Tomeito Skrevet 4. mai 2015 Del Skrevet 4. mai 2015 For min del er det allerede en ganske stor suppe. Må ta en gjenlesning snart, kanskje til sommeren? Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 4. mai 2015 Del Skrevet 4. mai 2015 Irriterer meg litt hvordan de kvittet seg med Barry B altså... la han bli toastet av Drogon senere, liksom. Ikke bare i en håpløst dårlig skrevet scene. De tok virkelig enkleste utvei med å bli kvitt han. 2 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+32asd4f Skrevet 4. mai 2015 Del Skrevet 4. mai 2015 Er egentlig litt irriterende å sitte å spørre om det eller det skjedde i bøkene hele tida. Merker det er lenge siden jeg leste dem. Samme her. Jeg blir litt usikker på hva jeg har lest, egentlig. For Barristan Selmy lever jo fortsatt i bøkene. Hvis jeg husker rett. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 4. mai 2015 Del Skrevet 4. mai 2015 Å jadda. "Min" Barristan The Bold lever fortsatt og ligger an til å kicke ass i Winds of Winter. It is known. 1 Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 5. mai 2015 Del Skrevet 5. mai 2015 Redder vel byen i første kapittel i bok 6 ifølge ryktene. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 5. mai 2015 Del Skrevet 5. mai 2015 Har lest det ene Barristan kapittelet som kom ut og kan si at: Tja. Det kan gå begge veier Lenke til kommentar
-iL- Skrevet 5. mai 2015 Del Skrevet 5. mai 2015 døde han da? han unsullied duden reddet jo dødsstøtet? Lenke til kommentar
Achylles Skrevet 5. mai 2015 Del Skrevet 5. mai 2015 De endrer jo så mye i forhold til bøkene (som er helt OK, så lenge de nye scenene gir mening) Han er definitivt viktig i The Winds of Winter ettersom han vil lede Mereen i det såkalte "battle of fire", men føler meg ikke trygg på at han vil være i live særlig mye lenger i TV-serien for det. For øvrig: Hvis man ikke er redd for å bli spoilet så er det informasjon om hvilke episoder skuespillerne er castet for på IMDB. (Ut sesong 5) Lenke til kommentar
The Doctor Skrevet 5. mai 2015 Forfatter Del Skrevet 5. mai 2015 Ville ikke tatt det som står på IMDb for god fisk. Kan redigere selv der. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 5. mai 2015 Del Skrevet 5. mai 2015 Kom over denne. Ahh, the King who Cared. Stannis the Mannis. The One True King. Kall han hva du vil. Han er best 2 Lenke til kommentar
Mala Skrevet 5. mai 2015 Del Skrevet 5. mai 2015 Syns det var en fin scene det der Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 5. mai 2015 Del Skrevet 5. mai 2015 Og noe som er helt borte fra boka. Antageligvis fordi Mannis ikke har plass til kjærlighet for døtre og sånt dritt etter operasjonen hvor han fikk operert inn ekstra testikler og sinne i brystet. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 5. mai 2015 Del Skrevet 5. mai 2015 Sette inn ekstra testikler? Jeg hørte han måtte halvere de han allerede hadde, fordi de trengte metall til å væpne hæren hans. Lenke til kommentar
Serjiously Skrevet 5. mai 2015 Del Skrevet 5. mai 2015 Synes det er både og med forandringene som skjer. Likte godt Jaimes storyline i Feast, men har ikke tvil om at slik de gjør det her både med han, Bronn og Dorne vil gjøre seg mye bedre på TV. Synes det er helt greit det de gjør med Sansa også, bortsett fra at før "Sansa må gifte seg med en grusom person og inn i en familie hun hater" en gang til, og at jeg ikke helt synes planen til Littlefinger gir mening. Kjipt at de drepte Barristan. Nå må vel Tyrion komme til unnsetning for å gi Dany noen andre råd enn "drep alle som er i mot deg". Føler forresten, som Tyrion selv sa, at kidnappingen bli litt meningsløs i og med at han var på vei ditover allerede. Akkurat nå er jeg mest forvirret over at jeg også husker den fArya-scenen som tydeligvis ikke eksisterer. Hvorfor er akkurat dette en scene fra boka som ble så livaktig at alle husker den? Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 6. mai 2015 Del Skrevet 6. mai 2015 Jeg husker ikke den scenen. Jeg liker det meste, unntatt Sansa-goes-Winterfell. Men jeg regner med at lil'finger har en plan som gjør at det hele blir kjempelogisk. Lenke til kommentar
Serjiously Skrevet 6. mai 2015 Del Skrevet 6. mai 2015 (endret) Alle betyr selvfølgelig ikke ALLE. At det er flere enn meg selv er overraskende nok for min del. Forresten litt misfornøyd med at det ikke er noe særlig spenning eller konflikt mellom Jaime og Cercei. Håper det kommer etter hvert. Det var deilig å lese om. Endret 6. mai 2015 av Serjiously Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 6. mai 2015 Del Skrevet 6. mai 2015 Ja, nå stikker han jo til Sørstatene, så det må bli neste sesong. Forøvrig gøy å se noen reise raskt. Tok jo Bran & co. halvannen evighet å reise en langt kortere distanser. Jeg mistenker at noen har seriøst feilberegnet farten til seilskip. Har sett tegn til det tidligere, både i S1 med Cat, og S2 med Mannis sin flåte. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 6. mai 2015 Del Skrevet 6. mai 2015 Cercei spør sikkert Jamie om hjelp når ting går galt i serien og. Spørs om reaksjonen blir den samme. Han brant vel brevet han mottok utenfor Riverrun i boka? Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 6. mai 2015 Del Skrevet 6. mai 2015 Das stimt. Men hvordan skal man sende et brev til "et sted i Dorne" når man bruker ravner...? Blir spennende å se. Lenke til kommentar
Mato Skrevet 6. mai 2015 Del Skrevet 6. mai 2015 vell det virker jo ikke som de som sender breven i boka trenger og exsakt vite hvor de skal , ravnene finner liksom fram Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå