Gå til innhold

(SPOILERTRÅD) Game of Thrones - For oss som har lest bøkene || IKKE bruk sitering av brukere utenfor tråden

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Fikk melding av en kompis som så preview av episode 9 på Youtube.

Hva faen?! Så nettopp preview av E9 på Youtube, HVA FAEN HAR SKJEDD MED HESTEJENTEN?

Så jeg ga han en å tygge på bare for å irritere han enda mer.

Fra boken

She saw Ser Jorah Mormont , wearing mail and leather now, sweat beading on his broad, balding forehead. He pushed his way through the Dothraki to Dany's side. When he saw the scarlet footprints her boots had left on the ground, the color seemed to drain from his face. "What have you done, you little fool?" he asked hoarsely. "I had to save him."

Så har vi bestemt oss for å se Ep9 sammen. Hoho, dette skal bli gøy.

Lenke til kommentar

Som sagt, noen få :) Whispering woods var ihvertfall slik jeg husker det hearsay, men nå er det ganske lenge siden jeg leste boka. Der vi får mest fighting er jo beyond the wall.

Endret av Hyrlen
Lenke til kommentar

Leste alle i løpet av en måned for noen år siden. Like før ryktene om serien begynte å svirre (da fordi HBO "optioned" rettighetene (kjøpte dem, men uten forpliktelse til å lage serie av dem), så per wikipedia må det ha vært i slutten av 2006 eller noe. Kanskje tidlig 2007 hvis jungeltelegrafen ikke nådde meg så raskt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...