Gå til innhold

(SPOILERTRÅD) Game of Thrones - For oss som har lest bøkene || IKKE bruk sitering av brukere utenfor tråden

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 3 uker senere...

OK... Hmmm... Er det noen som ikke har vært involvert i filming til sesong 4 enda da?

Tenker litt i retning Mance Rayder. Finner ikke noe info om Cieran Hinds i forkant av sesong 4, men jeg er dårlig til å lete...

Ser andre nevner at han kanskje tar over som Benjen Stark, men jeg ser ikke helt den. GRRM har jo ikke reintrodusert Benjen i bøkene. Dersom det nå viser seg at han kommer inn som "Coldhands" eller egentlig hva som helst bak muren, så vil jo det være en spoiler for oss som leser bøkene også.

Lenke til kommentar

Da er det bekreftet at Huisman overtar rollen som Daario Naharis etter Ed Skrein.

The Mountain er re-casta. Hafþór “Thor” Björnsson skal ta over rollen, men heldigvis er dette en positiv re-casting synes jeg da denne karen ligner med på den originale Mountain (da spilt av Conan Stevens i sesong 1).

thor-268x300.jpg

Lenke til kommentar

Bra recasting av the mountain. når de måtte... :)

Synd at de måtte recaste Daario. Han var faktisk en av de beste castingene forrige sesong.

P.S. Jeg savnet jo det blå skjegget såklart men når man tenker gjennom det så er jo strengt tatt ikke det det viktigste. Han spilte bra, og det betyr så mye mye mer

Endret av Achylles
Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
  • 1 måned senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...