Stigma Skrevet 27. juli 2003 Del Skrevet 27. juli 2003 Bruker nå siste versjon av Diskkeeper, men er ikke helt fornøyd. Etter den er ferdig er disken fremdeles mye fragmentert. For hver gang jeg kjører den om igjen (etter hverandre) synker fragmenterte filer med 30-40% (av fragmenterte filer forrige gang). Så... et funker jo... men det er irriterende å måtte kjøre 20 defragmenteringer for å få fragmenteringsnivået ned til et dugbart nivå. PS: Dette er med 35gig ledig på en 100gig harddisk. Så har noen et forslag til hvordan å fikse dette, eller forslag til andre program som er verdt å sjekke (som kan være bedre) ? -Stigma Lenke til kommentar
xcomiii Skrevet 28. juli 2003 Del Skrevet 28. juli 2003 Norton Speed Disk som finnes i Norton Utilities. Mye kjappere enn Diskkeeper. Lenke til kommentar
SuperSTRING Skrevet 1. august 2003 Del Skrevet 1. august 2003 Bruk O&O defrag du...genial !! Fragger tilmed i bakgrunnem med minimal bruk av ressurser. Lenke til kommentar
Stigma Skrevet 1. august 2003 Forfatter Del Skrevet 1. august 2003 O&O defrag ?? Kan du gi en link eller noe? -Stigma Lenke til kommentar
vanedyret Skrevet 1. august 2003 Del Skrevet 1. august 2003 Konfigurer Diskeeper til å defragmentere kontinuerlig, f.eks. når du sover. Lenke til kommentar
Stigma Skrevet 1. august 2003 Forfatter Del Skrevet 1. august 2003 Nevermind... jeg fant det via google. Skal forsøke og se hvordan det fungerer. -Stigma Lenke til kommentar
LtdEdFred Skrevet 1. august 2003 Del Skrevet 1. august 2003 Bruk O&O defrag du...genial !!Fragger tilmed i bakgrunnem med minimal bruk av ressurser. Takk for anbefalingen (selv om den ikke var rettet til meg). Jeg prøvde det og angrer ikke. Fint program som tilogmed degrafmentere alle partisjonene samtidig Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå