AnewZ Skrevet 7. mai 2013 Del Skrevet 7. mai 2013 ^Enig ang det med Robb. De fleste syns jo bare han er en drittunge nå for tiden, og tror ikke det er mange som kommer til å se på det som et stort savn, slik som med Ned. Lenke til kommentar
Error Skrevet 7. mai 2013 Del Skrevet 7. mai 2013 Nja, de liker kanskje ikke robb, men vennene mine som ikke har lest boken sitter og gleder seg til Robb endelig skal begynne å Sparke lannister-rumpe. De tror casterly rock vil bli tatt av Robb, noe som gjør at Highgarden tar over King's landing (siden lady oleanna og myrcella gjør rent bord for tiden) når tywin++ drar tilbake til the rock for å kjempe mot robb. Lenke til kommentar
gard. Skrevet 7. mai 2013 Del Skrevet 7. mai 2013 Ah, savner momentet med å pønske ut konspirasjonsteorier før jeg leste bøkene. Lenke til kommentar
The Doctor Skrevet 7. mai 2013 Forfatter Del Skrevet 7. mai 2013 Er vel fremdeles mange konspirasjoner ute å går. Lenke til kommentar
lilleru Skrevet 8. mai 2013 Del Skrevet 8. mai 2013 Det er det så absolutt. Bøkene er ikke ferdige de! Lenke til kommentar
Tomeito Skrevet 18. mai 2013 Del Skrevet 18. mai 2013 Haha, morsom fyr, han Rheon. Passer dog meget godt til rollen sin. Gleder meg til både bryllup nr. 1 og Second Sons i neste episode Lenke til kommentar
Red Frostraven Skrevet 20. mai 2013 Del Skrevet 20. mai 2013 Jeg gleder meg GRUSOMT til traileren for neste episode! Bryllup #2 kommer vel som sesongavslutning tenker jeg? Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 20. mai 2013 Del Skrevet 20. mai 2013 Jeg gleder meg GRUSOMT til traileren for neste episode! Bryllup #2 kommer vel som sesongavslutning tenker jeg? Og nei, jeg tror de sparer brullyp #2 til neste sesong. Lenke til kommentar
Red Frostraven Skrevet 20. mai 2013 Del Skrevet 20. mai 2013 (endret) 0:28 i traileren ser ut som begynnelsen på en festlig anledning. Jeg er uansett glad for at jeg leste bøkene mellom 11 og 4 på natten slik at jeg har glemt 99% av alt som skjer Endret 20. mai 2013 av Red Frostraven Lenke til kommentar
The Doctor Skrevet 20. mai 2013 Forfatter Del Skrevet 20. mai 2013 Eneste å utsette på Ep8. /s 4 Lenke til kommentar
FBEN Skrevet 20. mai 2013 Del Skrevet 20. mai 2013 (endret) De burde ha spandert et aldri så lite blått flippskjegg, eller en blå flette eller noe. Litt overrasket over at Mero mistet hodet allerede nå, men han var ikke særlig viktig uansett. Og Sam the Slayer løp fra dolken, ikke så smart Ellers bra episode, men som vanlig alt for kort, særlig badescenen Endret 20. mai 2013 av FBEN Lenke til kommentar
Error Skrevet 20. mai 2013 Del Skrevet 20. mai 2013 Dagens episode var helt fantastisk. Joffrey, tyrion, olenna, tywin, dario, naken daenerys med mer og ingen sutrete Jon "jeg-har-ett-uttrykk" Snow Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 20. mai 2013 Del Skrevet 20. mai 2013 Håper vi får se Balon også dø denne sesongen, eller starten av neste. Jeg hadde håpet at serien ville ha tydeliggjort det at Stannis sa navnene til Joff, Robb og Balon som alle døde kort tid etter i bøkene. Virker også som castingen har startet søket i hvem som skal spille resten av Greyjoy slekta. Euron spesielt søker de folk til nå, og resten av familien kommer nok etterhvert. Lenke til kommentar
KristineS Skrevet 20. mai 2013 Del Skrevet 20. mai 2013 Sitat fra "spoilerfri"-tråden: For få hovedpersoner som dauer! DREP MER! Jeg tror det er en som får ønsket sitt oppfylt så til gagns når neste episode kommer Lenke til kommentar
The Doctor Skrevet 21. mai 2013 Forfatter Del Skrevet 21. mai 2013 Får oppfylt ønsket så det holder. Herregud for en episode det kommer til å bli. Eneste ønsket jeg har nå er Ray Stevenson som Victarion Greyjoy. Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 21. mai 2013 Del Skrevet 21. mai 2013 Sykt gøy med den trivelige Arya/The Hound-scenen der de rir utover grønne gresskledde åser mot bryllupet og alt skal bli så bra så bra . Minner meg jævlig om min følelse i boka. Tror enkelte tvseere vil hate det som skjer snart Lenke til kommentar
Achylles Skrevet 21. mai 2013 Del Skrevet 21. mai 2013 Det drar seg til nå. Likte absolutt siste episoden også. Ser de har utelatt det blå håret til Daario ja. Var vel kanskje ikke så viktig for historien heller det, eller? Mero er jo viktig på et vis, men i og med at han uansett dør senere i bøkene så kunne de jo ta denne snarveien. En ting med hele Second sons seansen som irriterte meg litt var den vintønna. Mero er slesk og ekkel og så blir han belønnet med en tønne vin? WTF??! I boka fikk vi en forklaring på hvorfor hun gav bort vinen i og med at hun ønsket at leiesoldatene skulle drikke seg dritings like før hun gikk til angrep, men her gir hun bort vin til Second sons, og får kommando over dem ved Daarios hjelp, slik at hele poenget med å gi bort vinen forsvinner og hun isteden bare virker dumsnill. Jeg håper sånn halvveis på at deler av Second sons gjør opprør mot Daario slik at vintønna får en hensikt Lenke til kommentar
Tomeito Skrevet 21. mai 2013 Del Skrevet 21. mai 2013 Likte Daario, selv med utseendemessig feil. Det var noe som skurret dog angående Second Sons, måtte sjekke opp dette og fant ut at de har fusjonert Second Sons og Stormcrows. Jaja, sånn er det. De har vært flinke til å bygge opp til det som skal skje de siste episodene nå (og i neste sesong). Det kommer jo til å ta av. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 21. mai 2013 Del Skrevet 21. mai 2013 Dany er ikke med i neste episode mener jeg. Hun returnerer i episode 10. Sesongfinalen heter Mhysa, som er mor. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå