mai 2011 Del Skrevet 17. mai 2011 Ikke unormalt, og prøv igjen. 1 Lenke til kommentar
Zepticon Skrevet 17. mai 2011 Del Skrevet 17. mai 2011 Edit: Jeg er IKKE homofil. Ikke får æ være slem eller noe slikt, men jo, du er det. Om du pikken blir slapp når du skal ha sex med jenter så er du homofil Neida, bare tuller! Du er nok bare nervøs. Slikt skjer. Jo mer du tenker på det, jo værre blir det. Om ejnta vil ta deg på penisen, har du ikke noe å frykte. Du har nok kommet så langt at med henne at hun driter rett i det meste av slike småting;) Hun er nok enten like nervøs som deg, og da er det ikke noe problem;) Eller så er hun erfaren, og da tror jeg ikke du ahr noe å frykte, da kommer hun til å ta hånd om deg 4 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 17. mai 2011 Forfatter Del Skrevet 17. mai 2011 Edit: Jeg er IKKE homofil. Ikke får æ være slem eller noe slikt, men jo, du er det. Om du pikken blir slapp når du skal ha sex med jenter så er du homofil Neida, bare tuller! Du er nok bare nervøs. Slikt skjer. Jo mer du tenker på det, jo værre blir det. Om ejnta vil ta deg på penisen, har du ikke noe å frykte. Du har nok kommet så langt at med henne at hun driter rett i det meste av slike småting;) Hun er nok enten like nervøs som deg, og da er det ikke noe problem;) Eller så er hun erfaren, og da tror jeg ikke du ahr noe å frykte, da kommer hun til å ta hånd om deg Jeg tenker mer og mer på det for hver gang det skjer. Nå er det 1 år siden sist jeg hade sjangsen. Hun første jeg prøvde med var exen min for snart 2 år siden, hun andre var ei random dame på 46 år som jeg kjenner. Begge har prøvd å beføle penisen min, men jeg har tatt vekk henda deres. Føles veldig pinlig! Idag så har jeg ikke noen jenter jeg har spesielt mye kontakt med. Men jeg gruer meg til jeg får sjangsen igjen for jeg vet at jeg kommer til å feile og skamme meg. Postet av anonym: 96ae33dcafa2a8e86dfdb174ab53f2c7 Lenke til kommentar
Zepticon Skrevet 18. mai 2011 Del Skrevet 18. mai 2011 Jeg tenker mer og mer på det for hver gang det skjer. Nå er det 1 år siden sist jeg hade sjangsen. Hun første jeg prøvde med var exen min for snart 2 år siden, hun andre var ei random dame på 46 år som jeg kjenner. Begge har prøvd å beføle penisen min, men jeg har tatt vekk henda deres. Føles veldig pinlig! Idag så har jeg ikke noen jenter jeg har spesielt mye kontakt med. Men jeg gruer meg til jeg får sjangsen igjen for jeg vet at jeg kommer til å feile og skamme meg. Mann, det ligger 1 200 000 000år med utvilking bak din evnte til å knulle. Bare len deg tilbake og la naturen gjøre det den er best til, bringe arter vidre. Evt, ta deg en prat med hun på 46, som var keen på deg. Fortell at du sliter litt med å få den opp, så hjelper hun deg sikkert Om du er flink så kan hun kansje lære deg et par triks på veien til å bli en god elsker. Jeg veit av erfaring at de første gangene kan være litt tricky, men det kommer seg, stol på meg. Både du, og den, trenger litt øvelse. Så det er bare å vær skikkelig kåt og gønn på. 8 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 18. mai 2011 Forfatter Del Skrevet 18. mai 2011 *bump* Postet av anonym: 96ae33dcafa2a8e86dfdb174ab53f2c7 Lenke til kommentar
Millennium Skrevet 20. mai 2011 Del Skrevet 20. mai 2011 Du er langt i fra unormal, du er dessverre bare en av de uheldige som blir litt for nervøse? Blir du nervøs, stresset el.lign kan det gjøre at du mister ereksjonen, og jeg tror kanskje det kan være det du sliter med. Ikke tenk så mye på det (skjønner at det kan være vanskelig), og om du får sjansen igjen, forklar situasjonen litt. At din fremtidige sex-partner har hatt sex før er mye mulig om hun er på din alder eller noe eldre, så om hun virkelig er interessert i deg vil hun nok hjelpe deg i gang. For alt du vet er du fantastisk i senga, du må bare komme over det siste hinderet! Åpenhet er veldig viktig når det kommer til sex, så om du flørter litt med ei dame og har noe på gang, snakk litt om sex sammen så kommer til nok en mulighet for deg til å forklare situasjonen din, og når dere går så langt til at dere skal ha sex vet begge hva de kan forvente. Om det ikke blir noe bra første gangen prøver du bare igjen, øvelse gjør mester! 3 Lenke til kommentar
M4RKU5 Skrevet 20. mai 2011 Del Skrevet 20. mai 2011 Du har nok bare prestasjonsangst. Det vil nok gå over snart, skal du se. 1 Lenke til kommentar
TMB Skrevet 20. mai 2011 Del Skrevet 20. mai 2011 Tro meg...det å pule for første gang er ikke SÅ big deal som man tror. Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 20. mai 2011 Forfatter Del Skrevet 20. mai 2011 Hvorfor er det viktig for deg å presisere at du ikke er homofil? Er homofili noe du frykter? Postet av anonym: 85d2548c99de453c636012b4672bc41e 1 Lenke til kommentar
Balthier Skrevet 20. mai 2011 Del Skrevet 20. mai 2011 Uffa får den ikke oppa gitt? Alle i sine fulle fem gir jernet når det kommer til det store øyeblikket sier nå jeg. Jeg grøsser faktisk litt når jeg tenker på den første jeg pulte, men jeg ville ikke være jomfru lenger og hadde ingen problemer med å gjennomføre. twice. in a row. heh. Så når det kommer til hvorfor du ikke fårn opp så er det et meget interessant spørsmål. Venter du på den rette, må det være ekte kjærlighet inni bilde? osv. Dette er ting du bare må sette deg ned og tenke over. En psykolog kan være til stor hjelp med å redegjøre ditt forhold til din egen seksualitet, så gå og se en psykolog dersom tilstanden ikke forbedrer seg. Lykke til! Lenke til kommentar
Hippocleides Skrevet 20. mai 2011 Del Skrevet 20. mai 2011 Begge har prøvd å beføle penisen min, men jeg har tatt vekk henda deres. Føles veldig pinlig! ... Men jeg gruer meg til jeg får sjangsen igjen for jeg vet at jeg kommer til å feile og skamme meg. Vel, hvis vi skal leke hobby-sexolog Klara Klok... Høres ut som du har problemer med å stole på partneren, under intimitet. Det løyser du vel kanskje best ved å bare krype til korset og bekjenne ovenfor partneren at du har litt tillitsproblemer, og du vil gjerne at dem skal gi deg en liten håndsrekning og hjelpe deg å slappe av litt. Tror nok jenter kan sørge for at du venner deg til å ha ereksjon, og også at de klarer å kontrollere stimulans av penis så bra at du trenger ikke å være redd for at det plutselig skal gå for deg, og hele futten forsvinner. Lenke til kommentar
stunn Skrevet 20. mai 2011 Del Skrevet 20. mai 2011 Hei, det er ikke unormalt å ikke hatt sex når du er 18 år. Jeg kjenner mange som er over 20 og ikke har hatt sex. Hvor normalt / unormalt det er, vet ikke jeg. Men at det er normalt å ikke hatt sex når du er 18 antar jeg er ganske normalt. Du tenker sikkert at mange av dine venner har hatt sex, noen sier kansje at de har hatt det også, men husk; slik er det som oftest ikke. 1 Lenke til kommentar
iChristian Skrevet 21. mai 2011 Del Skrevet 21. mai 2011 Ettersom gjennomsnittet av menn har sex i 17,5 års alderen så tilsier det at ganske mange venter til både 18,19 og 20... Lenke til kommentar
Fuglejenta Skrevet 26. mai 2011 Del Skrevet 26. mai 2011 Ikke unormalt! Tror omtrent 1/3 har sex før de er 16, 1/3 mellom de er 16 og 18 og 1/3 har sex etter fylte 18. Dette bryr seg ikke om du er jente eller gutt. Gutter debuterer vanligvis noe seinere enn jenter. Lenke til kommentar
Iglooo Skrevet 27. mai 2011 Del Skrevet 27. mai 2011 Det står stil av å ikke ha hatt sex som faen før 18! Gjerne fortell jenta at du er litt nervøs(lettere sagt enn gjort). Om den blir slapp, så kan hun sikkert tease deg litt. Prøvd å lukk igjen øynene å se om det hjelper. Hva skjer når du har på deg bukser og du blir befølt da? La meg tippe - du er sprengkåt? Hvis ikke, så får du ta deg en knert eller 2 med shotter så du slapper av. Lenke til kommentar
about Skrevet 29. mai 2011 Del Skrevet 29. mai 2011 Det finnes mange på din alder som fortsatt er jomfru, det er ingenting å skamme seg over Kanskje du trenger å møte ei jente du virkelig er trygg på? Som du slapper av sammen med, så du ikke trenger å være nervøs? Det er lettere å snakke om slike ting med mennesker man er trygg på også. Det er kanskje verdt det å vente litt lenger på akkurat henne Lenke til kommentar
nxo Skrevet 3. juni 2011 Del Skrevet 3. juni 2011 hun andre var ei random dame på 46 år som jeg kjenner. Postet av anonym: 96ae33dcafa2a8e86dfdb174ab53f2c7 My man! Om du er veldig nervøs/usikker vil jeg anbefale å drikke alkohol, evt få tak i noen små blå å popp dem når det er stor mulighet for nedbør sør for ekvator hos jenta. Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 3. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 3. juni 2011 Jeg vil vel gjøre motsatt av en del andre her: fraråde alkohol o.l. Vent heller til du finner en jente du er trygg på, og debuter med henne. Jeg debuterte i fylla med en jente jeg aldri hadde møtt før. Ikke veldig digg.. Derimot, andre gangen, var noen mnder senere med en annen jente, som jeg da var kjæreste med. Begge var nervøse, men stolte på hverandre og sånn, og da gikk det veldig bra. Postet av anonym: 6a388604ee062a461e6881fe14d09eac Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg