Achylles Skrevet 14. november 2013 Del Skrevet 14. november 2013 Mulig de lar henne ta over plassen til coldhands som guiden som fører dem nordover fra muren. Da vil det vel være naturlig å introdusere henne omtrent i sesong 4? Er ikke sikkert de når så langt nord for muren likevel. Lenke til kommentar
Thommesen Skrevet 14. november 2013 Del Skrevet 14. november 2013 Tja, jeg tror også at hun tar plassen til Coldhands (men jeg håper i det lengste på Coldhands), men siden de i sesong tre kom seg forbi muren er vi vel på vei inn i aDWD uansett, siden Bran ikke er med i FfC. Jeg anser det som svært usannsynelig at Bran ikke gjør mer enn å møte Leaf gjennom hele sesongen Jeg tror vi får Brans cliffhanger ved at han møter the Three-Eyed Crow. Da tror jeg Bran fort er forran bøkene, men det er jo bare spekulasjon læll ^^ Lenke til kommentar
The Doctor Skrevet 17. desember 2013 Forfatter Del Skrevet 17. desember 2013 GET HYPE 1 Lenke til kommentar
gard. Skrevet 17. desember 2013 Del Skrevet 17. desember 2013 Fyy. Aldri fått gåsehud av en så kort gif før. Lenke til kommentar
lilleru Skrevet 17. desember 2013 Del Skrevet 17. desember 2013 Herregud som jeg gleder meg til og se Joffrey dø i serien, og ikke minst alt som skjer med Tyrion etterpå Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 10. januar 2014 Del Skrevet 10. januar 2014 Teaseren for traileren på mandag. Lenke til kommentar
The Doctor Skrevet 10. januar 2014 Forfatter Del Skrevet 10. januar 2014 (endret) Begynner å bli utålmodig nå kjenner jeg Fant litt til! https://vine.co/GameofThrones Endret 10. januar 2014 av The Doctor Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 10. januar 2014 Del Skrevet 10. januar 2014 Jeg så for meg at det skulle være... større. Lenke til kommentar
gard. Skrevet 10. januar 2014 Del Skrevet 10. januar 2014 Jeg også. Tror jeg har forestilt meg bryllupet, og særlig festmiddagen ut av proporsjoner. Men tror uansett ikke jeg vil bli skuffet Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 10. januar 2014 Del Skrevet 10. januar 2014 Jeg så for meg at det skulle være... større. Les hva jeg sa din tullebukk <3 Teaseren for traileren som slippes natt til mandag. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 11. januar 2014 Del Skrevet 11. januar 2014 Les hva jeg sa din tullebukk <3 Teaseren for traileren som slippes natt til mandag. Jeg tenkte på størrelsen på vielsen der. Lenke til kommentar
Achylles Skrevet 13. januar 2014 Del Skrevet 13. januar 2014 Så også for meg noe større. Mulig de har løst mangelen på en stor nok sal med å fremstille det som at gjestene er plassert i flere ulike saler. og at salen vi ser her bare er de mest priviligerte gjestene. I så fall er jo det en grei måte å gjøre det på. Lenke til kommentar
Achylles Skrevet 13. januar 2014 Del Skrevet 13. januar 2014 Og der var hele traileren ute. Gleder meg sykt til ny sesong nå! https://www.youtube.com/watch?v=xZY43QSx3Fk Han karen som hogger med sverdet sitt på 1:25, er det den nye "The Mountain?" 1 Lenke til kommentar
The Doctor Skrevet 13. januar 2014 Forfatter Del Skrevet 13. januar 2014 Ut i fra det lille jeg så av the Red Viper så kan det virke som om de bygger han opp til å bli godt likt. Oberyn/Clegane kommer til å bli jævlig fett Lenke til kommentar
Error Skrevet 13. januar 2014 Del Skrevet 13. januar 2014 Red Viper er jo en charmer i bøkene og, så det passer vel. The Mountain er så kul i denne sesongen og, monstermann Lenke til kommentar
gard. Skrevet 13. januar 2014 Del Skrevet 13. januar 2014 Å lage trailere, det kan gjengen. Og Oberyn-skuespilleren ser ut til å passe til rolla si ganske så bra! 1 Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 13. januar 2014 Del Skrevet 13. januar 2014 Jeg så alltid for meg han som en krokneset, typisk Hollywod-film, arabisk type. Fremdeles kjekk og sjarmerende, men mye mer arabisk. Mye fordi jeg så serien før jeg leste bøkene, hvor jeg fikk et inntrykk av at Kings Landing var mye varmere enn det jeg fikk inntrykk av i bøkene. Da jeg så serien tenkte jeg at Dorne måtte være sinnsykt varmt Lenke til kommentar
Error Skrevet 13. januar 2014 Del Skrevet 13. januar 2014 Dorne er typ Marokko i mitt hode så noe som dette ville vært naturlig: Men det blir veldig Daenerys/Grey Worm Lenke til kommentar
Corey Skrevet 13. januar 2014 Del Skrevet 13. januar 2014 Skyt meg om jeg tar feil, men beveger denne serien seg lenger inn i bok 4? Er et par sekvenser i traileren jeg ikke kan huske å ha lest (er ca. halvveis i bok 4), som feks at Theon i rustning og "svære drager". Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå