lilleru Skrevet 12. august 2013 Del Skrevet 12. august 2013 Har lest bok 1 på norsk og engelsk. Resten på engelsk. Kan ikke annet enn å anbefale engelsk utgaven på det sterkeste! Bare de latterlige norske titlene er grunn nok til å velge engelsk. 1 Lenke til kommentar
FBEN Skrevet 12. august 2013 Del Skrevet 12. august 2013 Da er vel titlene like latterlige på engelsk også da? Eller har du bedre forslag kanskje? Lenke til kommentar
Valkyria Skrevet 12. august 2013 Del Skrevet 12. august 2013 Norsk høres cheesy og teit ut. Engelsk blir bra Lenke til kommentar
Spartapus Skrevet 13. august 2013 Del Skrevet 13. august 2013 Min hovedregel med oversettelser er at jeg kun bruker dem hvis jeg ikke forstår originalspråket. 2 Lenke til kommentar
lilleru Skrevet 13. august 2013 Del Skrevet 13. august 2013 Da er vel titlene like latterlige på engelsk også da? Eller har du bedre forslag kanskje? Nei, det blir de selvsagt ikke. De norske titlene er jo "egne forslag" og langt ifra en oversatt tittel. Lenke til kommentar
nybb Skrevet 13. august 2013 Del Skrevet 13. august 2013 Norsk høres cheesy og teit ut. Engelsk blir bra Jeg synes titlene høres cheesy ut på engelsk og, jeg. A Clash of Kings... brr. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 29. august 2013 Del Skrevet 29. august 2013 Nederlandske Michiel Huisman fra Treme skal overta en rolle i sesong 4, veldig usikker på hvilken rolle. Lenke til kommentar
Achylles Skrevet 29. august 2013 Del Skrevet 29. august 2013 (endret) Arys Oakheart / Aegon Targaryen? Det at det er så hemmelig heller litt mot Aegon, ettersom det er enkelte som ikke har lest bøkene som likevel følger litt med på castingen Endret 29. august 2013 av Achylles Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 29. august 2013 Del Skrevet 29. august 2013 Han skal overta en rolle, som i at han skal overta en rolle som en annen skuespillere allerede har spilt på serien. Lenke til kommentar
''' Skrevet 29. august 2013 Del Skrevet 29. august 2013 Kanskje de bytter ut The Mountain en gang til. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 29. august 2013 Del Skrevet 29. august 2013 Hahah.Lurer virkelig på hvordan de skal løse det i sesong 4. Nå hadde de mulighet til å bruke Conan Stevens i sesong 4. Ian Whyte er kanskje med (han spilte kjempen i sesongstarten til sesong 3), men har visstnok heller ikke fått noe særlig forvarsel. Lenke til kommentar
Achylles Skrevet 29. august 2013 Del Skrevet 29. august 2013 OK... Hmmm... Er det noen som ikke har vært involvert i filming til sesong 4 enda da? Tenker litt i retning Mance Rayder. Finner ikke noe info om Cieran Hinds i forkant av sesong 4, men jeg er dårlig til å lete... Ser andre nevner at han kanskje tar over som Benjen Stark, men jeg ser ikke helt den. GRRM har jo ikke reintrodusert Benjen i bøkene. Dersom det nå viser seg at han kommer inn som "Coldhands" eller egentlig hva som helst bak muren, så vil jo det være en spoiler for oss som leser bøkene også. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 30. august 2013 Del Skrevet 30. august 2013 Da er det bekreftet at Huisman overtar rollen som Daario Naharis etter Ed Skrein. The Mountain er re-casta. Hafþór “Thor” Björnsson skal ta over rollen, men heldigvis er dette en positiv re-casting synes jeg da denne karen ligner med på den originale Mountain (da spilt av Conan Stevens i sesong 1). Lenke til kommentar
Thommesen Skrevet 30. august 2013 Del Skrevet 30. august 2013 (endret) Michiel Huisman er den nye Daario. Her er den nye The Mountain. Les mer her. Yo Thor! Edit: Maury beat me to thye punch! Endret 30. august 2013 av Thommesen Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 30. august 2013 Del Skrevet 30. august 2013 Bytter de ut Daario? Doh 1 Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 30. august 2013 Del Skrevet 30. august 2013 Mislikte det jeg også. Ed Skrein er kanskje ikke perfekt, men slik jeg så det så ble de som ikke har lest bøkene en del fornøyde med rollen. Og da burde det ikke føkkes med. Lenke til kommentar
Achylles Skrevet 30. august 2013 Del Skrevet 30. august 2013 (endret) Bra recasting av the mountain. når de måtte... Synd at de måtte recaste Daario. Han var faktisk en av de beste castingene forrige sesong. P.S. Jeg savnet jo det blå skjegget såklart men når man tenker gjennom det så er jo strengt tatt ikke det det viktigste. Han spilte bra, og det betyr så mye mye mer Endret 30. august 2013 av Achylles Lenke til kommentar
Tomeito Skrevet 30. august 2013 Del Skrevet 30. august 2013 Vet man hvorfor Ed Skrein ikke fortsetter som Daario? Fant ikke noe etter et kjapt nettsøk Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 2. oktober 2013 Del Skrevet 2. oktober 2013 Lurker meg gjennom tråden nå som jeg snart er ferdig med bok #5 og la merke til dette. Roy Dotrice is Pyromancer Hallyne"Some of you know of Roy due to the fact that he was initially cast to play Grand Maester Pycelle, but had to pull out before the first season due to an illness." Roy Dotrice er gubben som leser boka til meg hver dag Lenke til kommentar
Thommesen Skrevet 14. november 2013 Del Skrevet 14. november 2013 Sesong fire går inn i a Dance With Dragons. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå