Gå til innhold

[Løst] usb brakett - hvor får jeg tak i?

Anbefalte innlegg

Hei.

Har anskaffet nytt hovedkort og oppgradert en gammal maskin. På det nye hovedkortet så er det flere usb-tilkoblinger (4+5 pinner som er loddet på hovedkortet) på hovedkortet enn på det gamle.

Så jeg tenker det hadde vært fint å utvide med flere usb-porter bak på kabinettet.

Men det er et problem: Jeg hasr ikke USB braketter liggende. Ikke klarer jeg å finne dem i noen norske nettbutikker. Kansje det ikke heter "USB braketter" for alt jeg vet.

Det pleier å følge med HK - usb braketter for tilkobling av ekstra usb-porter i ledige slots på kabinettet. Jeg har et stort kabinett, så jeg har plenty med ledige slots.

Så spørsmålet mitt er: Hvor kan jeg få tak i slike usb braketter?

Bilde:

usb-bracket01-x30-1-80.jpg

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Den utgaven fra dealextreme må jeg si fristet mest pga den har 4 utganger, og jeg sitter med 3-4 ledige usb-pinner på hovedkortet.

Så er det jo et spørsmål om totalprs mhp frakt.

Forresten: er det noen som vet (evt kvalifisert gjetning) korrekt terminologi (norks eller engelsk ord) for denne usb-kontakten som sitter på hovedkortet?

Lenke til kommentar

Totalprisen fra DealExtreme med frakt er den du ser. Disse gutta har GRATIS frakt, men du må regne med å vente ca 1 måned eller noe da disse kun sender avgårde pakker med ledig kapasitet på fly. Så når de får det, er dessverre uforutsigbart.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Da blir det nok pakke fra Dealextreme.

Passer jo egentlig bra (pris vs. fraktbetingelser) siden det ikke er noe krise uten denne braketten.

Jeg har 2 stk her du kan få men de er med firewire kontakter på som kan fjernes, det er 2 stk usb kontakter på begge.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...