Turbosauen Skrevet 6. juni 2011 Del Skrevet 6. juni 2011 Det må vel nesten slutte med enten det eller Robbs King of the North scene? Lenke til kommentar
Licht Skrevet 6. juni 2011 Del Skrevet 6. juni 2011 King in the North (eller of the North?) er jo også et godt alternativ, ja. Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 6. juni 2011 Del Skrevet 6. juni 2011 Drager selger bedre enn at en ginger blir kronet konge. Så mitt tipp vil være at synet av drager er det siste vi ser av denne sesongen. Lenke til kommentar
The Doctor Skrevet 6. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 6. juni 2011 Får sette på episoden etter en litt for lang powernap på 6 timer. Lenke til kommentar
koots Skrevet 6. juni 2011 Del Skrevet 6. juni 2011 Virker som om det er en del i den andre tråden som forventer mye white walkers og overnaturlige greier utover. Må jo innrømme at jeg gjorde det selv da jeg leste bøkene. Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 7. juni 2011 Del Skrevet 7. juni 2011 De forventer også store slag, men de fleste slagene i boka får man kun høre om som hearsay med unntak av noen få. Lenke til kommentar
The Doctor Skrevet 7. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 7. juni 2011 Fikk melding av en kompis som så preview av episode 9 på Youtube. Hva faen?! Så nettopp preview av E9 på Youtube, HVA FAEN HAR SKJEDD MED HESTEJENTEN? Så jeg ga han en å tygge på bare for å irritere han enda mer. Fra boken She saw Ser Jorah Mormont , wearing mail and leather now, sweat beading on his broad, balding forehead. He pushed his way through the Dothraki to Dany's side. When he saw the scarlet footprints her boots had left on the ground, the color seemed to drain from his face. "What have you done, you little fool?" he asked hoarsely. "I had to save him." Så har vi bestemt oss for å se Ep9 sammen. Hoho, dette skal bli gøy. Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 7. juni 2011 Del Skrevet 7. juni 2011 De forventer også store slag, men de fleste slagene i boka får man kun høre om som hearsay med unntak av noen få. Nja, blir da Blackwater bay og den der Tyrion slåss med stammefolket og så vidt jeg husker så så vi deler av Whispering woods? Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 7. juni 2011 Del Skrevet 7. juni 2011 (endret) Som sagt, noen få Whispering woods var ihvertfall slik jeg husker det hearsay, men nå er det ganske lenge siden jeg leste boka. Der vi får mest fighting er jo beyond the wall. Endret 7. juni 2011 av Hyrlen Lenke til kommentar
The Doctor Skrevet 7. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 7. juni 2011 Hvordan ligger det an med folkene her inne ang. bøker? Lest alle, en av dem eller to av dem? Selv er jeg halvveis inn i bok to, dro en all-nighter natt til mandag og leste en god del kapitler. Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 7. juni 2011 Del Skrevet 7. juni 2011 Alle fire, på rekordtid. Klarte knapt legge dem fra meg. Lenke til kommentar
Thommesen Skrevet 7. juni 2011 Del Skrevet 7. juni 2011 Leste feast i 2006 engang. Veteran. Lenke til kommentar
Licht Skrevet 7. juni 2011 Del Skrevet 7. juni 2011 Leste alle i løpet av en måned for noen år siden. Like før ryktene om serien begynte å svirre (da fordi HBO "optioned" rettighetene (kjøpte dem, men uten forpliktelse til å lage serie av dem), så per wikipedia må det ha vært i slutten av 2006 eller noe. Kanskje tidlig 2007 hvis jungeltelegrafen ikke nådde meg så raskt. Lenke til kommentar
The Doctor Skrevet 7. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 7. juni 2011 Planen er å bli ferdig til ADwD kommer ut i juli. Blir kjekt å se episoden sammen med en kompis. Han kommer ikke til å like Dothraki-scenene. Lenke til kommentar
Kakebakelate Skrevet 7. juni 2011 Del Skrevet 7. juni 2011 Leste ut de ut rundt juletider tror jeg. Lenke til kommentar
Joakim vas Normandy Skrevet 8. juni 2011 Del Skrevet 8. juni 2011 Blir så irritert når Dany absolutt skal ha kjerringa til å behandle såret til Drogo! Grr Lenke til kommentar
Orwandel Skrevet 8. juni 2011 Del Skrevet 8. juni 2011 Det var vel ikke noe som tydet på at hun infiserte såret med noe? Lenke til kommentar
osse-mon waits for alice Skrevet 8. juni 2011 Del Skrevet 8. juni 2011 Nei, Drogho står for sitt eget "downfall", ved å være übermacho og ikke stole på maegi. Lenke til kommentar
Kakebakelate Skrevet 8. juni 2011 Del Skrevet 8. juni 2011 Mulig at jeg er helt på bærtur her, men det var vell ikke slik han ble såret i boken? Var vell en løve eller noe som gav han et infisert sår. Lenke til kommentar
stx765 Skrevet 8. juni 2011 Del Skrevet 8. juni 2011 Nei, jeg er temmelig sikker på at han ble såret da dothrakiene raidet den byen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå