Tomeito Skrevet 20. juni 2014 Del Skrevet 20. juni 2014 Likte navnet på den (mulige) nye skuespilleren til Myrcella, Nell Tiger Free.... Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 20. juni 2014 Del Skrevet 20. juni 2014 Foreldrene må være i showbusiness. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 26. juni 2014 Del Skrevet 26. juni 2014 Virker som Tom Wlaschiha returnerer som Jaqen H’ghar i sesong 5, mens Kindly Man kanskje de blir skrevet inn i serien som en annen identitet av Jaqen. http://winteriscoming.net/2014/06/23/familiar-face-returning-game-thrones-season-5/ Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 26. juni 2014 Del Skrevet 26. juni 2014 Det gir mening hvis de dropper oldtown storyline. Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 27. juli 2014 Del Skrevet 27. juli 2014 (endret) Da er noen roller klare. Personlig er jeg uenig med de som savner Arianne, særlig med tanke på at de fikk plass til alle tre sand snakes - det hadde jeg ikke forventet. Pryce som High Sparrow er GLIMRENDE, jeg var 100 % overbevist om at hele storylinen skulle droppes, men dette hinter faktisk om at den blir STØRRE enn i bøkene. Og Siddig har jo blitt ønsket i sånn 10 år som Doran. Aegon er nok den jeg savner mest, men fakta er de ikke kommer til å vise frem Aegon så tidlig, selv om de kaller ham Young Griff eller whatever. Har fremdeles håp om å se ham, selv om de kanskje dropper Connington og "Team Aegon". Ser for meg at de shipper Varys sammen med Tyrion, de møter Illyrio og Aegon, og de sender Aegon og Tyrion til Mereen alene, og de blir fanget av Yezzan. Siste der er jo fullstendig min teori. Endret 27. juli 2014 av Shruggie Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 27. juli 2014 Del Skrevet 27. juli 2014 Castingene av High Sparrow og Doran var spot-on ja. Tviler på at vi får noe av Aegon i sesong 5, ser for meg det heller fokuseres på i sesong 6. Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 27. juli 2014 Del Skrevet 27. juli 2014 Hmm... Jeg har bare store problemer for å se for meg hvordan Tyrion skal komme seg til Mereen storywise ellers. De KAN selvsagt bare vise en klassisk travel montage, eller finne på noe bullshit plot som skjer underveis, men jeg _liker_ Aegon Lenke til kommentar
Paws Skrevet 27. juli 2014 Del Skrevet 27. juli 2014 Men dette er vel bare noen av castingene så langt? Det må vel komme flere etterhvert? Jeg vil ha Aegon... Det var ikke den mest spennende storylinen med Tyrion der, mye sutring, men alikevel blir man jo bedre kjent med han. Men de har jo også droppet viktige ting, f.eks. samtalen med Tywin og Jaime angående Tysha. Så regner med at det blir noen endringer der, ingen "ehere do the whores go". Håper ihvertfall at de får med møtet mellom Tyrion og Jorah, kanskje de kommer til det mye tidligere? Jorah er jo et kjent fjes for seerne, så mindre nye folk. Men Aegon må jo være viktig for historien? Og Arianne må da med, hun er jo POV? Og hva med Iron Island folka? Hva tror dere skjer med storylinen til Dany? Jeg (og flere med meg har jeg skjønt) synes det har gått treigt med henne en stund, men blir jo veldig spennende på slutten av bok 5. Mange av de andre karakterene har jo kommet til bok 5 allerede, tror dere mye av storylinen hennes blir kuttet? I og med at Drogon ikke ble låst inne på slutten, kanskje vi får se scenene med han allerede i denne sesongen? Da kutter de kanskje ut hele Quentyn...? Spådommen til Mirri Maz Duur er vel litt avhnegig av han, for at den skal gå i oppfyllelse... Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 27. juli 2014 Del Skrevet 27. juli 2014 Iron Islands tipper jeg de har droppet helt og fullstendig. Antar nok at de kutter andre deler av storylinen også, og det er like greit, for dæven det er mye unyttig story som bare spinner utover alle veier og som kanskje kan bli til noe i bok 4 og 5... Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 27. juli 2014 Del Skrevet 27. juli 2014 Håper virkelig at de bare utsetter Iron Islands og ikke dropper dem. Kapitlene var litt drøye til tider, men fy faen for noen herlige karakterer! Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 27. juli 2014 Del Skrevet 27. juli 2014 (endret) Iron Islands er pretty much dead, ikke bare fordi de har holdt Daddy i live, lenge etter at han ble "ofret" av Magica fra Tryll, men den eneste personen vi vet om på Iron Islands nå er Asha/Yara, og hun suger i serien. Husk at de kjører book 4 og 5 i S5, mens bok 6 blir S6 og bok 7 blir S7. Endret 27. juli 2014 av Shruggie Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 27. juli 2014 Del Skrevet 27. juli 2014 Ble navnet hans nevnt i tv-serien egentlig? Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 27. juli 2014 Del Skrevet 27. juli 2014 (endret) Daddy? Jeg husker ikke hva han heter, så du får tolke det som du vil ;p BALON! Balon Greyjoy... Endret 27. juli 2014 av Shruggie Lenke til kommentar
Paws Skrevet 27. juli 2014 Del Skrevet 27. juli 2014 Balon ble jo både nevnt og vist! Men døden hans fikk vi jo aldri sett? Han skulle jo ha dødd sammmen med Renly og Robb? Men Jen tenker at Iron Islands må være viktige. Ikke nødvendigvis alt som skjer der, men Victarions reise mot Dany, med hornet, må da ha noe å si for helheten? Hvorfor skulle ellers GRRM ha introdusert disse karakterene? Lenke til kommentar
Paws Skrevet 27. juli 2014 Del Skrevet 27. juli 2014 Iron Islands er pretty much dead, ikke bare fordi de har holdt Daddy i live, lenge etter at han ble "ofret" av Magica fra Tryll, men den eneste personen vi vet om på Iron Islands nå er Asha/Yara, og hun suger i serien. Husk at de kjører book 4 og 5 i S5, mens bok 6 blir S6 og bok 7 blir S7. Hat du bekreftelse på at det blir slik? Er jo fortsatt en del av bok 3 som ikke har kommet med (blant annet Lafy Stoneheart), mens andre ting (som Bran) har jo kommet mye lengre i forhold til bøkene. De fleste av karakterene er jo på helt forskjellige plasser etter denne sesongen, i forhold til i bøkene. Det var vel ikke før etter bok 3 (og dermed sesong 3) vi fikk inngående kjennskap til Dorne og Iron Islands (med unntak av noen Theon kapitler) heller? Dorne kommer ihvertfall til å dukke opp i den nye sesongen. Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 27. juli 2014 Del Skrevet 27. juli 2014 Jeg har ingen informasjon, jeg spinner bare teorier ut fra mitt eget hode, med mindre jeg sier noe annet. Lenke til kommentar
Paws Skrevet 27. juli 2014 Del Skrevet 27. juli 2014 Jeg har ingen informasjon, jeg spinner bare teorier ut fra mitt eget hode, med mindre jeg sier noe annet. Ok, bare lurte på om det hadde blitt bekreftet, hadde isåfall vært interessant å lese. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 27. juli 2014 Del Skrevet 27. juli 2014 Primære castingene er unnagjort, så ingen store castinger for sesong 5 igjen visstnok. Hovedsakelig karakterer som ikke får noe linjer å si altså. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 3. september 2014 Del Skrevet 3. september 2014 Ifølge Kristian Naim (Hodor) så vil ikke Hodor & Co dukke opp i sesong 5. Bra synes jeg. https://au.news.yahoo.com/a/24890664/actor-kristian-nairn-reveals-the-other-side-of-hodor-on-game-of-thrones-themed-dj-tour/ Lenke til kommentar
Sleggefett Skrevet 3. september 2014 Del Skrevet 3. september 2014 Enig, er vel ikke stort mye mer historie å ta av fra bøkene(foreløpig) når det kommer til de karakterene der? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå