Shruggie Skrevet 13. april 2014 Del Skrevet 13. april 2014 https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1337700&p=21566610 That poor motherfucker... Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 13. april 2014 Del Skrevet 13. april 2014 Hahaha. Vi er så slemme i denne tråden Jeg sier det, folk kommer nok til å skrike av morgendagens episode. Jeg trenger ikke engang å si hva det er. Folk her skjønner hva det er. Hvis ikke se episoden. Lenke til kommentar
Muffinss Skrevet 13. april 2014 Del Skrevet 13. april 2014 Skjønner hva det er, og gleder meg så jævlig til å høre responsen fra de som ikke har lest bøkene. Blir nok god stemning. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 13. april 2014 Del Skrevet 13. april 2014 Kanskje det blir noe goodtimes på dem også. Lenke til kommentar
Muffinss Skrevet 13. april 2014 Del Skrevet 13. april 2014 Etter sjokkopplevelsen i fjor mtp. The Red Wedding så kommer nok denne sesongen til å smake godt. Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 13. april 2014 Del Skrevet 13. april 2014 (endret) Nåjah, det er en del flere ubesvarte spørsmål etter ep 10 enn det er før ep 1, tenker jeg... Og det vil jo bli åpenbart at dany ikke kommer til Westeros med det første. In fact så forsvinner hele dany+jon tankegangen, for de som ikke skjønte allerede i S1 at det var umulig. Men joda, det er jo noen kule deaths og events Endret 13. april 2014 av Shruggie Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 13. april 2014 Del Skrevet 13. april 2014 Haha, det siste innlegget (om slant-doneringen) er så søtt i andre tråden. Lenke til kommentar
The Doctor Skrevet 14. april 2014 Forfatter Del Skrevet 14. april 2014 Det var en veldig tilfredsstillende episode. Lenke til kommentar
lilleru Skrevet 14. april 2014 Del Skrevet 14. april 2014 Har gledet meg til denne episoden. Ansiktsuttrykket til den døende var fantastisk. Let the drama begin Lenke til kommentar
Achylles Skrevet 14. april 2014 Del Skrevet 14. april 2014 (endret) Westeros kan sammenlignes med Storbritannia, som først ble befolket av britene (the first men), så invadert og overtatt av angelsaksere (the Andals), og til slutt fikk en overklasse av normannere (the Targaryans). I tillegg har du også Rhoynar som gikk inn i Dorne i sør. Targaryens regnes vel egentlig ikke som folkevandring, da de var såpass få. Ser det spekuleres om utfall av serien både her og der. Artig... En ting jeg er 99% sikker på er at Daenerys ikke kommer til å sitte lenge (muligens ikke i det hele tatt) på the iron throne. Den ene årsaken er at det virker for opplagt og den andre årsaken er at i denne overnaturlige verdenen pleier profetiene å holde stikk. Det betyr i så fall at Mirri Maz Duur (sp?) hadde rett og at Daenerys aldri vil kunne få noen arvinger. Endret 14. april 2014 av Achylles Lenke til kommentar
The Doctor Skrevet 14. april 2014 Forfatter Del Skrevet 14. april 2014 Satt og ventet på "don't make me rue the day I raped your mother" fra Roose gjennom hele scenen mellom han og Ramsay, men likevel veldig gode scener mellom de to. Alfie Allen er fantastisk som Theon/Reek. Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 14. april 2014 Del Skrevet 14. april 2014 Denne episoden gikk alt for fort, føltes ut som jeg bare så fem minutter! Helt fantastisk, og herregud for en fantastisk skuespiller Jack Gleeson er. Litt synd at vi ikke får sett mer av ham, men er vel nok av andre karakterer man kan hate og. Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 14. april 2014 Del Skrevet 14. april 2014 (endret) Har Tommen blitt recastet? Vet han var med litt før, men begynner vel å bli ei stund siden vi har sett han nå? EDIT: Sånn utenom i dagens episode selvfølgelig. Men det var ikke samme fyren som vi såg i s1 vel? Eller har han bare vokst noe sykt? Endret 14. april 2014 av AnewZ Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 14. april 2014 Del Skrevet 14. april 2014 Ja, ble recasta for sesong 4. Lenke til kommentar
Thommesen Skrevet 14. april 2014 Del Skrevet 14. april 2014 http://imgur.com/gallery/tEblR De trenger faen ikke tenke ett sekund selv Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 14. april 2014 Del Skrevet 14. april 2014 Bekrefter jo mer eller mindre at dette her er LF+QoF som kverket Joff. Vet det har vært mange teorier om at LF var med på det, men dette bekrefter det jo. Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 14. april 2014 Del Skrevet 14. april 2014 Teorier...? Han sier det jo selv til Sansa! Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 14. april 2014 Del Skrevet 14. april 2014 Når da? Kan faktisk ikke huske det. Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 14. april 2014 Del Skrevet 14. april 2014 På båten til fingrene, tror jeg. Har ikke bøkene tilgjengelig akkurat nå. Lenke til kommentar
Achylles Skrevet 14. april 2014 Del Skrevet 14. april 2014 (endret) Mener å huske det ble mer enn hintet til at han var med på det ja. Det er jo LF som spør Sansa om det ikke var noen som fiklet med hårnettet hennes i bryllupet. (Og Sansa husker at joda... QoT gjorde jo det) Om noen har glemt det så var det nemlig et hårnett og ikke et smykke som inneholdt giften i bøkene. Det jeg derimot aldri har skjønt er LF sitt motiv for å bli med på det. Nekter å tro det var for Sansa/Cat sin skyld. Alt LF gjør er av selviske årsaker. Endret 14. april 2014 av Achylles Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå