Filmvenn Skrevet 6. juni 2013 Del Skrevet 6. juni 2013 Kan vel komme inn i sesong 4 også, om ikke neste episode. Men mulig han ikke er skrevet inn ja. Er det for tidlig å vise Vargo Hoat/Locke bli drept nå i sesongfinalen? Lenke til kommentar
''' Skrevet 6. juni 2013 Del Skrevet 6. juni 2013 Er det for tidlig å vise Vargo Hoat/Locke bli drept nå i sesongfinalen? Jeg tror kanskje de venter med å gjen-introdusere Gregor Clegane til sesong 4? På den annen side så er jo Yara i neste episode så hvem vet Lenke til kommentar
lilleru Skrevet 6. juni 2013 Del Skrevet 6. juni 2013 Må si at det ville vært en liten skandale om de har valgt og utelate Coldhands fra TV-serien. Da han er rimelig vital for både Sam og Gilly, og i tillegg Bran og gjengen senere.. Lenke til kommentar
Alesle Skrevet 6. juni 2013 Del Skrevet 6. juni 2013 Er det bare meg som mistenker at Coldhands er skrevet ut av serien? Med tanke på at han ikke dukket opp og reddet Sam og Gilly, og at Sam vet veien til the Black Gate. I boka er det vel Coldhands som viser dem veien. Jeg tenkte kanskje at de ønsker å vente lengst mulig med å indtrodusere han for å spare kostnader. Det vil være veldig skuffende om de utelater han helt. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 6. juni 2013 Del Skrevet 6. juni 2013 http://www.youtube.com/watch?v=22yTf0kD6-g Perfekt sluttsang på sesongen. Kan lett se for meg at den siste delen vies til gjenoppliving av Lady Stoneheart, som også en av kommentarene på den videoen sier. 2 Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 7. juni 2013 Del Skrevet 7. juni 2013 Noen som forresten har et eller annen spørsmål som kan være greit å spørre Maisie Williams (Arya), John Bradley (Sam), Isaac Hempstead-Wright (Bran), Kristian Nairn (Hodor) eller Richard Dormer (Beric Dondarrion)? Lenke til kommentar
The Doctor Skrevet 7. juni 2013 Forfatter Del Skrevet 7. juni 2013 (endret) Jeg lurer vel egentlig bare på (Maisie og Isaac) hvordan det er å nærmest vokse opp på settet og hvordan de "takler" all oppmerksomheten. Men det er vel blitt spurt ett par ganger før. Edit: Om Maisie har lest alle bøkene og hennes mening om hvordan Arya utvikler seg edit2: Hele sesong 3 soundtracket ligger på Spotify Endret 7. juni 2013 av The Doctor Lenke til kommentar
Barista Bob Skrevet 7. juni 2013 Del Skrevet 7. juni 2013 Til Kristian Nairn: Om han syns det er vanskelig å huske replikkene sine? 5 Lenke til kommentar
The Doctor Skrevet 8. juni 2013 Forfatter Del Skrevet 8. juni 2013 (endret) http://kissed-by-fir...photos-for-310/ Fra ep10 edit: det er Robbwind, så om du ikke vil ha det "spoilet" for deg om hvordan det ser ut, så ikke trykk på linken. Endret 8. juni 2013 av The Doctor 1 Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 8. juni 2013 Del Skrevet 8. juni 2013 Awsome. Lurer på om det kommer til å få de som elsker Robb til å koke litt mer over. Lenke til kommentar
Barista Bob Skrevet 8. juni 2013 Del Skrevet 8. juni 2013 Fristende å poste på facebook.... Lenke til kommentar
FBEN Skrevet 8. juni 2013 Del Skrevet 8. juni 2013 Robbwind/Greyrobb ser ut til å være i slekt med Maury. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 8. juni 2013 Del Skrevet 8. juni 2013 It does not. Noen kule fanarts her og der. OT: Dette bildet er fantastisk. Jeg har lyst på en. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 10. juni 2013 Del Skrevet 10. juni 2013 Sparte vel på Beric og Lady Stoneheart. Mente jeg leste om at Beric hadde sin last scene på WinterIsComing, kan ha lest feil. Forresten, var den personen med de merkene på båten til Asha en av brødrene til Balon? Så ikke så nøye på det, men ville trodd at Euron hadde hatt en øyelapp (og han er vel i eksil og returnerer vel når Balon dør). Lenke til kommentar
Red Frostraven Skrevet 10. juni 2013 Del Skrevet 10. juni 2013 (endret) Argh. Så var det ni måneder til neste episode. De utsatte de to tingene jeg mistenkte at de kom til å utsette til neste sesong: Joff sitt bryllup er en fornøyelse, og egnet seg ikke til sesongavslutning. Jeg skulle ønske at vi fikk se likene fra bryllupet seile nedover elven og bli funnet... av åpenbare grunner, men det er tross alt starten på en ny plotlinje også. Endret 10. juni 2013 av Red Frostraven Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 10. juni 2013 Del Skrevet 10. juni 2013 Jeg tror begge de to kan komme allerede i sesongstarten neste sesong. If so, best opening ever. Fy faen, jeg elsker denne serien. Kanskje jeg skal lese opp igjen alle bøkene snart. Lenke til kommentar
Schweigaard Skrevet 10. juni 2013 Del Skrevet 10. juni 2013 Tviler sterkt på at de åpner med brullypet, det hadde nok vært å forhaste seg litt. Tror det blir en hel del scener med Jaime, Tyrion, Mace Tyrell, Red Viper og alle de andre i King's landing før brullypet skjer. Første episode blir nok som i andre og tredje sesong, der de minner seerne om hvor alle er, hva de holder på med, osv. Blir interessant å se hva de gjør med Jaime i neste sesong. Han ankommer jo ikke King's landing før etter brullypet i boka - som forsåvidt er greit siden han har mange forskjellige forhold og problemområder der, i Tywin (arvespørsmålet), Loras (mini-Jaime), Cersei (som han mister forelskelsen i), Tyrion (vennskapet som skal ødelegges), Brienne (konflikten med Loras), Joffrey (nye scener mulige her) og sine nye oppgaver som Lord Commander av Kingsguard. Lenke til kommentar
''' Skrevet 10. juni 2013 Del Skrevet 10. juni 2013 Så nå er altså Brienne i King's Landing lenge før Sansa drar derfra... det kan bli interessant Lenke til kommentar
Red Frostraven Skrevet 10. juni 2013 Del Skrevet 10. juni 2013 Har vi egentlig en diagnose på Joff? ... jeg klarer egentlig ikke lengre å "hate" ham lengre -- jeg bare spør meg selv om ikke noen kunne hjulpet kronidioten på en eller annen måte på et tidligere tidspunkt. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 10. juni 2013 Del Skrevet 10. juni 2013 Har vi egentlig en diagnose på Joff? ... jeg klarer egentlig ikke lengre å "hate" ham lengre -- jeg bare spør meg selv om ikke noen kunne hjulpet kronidioten på en eller annen måte på et tidligere tidspunkt. Det er et under at ingen har "hjulpet" han på et tidligere tidspunkt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå