Gå til innhold

(SPOILERTRÅD) Game of Thrones - For oss som har lest bøkene || IKKE bruk sitering av brukere utenfor tråden

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Disse tittelene er ikke bekreftet av HBO som de tittelene postet noen innlegg ovenfor. Disse stammer visstnok fra en russisk streamingtjeneste. Så fremdeles tittler å ta med en klype salt.

Episode 4.08 - The Mountain and the Viper
Episode 4.09 - The Watchers on the Wall
Episode 4.10 - The Children

Lenke til kommentar

Har lest de andre som har vært der, men ikke det nyeste. Har dog hørt på podcaster som har gått gjennom det ganske grundig, så vet hva som skjer i det.

Ta diskusjon om TWOW-kapitler i spoiler? Er ikke sikkert alle vil vite om det før selve boka er ute...

Lenke til kommentar

HBO Nordic er ute med king-size annonse i tabloidene i dag... Tyrion i håndjern :)

Og folk har fremdeles illusjoner om å unngå å bli spoilet?

Gleder meg sykt til å se sesongstarten senere i dag forresten. Men tror jeg gleder meg enda mer til episode 2! :)

Lenke til kommentar

Solid sesongstart! Veldig fornøyd med Oberyn og Ellaria, de har gjort en god jobb med å finne skuespillere som alltid. Skulle ønske skjebnen ville det sånn at vi kunne hatt med ham i mange sesonger fremover... :/

Lenke til kommentar

Litt spent på om folk er enig i meg om at re-castingen av Daario Naharris er bedre enn originalen etter den tredje episoden hvordan han har en saftigere rolle. Synes Daario har sin beste greie på serien, og den selger Michel Huisman (nye Daario) bedre enn Ed Skrein.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...