Gå til innhold

(SPOILERTRÅD) Game of Thrones - For oss som har lest bøkene || IKKE bruk sitering av brukere utenfor tråden

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 3 uker senere...

Haha, helt glemt han var med der. Digga Lights Out.

Er ganske care til castingene, siden castingen til Game of Thrones leverer langt over middels uansett. Om de så har en hvit boobafett til å spille Strong Belwas så hadde jeg ikke brydd meg, så lenge det fungerer og gjøres bra. Folk klager på bok-adapsjoner til tv eller film uansett, Game of Thrones er ingen unntak.

Lenke til kommentar

Word. Denne tok meg litt på senga, tror faktisk han kommer til å naile rollen. Tipper alle som ikke har lest bøkene kommer til å klikke når han dør. Karakteren er tross alt ganske bad ass helt til slutten hans. Folk liker slike folk.

Btw, intervjuet som ble sluppet nettopp har et sitat der det kommer fram at 1) D&D krangler med GRRM rundt den videre historien og "the butterfly effect". 2) De sikter på 80 episoder. Åtte sesonger altså. Phew, syv er ikke nok!

Lenke til kommentar

Hvis de ikke klarer å blåse ham opp til publikumsfavoritt i løpet av sesong 4 så er det noen som ikke har gjort jobben sin... Satser på ramaskrik etter duellen med the Mountain ja... men ikke bare på grunn av Oberyn, litt på grunn av hvilke konsekvenser det nødvendigvis vil innebære for Tyrion også. ;)

Lenke til kommentar

Duellen mellom Oberyn og Gregor er allerede litt ødelagt av at Gregor ikke er blitt bygd opp som karakter i det hele tatt. Noe av det som gjør duellen så sterk i bøkene er at Martin har bygd opp et hat/frykt-forhold til Gregor over tre bøker, mens vi i TV-serien knapt har sett snurten av ham siden turneringen. Hvor mange av seerne husker fyren i det hele tatt? For å få litt liv i den duellen er de avhengig av å finne en fyr som kan spille Gregor til fingerspissene og som får nok screentime til å bygge ham opp i løpet av sesongen.

Lenke til kommentar

Tror du de kommer til å caste The Mountain enda en gang? Er vel tvilsomt det vel? Men han kunne nok trenge litt karakterbygging ja. Dersom vi får scenene hvor han kvester Locke så kan det slå begge veier, mange vil nok tvert imot digge ham for det.

Lenke til kommentar

Hele greia med Conan Stevens er forvirrende og frustrerende. Jeg holdt på i noe sånt som en time i går med å finne klare svar på hva som har skjedd, men det er mest rykter og spekulering, nesten ingen offisiell informasjon, og Stevens selv skrev dette på hjemmesiden sin 16/3-12:

"I had a great time working on GoT season 01 and the response from viewers to my character and portrayal seemed very positive. I was looking forward to being able to reprise the role for season 02, but it seems like HBO decided to go in a different direction for the 2nd season and I will not be playing Ser Gregor this time around which is a pity.

Of course, if I were asked to appear in season 03 I would be very excited to do so."

Deretter nå nylig 25/6-13:

"I have been receiving a fair few emails from fans of Game of Thrones regarding rumours that I might appear in GoT Season 04, in a word I have not been contacted for this so I have no idea where the rumours may have originated from."

Han vil altså spille rollen, "alle" synes han gjorde en god jobb i første sesong inkludert George Martin selv og jeg kan ikke se for meg at det er så mange skuespillere der ute som kan fylle støvlene til Gregor uansett. Så, hva er problemet med å caste han som Gregor på nytt? Det virker som det mest opplagte i verden. Hvis det finnes en god grunn som bare HBO vet om, burde de dele den.

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

Ser ikke helt den castingen der... Med mindre de har tenkt å gjøre Mace Tyrell til den mannen hans mor beskriver. Stemmer ikke helt med det bildet jeg synes Westeros' persongalleri for øvrig har gitt meg av ham.

Man leser jo mellom linjene i bøkene at uten Randyll Tarly ville Mace Tyrrell sin krigføring vært ganske tafatt, men likevel føler jeg at det er mye overdrivelser i "The queen of Thorns" sine beskrivelser av ham.

Dessuten er han muligens litt i eldste laget til å spille Mace Tyrrell?

• Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...