The Doctor Skrevet 28. mars 2014 Forfatter Del Skrevet 28. mars 2014 Episode 7 har fått tittelen "Mockingbird." Lenke til kommentar
The Doctor Skrevet 28. mars 2014 Forfatter Del Skrevet 28. mars 2014 Det er det eneste jeg har tenkt meg frem til iallefall. Får vi Only Cat i denne episoden kanskje...? Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 28. mars 2014 Del Skrevet 28. mars 2014 Nei, jeg tror det er Purple Wedding Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 30. mars 2014 Del Skrevet 30. mars 2014 Disse tittelene er ikke bekreftet av HBO som de tittelene postet noen innlegg ovenfor. Disse stammer visstnok fra en russisk streamingtjeneste. Så fremdeles tittler å ta med en klype salt. Episode 4.08 - The Mountain and the ViperEpisode 4.09 - The Watchers on the WallEpisode 4.10 - The Children Lenke til kommentar
The Doctor Skrevet 30. mars 2014 Forfatter Del Skrevet 30. mars 2014 Så titlene for noen dager siden, lite kreativ tittel på ep8. Men ep10 derimot :D Lenke til kommentar
koots Skrevet 30. mars 2014 Del Skrevet 30. mars 2014 Noen friske opp hukommelsen min om hva som ep10 refererer til? Lenke til kommentar
OpAmp Skrevet 31. mars 2014 Del Skrevet 31. mars 2014 Kan være Bran som møter children of the forest? Lenke til kommentar
gaute14 Skrevet 31. mars 2014 Del Skrevet 31. mars 2014 Noen som har lest utdraget fra Winds of Winter som han har lagt ut på siden sin? http://www.georgerrmartin.com/excerpt-from-the-winds-of-winter/ Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 31. mars 2014 Del Skrevet 31. mars 2014 Har lest de andre som har vært der, men ikke det nyeste. Har dog hørt på podcaster som har gått gjennom det ganske grundig, så vet hva som skjer i det. Ta diskusjon om TWOW-kapitler i spoiler? Er ikke sikkert alle vil vite om det før selve boka er ute... Lenke til kommentar
lilleru Skrevet 31. mars 2014 Del Skrevet 31. mars 2014 Noen som vet noe som helst om når man kan forvente den nye boka?Herregud som jeg gleder meg til den! Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 5. april 2014 Del Skrevet 5. april 2014 Lakus skuffet meg fordi han ikke var med å skrike ut "ponny" i går på slutten av sesongstarten på Gimle. Småspoiler: Det beste med sesongstarten er Arya. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 5. april 2014 Del Skrevet 5. april 2014 Jeg synes du gjorde en såpass god jobb alene Men ja, om første episode er et tegn på resten av sesongens kvalitet så e er et bare å glede seg. Much good. Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 6. april 2014 Del Skrevet 6. april 2014 Så det er helt greit at jeg gleder meg massivt til i morgen? Lenke til kommentar
Achylles Skrevet 7. april 2014 Del Skrevet 7. april 2014 HBO Nordic er ute med king-size annonse i tabloidene i dag... Tyrion i håndjern Og folk har fremdeles illusjoner om å unngå å bli spoilet? Gleder meg sykt til å se sesongstarten senere i dag forresten. Men tror jeg gleder meg enda mer til episode 2! Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 7. april 2014 Del Skrevet 7. april 2014 Jeg så sesongstarten i stad, jævlig bra episode. God start på en sesong jeg mistenker vil bli veldig bra. Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 7. april 2014 Del Skrevet 7. april 2014 Solid sesongstart! Veldig fornøyd med Oberyn og Ellaria, de har gjort en god jobb med å finne skuespillere som alltid. Skulle ønske skjebnen ville det sånn at vi kunne hatt med ham i mange sesonger fremover... :/ Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 7. april 2014 Del Skrevet 7. april 2014 Litt spent på om folk er enig i meg om at re-castingen av Daario Naharris er bedre enn originalen etter den tredje episoden hvordan han har en saftigere rolle. Synes Daario har sin beste greie på serien, og den selger Michel Huisman (nye Daario) bedre enn Ed Skrein. Lenke til kommentar
The Doctor Skrevet 7. april 2014 Forfatter Del Skrevet 7. april 2014 Så langt liker jeg Michiel Huisman bedre, men det virker som om jeg er i minoriteten der for øyeblikket... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå