Achylles Skrevet 3. juni 2015 Del Skrevet 3. juni 2015 Bekreftet død betyr jo ikke nødvendigvis at man blir liggende nede heller da... ikke i Westeros. Lenke til kommentar
Mato Skrevet 3. juni 2015 Del Skrevet 3. juni 2015 Eh, nei? Ikke i bøkene i hvert fall. nei hva ? Bekreftet død betyr jo ikke nødvendigvis at man blir liggende nede heller da... ikke i Westeros. ja har hatt noen mirakuløse greier , men jeg hadde helt feil når jeg trodde han var død , er vist enda under behandling , om dette er nevt like mye i bøkene husker jeg ikke . Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 3. juni 2015 Del Skrevet 3. juni 2015 (endret) Nei, det var ikke skallen til Oberyn. Beklager størrelsen, jeg har bare en langt bedre datamaskin enn dere ;p Endret 3. juni 2015 av Shruggie Lenke til kommentar
Mato Skrevet 3. juni 2015 Del Skrevet 3. juni 2015 Nei, det var ikke skallen til Oberyn. Beklager størrelsen, jeg har bare en langt bedre datamaskin enn dere ;p aa jo da hadde jeg vist rett til og begynne med at de faket at de sendte ned the mountin sin skalle Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 3. juni 2015 Del Skrevet 3. juni 2015 Eller de byttet ut hodet hans, ,en jeg tviler på at qyburne er så flink Lenke til kommentar
The Doctor Skrevet 15. juni 2015 Forfatter Del Skrevet 15. juni 2015 Nekter å tro at Stannis er død. Nekter, nekter, nekter. Så ikke noe lik. Så ikke sverdet treffe han. Nå vet jeg nesten hvordan TV seerne har det.. Lenke til kommentar
henbruas Skrevet 15. juni 2015 Del Skrevet 15. juni 2015 (endret) Mye, men ikke alt. Jeg tror de vil ha en del som var mye tidligere i bøkene neste år, uten å si for mye. Hva tenker du på her? Iron Islands? Endret 15. juni 2015 av Henrik B Lenke til kommentar
Achylles Skrevet 15. juni 2015 Del Skrevet 15. juni 2015 Jeg også lurte på hva han tenkte på der. Jeg tror noe av det som var med i bøkene rett og slett er blitt droppa, bl.a. Jaime i the Riverlands og Sam i Braavos. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 15. juni 2015 Del Skrevet 15. juni 2015 Mye, men ikke alt. Jeg tror de vil ha en del som var mye tidligere i bøkene neste år, uten å si for mye. Hva tenker du på her? Iron Islands? Iron Islands ja. Det kan gi mening til det at Reek er fri fra Ramsay, og en av de rollene som ble utlyst i castingcallene tidligere. Ser for meg at det er plass til å gjøre semi-ukentlig fokus på Iron Islands neste sesong. Lenke til kommentar
FBEN Skrevet 15. juni 2015 Del Skrevet 15. juni 2015 Den som hadde ansvaret for Dorne i denne sesongen, burde tvinges til å gå samme runde som Cersei Lenke til kommentar
Rampage Skrevet 15. juni 2015 Del Skrevet 15. juni 2015 Den som hadde ansvaret for Dorne i denne sesongen, burde tvinges til å gå samme runde som Cersei Ugh ja, med tanke på GRAND PLANS MARTELLS så er det ganske trist det som skjer i Dorne til sammenligning. Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 15. juni 2015 Del Skrevet 15. juni 2015 "Problemet mitt er: Jon Snow er historien, underdogen, i nord, som vi følger Nights Watch igjennom. Daenerys holder til i øst, nå med Tyrion. Vi har folk i King's Landing. Nå har vi ikke mer Jon Snow. Det er irriterende for meg, å følge en karakter i så lang tid, som blir bygget opp, og som jeg føler blir revet bort før historien er fortalt." Fra Bone i den andre tråden. Jævlig godt poeng, nå som Sam er i Oldtown er Jon den eneste POV char ved The Wall unntatt Melisandre, og Melisandre har hatt en kort kapittel... Lenke til kommentar
limahc Skrevet 15. juni 2015 Del Skrevet 15. juni 2015 (endret) . Endret 15. juni 2015 av limahc Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 15. juni 2015 Del Skrevet 15. juni 2015 . Ikke med mindre klokken er før 12 og du passer på å ikke mate de. Ikke få de våte heller, og hva du enn gjør: IKKE UTSETT DE FOR SOLLYS! 1 Lenke til kommentar
Tomeito Skrevet 15. juni 2015 Del Skrevet 15. juni 2015 Jeg er også spent på hva som skjer med The Wall hvisomatte-dersomatte Jon faktisk er død. En liten ide er at Stannis ikke er død men sendes dit og tar kontroll... Men tviler litt. Også enig i at Dorne stort sett var skuffende Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 15. juni 2015 Del Skrevet 15. juni 2015 Ja, Dorne var skuffende. Men de skal forsette å filme i Spania neste år, så tror det blir mer Dorne neste år også. Lenke til kommentar
Uncle Scrooge Skrevet 15. juni 2015 Del Skrevet 15. juni 2015 Etter bøkene var jeg usikker på om Jon faktisk døde, men virket ikke som det var noe tvil om det i serien. Men er det bare meg som er overbevist om at Jon blir gjennoplivet av Melisandre 1 Lenke til kommentar
covah Skrevet 15. juni 2015 Del Skrevet 15. juni 2015 Hva om Thorne og gutta bestemmer seg for å brenne Jon, og R+L=J er sant? Danerys gikk jo frivillig på bålet og overlevde.... Lenke til kommentar
Mato Skrevet 15. juni 2015 Del Skrevet 15. juni 2015 Vell , da har de i denne sesongen tatt livet av en del peroner som enda lever i bøkene , lurer veldig på hvordan bøkene kommer til og utvikleseg frammover nå , om de henspeiler serien eller går en helt egen vei .. Lenke til kommentar
The Doctor Skrevet 15. juni 2015 Forfatter Del Skrevet 15. juni 2015 Utfallet/end game blir det samme mens veien dit blir ikke, mener jeg GRRM/D&D har sagt et par ganger. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå