Gå til innhold

(SPOILERTRÅD) Game of Thrones - For oss som har lest bøkene || IKKE bruk sitering av brukere utenfor tråden

Anbefalte innlegg

Michelle MacLaren tilbake til å regissere en episode! Hun er en av de beste regissørene ved siden av Neil Marshall (Blackwater) og Alan Taylor. Arbeidet hennes på Breaking Bad var også fantastisk, spesielt episoden hun regisserte av de siste episodene av serien der.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ikke direkte pent, men fungerer hvis jeg endrer lyset og tar i bruk noe innstillinger på avspilleren min. Litt derfor jeg også ikke vil se alle 4 episodene når jeg får de resterende, fordi Game of Thrones på en måte fortjener bedre. Men igjen, fristelsen for å se de er så store. Hvis jeg får noe info på noe fellescreening for sesongstarten før helga, så er det mulig jeg heller venter til da (sikkert en uke før sesongstarten).

Hadde det samme tilfellet med episode 4 av True Detective som jeg også venta med på grunn av jeg fikk heads up om en fantastisk del på slutten jeg burde se i best mulig kvalitet.

Lenke til kommentar

Sånn oppsummert er jeg mer fornøyd over starten i år på sesongen, enn i fjor. Ikke at fjorårets sesong var direkte dårlig start.

De skulle vist serien på kino, den fortjener det store lerretet.

Antar du mener for vanlige fans. Kritikere som meg vil alltid få shitty kopier om det ikke skjer fellescreeninger. :p

Har prøvd å få til det i regi av Serienytt, HBO Nordic og Ringen Kino, men HBO sentralt er så fordømt sære. Sist gang jeg hørte så hadde HBO Nordic nesten gitt opp å prøve å få det til siden det er så mye som må til for at det skal gå.

Lenke til kommentar

Haha, Lars.

Angående en ting folk er mer eller mindre bekymret for. Re-castingen av Daario Naharis funger ganske bra synes jeg. Micheiel Huisman er mye mer god som en rufsete drapsmaskin, sjarmør og kjeltring, som jeg mener Daario burde være. Ed Skrein sleit jeg med personlig fordi selv om han var til en grad sjarmerende slo han ikke meg som så karismatisk karakteren burde være. Huisman er mye bedre skuespiller både av hva jeg ser i sesong 4 (og erfaring etter Treme), og dessto mye mer interessant enn Skrein.

Det eneste problemet jeg har med re-castingen er at det ikke gjøres så elegant, men igjen det har ikke serien tid til så jeg tilgir den for det. Hadde jeg vært HBO ville jeg opplyst mer om at rollen er re-casta og at Huisman overtar enn det de har gjort i videoer og trailere. Die-hard fansen vet det vel nå, men du har også en stor casual-følgelse rundt serien som ikke kommer til å forstå det.

daario.jpg

Endret av Maury
Lenke til kommentar

Fremdeles ikke ville fargekombinasjoner i skjegg/hår da :p

Selv ville jeg fortrukket det om de beholdt Skrein.- EDIT: Med forbehold om at jeg ikke har sett noe fra SES4 - De kunne vel bare fiket til han så han ble litt mindre douchy på skjermen? Jeg HATER recasting. Nesten like mye som jeg hater å ikke kunne se episodene når jeg ser bilder av dem på disk. The Mountain HATET jeg recastingen til også. Det var kanskje den værste castingen jeg har sett i mitt liv. Han hadde minimalt med screentime, men likevel. Han første var fantastisk i rollen, men kunne ikke fortsette av diverse grunner. Den andre.... FORFERDELIG. FORFERDELIG; FORFERDELIG, FORFERDELIG! Og det som gjør det enda mer FORFERDELIG er at de nailet han så godt i første sesong at det er ubergripelig hvordan de mente skuespiller #2 skulle kunne, ikke bare fylle skoene, men overbevise publikum om at det var samme karen som sto i dem. Ingen jeg vet om husker The Mountain etter han kappet opp hesten sin i sesong 1. Thats it. De tror ikke de har sett han siden da. Kjenner rantfaktoren stiger her og nødvendigheten for selvredigering stiger, men skitt au.

Om du forteller meg at vår nye Daario er bedre enn den forrige og overgangen er forståelig for den jevne seer... ja, da er det greit, Maury :p

Endret av Lakus
Lenke til kommentar

Slik jeg ser det ihvertfall. Hørt også fra noen andre kritikere som er enig at det er en bra re-casting. Åjo tidligere jo bedre. Blått skjegg ville aldri skjedd, selv med drager, white walkers/zombies og magi i serien.

Er 2. episoden så bra som jeg håper?

1bd653ca7760b8bb57c60797e773b15b4c6a92ea

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...