Gå til innhold

(SPOILERTRÅD) Game of Thrones - For oss som har lest bøkene || IKKE bruk sitering av brukere utenfor tråden

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 4 uker senere...

Det er et kort klipp der som ser ut som en sverdkamp mellom Jaime og Bronn. Bronn er filmet bakfra så er ikke helt sikker på at det er ham, men uansett er det i hvert fall ikke Ilyn Payne (slik det var i bøkene)

Wilko Johnson (som spilte Payne) var jo ikke med i sesong 3 heller så hvis han er skrevet ut for godt (han har visstnok fått kreft) så er det kanskje ikke så rart om valget falt på Bronn når man måtte finne noen som Jaime kunne sparre med? Jeg velger i hvert fall å tro det er sparring og ikke kamp. Jaime i reell kamp hadde passet svært dårlig inn i karakterutviklingen hans.

Tror ikke Jaime hadde stolt på Bronn et sekund, og tror heller ikke han ville hatt noen grunn til å stole på ham, men Kings landing renner vel ikke over av dyktige sverdkjempere uten taleevne? :hmm:

Lenke til kommentar

Det tror jeg du kan ha veldig rett i :)

Men jeg kjøper fremdeles ikke den at Jaime er villig til å betro til Bronn hvor sjanseløs han er med venstrehånda. Eneste måtte i så fall være vissheten om at familien hans alltid vil kunne betale en høyere pris enn dem Bronn evt ville selge den hemmeligheten til.

Lenke til kommentar

Tenker du på Stoneheart?

Forøvrig er det ikke så vanskelig å tro at Jaime "tar over" Bronn etter the purple wedding. Hvis Bronn deltar i å slippe fri Tyrion fri mot å få en høy plass i hans personlige vakthold eller noe sånt. I tillegg har jo Jaime og Bronn "utslippet" på lager så de har ammunisjon mot hverandre.

Jeg liker i hvert fall teorien, siden Bronn ellers er helt ute av bøkene, og fyren har blitt en enorm favoritt hos meg :)

Endret av Shruggie
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...