Gå til innhold

(SPOILERTRÅD) Game of Thrones - For oss som har lest bøkene || IKKE bruk sitering av brukere utenfor tråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Er det bare meg som mistenker at Coldhands er skrevet ut av serien? Med tanke på at han ikke dukket opp og reddet Sam og Gilly, og at Sam vet veien til the Black Gate. I boka er det vel Coldhands som viser dem veien.

 

Jeg tenkte kanskje at de ønsker å vente lengst mulig med å indtrodusere han for å spare kostnader. Det vil være veldig skuffende om de utelater han helt.

Lenke til kommentar

Jeg lurer vel egentlig bare på (Maisie og Isaac) hvordan det er å nærmest vokse opp på settet og hvordan de "takler" all oppmerksomheten. Men det er vel blitt spurt ett par ganger før. :tease:

 

Edit: Om Maisie har lest alle bøkene og hennes mening om hvordan Arya utvikler seg

edit2: Hele sesong 3 soundtracket ligger på Spotify

Endret av The Doctor
Lenke til kommentar

Sparte vel på Beric og Lady Stoneheart. Mente jeg leste om at Beric hadde sin last scene på WinterIsComing, kan ha lest feil.

 

Forresten, var den personen med de merkene på båten til Asha en av brødrene til Balon? Så ikke så nøye på det, men ville trodd at Euron hadde hatt en øyelapp (og han er vel i eksil og returnerer vel når Balon dør).

Lenke til kommentar

Argh.

Så var det ni måneder til neste episode.

 

De utsatte de to tingene jeg mistenkte at de kom til å utsette til neste sesong:

Joff sitt bryllup er en fornøyelse, og egnet seg ikke til sesongavslutning.

 

Jeg skulle ønske at vi fikk se likene fra bryllupet seile nedover elven og bli funnet... av åpenbare grunner, men det er tross alt starten på en ny plotlinje også.

Endret av Red Frostraven
Lenke til kommentar

Tviler sterkt på at de åpner med brullypet, det hadde nok vært å forhaste seg litt. Tror det blir en hel del scener med Jaime, Tyrion, Mace Tyrell, Red Viper og alle de andre i King's landing før brullypet skjer. Første episode blir nok som i andre og tredje sesong, der de minner seerne om hvor alle er, hva de holder på med, osv.

 

Blir interessant å se hva de gjør med Jaime i neste sesong. Han ankommer jo ikke King's landing før etter brullypet i boka - som forsåvidt er greit siden han har mange forskjellige forhold og problemområder der, i Tywin (arvespørsmålet), Loras (mini-Jaime), Cersei (som han mister forelskelsen i), Tyrion (vennskapet som skal ødelegges), Brienne (konflikten med Loras), Joffrey (nye scener mulige her) og sine nye oppgaver som Lord Commander av Kingsguard.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...