Achylles Skrevet 17. april 2013 Del Skrevet 17. april 2013 ...og det med Dany. Hva tenker du på med Dany? Det skjer så mye med Dany i løpet av bok 3 at jeg er usikker på hvilken av hendelsene du sikter til. Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 17. april 2013 Del Skrevet 17. april 2013 Hva tenker du på med Dany? Det skjer så mye med Dany i løpet av bok 3 at jeg er usikker på hvilken av hendelsene du sikter til. Når alle roper "mysha" til hun. Lenke til kommentar
Spartapus Skrevet 17. april 2013 Del Skrevet 17. april 2013 Det som er så synd med Dany sin arc er at den begynner som en arc som vil ha dramatiske konsekvenser for Westeros, med en invasjon av drager, dothraki og disse supersoldatene, men så langt har det løpt ut i sanden hver gang og det ser ikke ut som Dany vil ha noen mulighet til å lande på Westeros i nærmeste fremtid. Jeg tror spesielt de som ser TV-serien uten å ha lest bøkene vil bli skuffet, for det er så utrolig mange forventninger til hva som skal skje når hun invaderer (som at hun skal ta knekken på Lannisterne). Jeg tror mange ville blitt oppgitt om de fikk vite at Dany skal surre rundt i østen i minst tre sesonger til. Lenke til kommentar
nybb Skrevet 19. april 2013 Del Skrevet 19. april 2013 Herregud! Jeg satt nettopp og tenkte på Oberyn Martell, og hvem skal caste ham i sesong 4. Johnny Depp hadde passet utmerket! Lenke til kommentar
The Doctor Skrevet 19. april 2013 Forfatter Del Skrevet 19. april 2013 Det hadde ikke vært dumt, men realistisk er det nok ikke. Oded Fehr eller Naveen Andrews er mer realistisk og passer bra etter min mening. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 21. april 2013 Del Skrevet 21. april 2013 Det hadde ikke vært dumt, men realistisk er det nok ikke. Oded Fehr eller Naveen Andrews er mer realistisk og passer bra etter min mening. Mer realistisk ja, men jeg tror ingen av de ender opp med rollen (hvis den blir noe av i tv-serien). Andrews kan bli utilgjengelig for rollen nå i vår hvis piloten hans plukkes opp til serie. Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 21. april 2013 Del Skrevet 21. april 2013 Syns ikke Andrews passer noe særlig til rollen uansett. Fehr derimot. Lenke til kommentar
The Doctor Skrevet 22. april 2013 Forfatter Del Skrevet 22. april 2013 (endret) Ansiksutrykket til Ramsay Snow når de hang Theon opp igjen... Sadistiske jævel, Iwan Rheon gjorde det utmerket edit: Kan ikke annet enn å synes synd på de som bare ser serien når de ser Daenerys og Unsullied, spesielt i slutten på denne episoden Endret 22. april 2013 av Jesse Pinkman 1 Lenke til kommentar
Freidig Skrevet 22. april 2013 Del Skrevet 22. april 2013 Har lest bøkene og syntes siste episode var veldig god. Gruer meg derimot til å "vente" i en god tid før det blir noe action med Dany. Lenke til kommentar
The Doctor Skrevet 22. april 2013 Forfatter Del Skrevet 22. april 2013 Dany sin scene var alt jeg ville den skulle være. Etter å ha sett scenen ett par ganger gir den meg fremdeles frysninger, og det vil den nok fortsette å gjøre. Blir spennende å se hva D&D gjør med denne karen videre i serien, utrolig bra så langt. Lenke til kommentar
Lars26 Skrevet 22. april 2013 Del Skrevet 22. april 2013 har ikke lest bøkene men lurer på om vi ser mer av de ubsesudlede utover sesong 3 for dem er virkelig råe så nettopp s3e4 på hbo nordic og lurte på om vi ser hæren til khalesi mer i sesong 3 for dere som har lest bøkene Lenke til kommentar
koots Skrevet 22. april 2013 Del Skrevet 22. april 2013 Nei, det at hun nå har fått en hær elitesoldater var måten de valgte å skrive henne ut av serien på, så ser nok ikke mer til hverken Daenerys eller The Unsullied 2 Lenke til kommentar
Rampage Skrevet 22. april 2013 Del Skrevet 22. april 2013 Nei, det at hun nå har fått en hær elitesoldater var måten de valgte å skrive henne ut av serien på, så ser nok ikke mer til hverken Daenerys eller The Unsullied Dummeste jeg har hørt. Hun har på ingen måte blitt skrevet ut av serien. Usikker på om det vil skje noe spesiellt akkurat i denne sesongen siden det er veldig mye annet som foregår også, i tillegg så er det ikke sikkert at producerne gjør det likt som bøkene. Lenke til kommentar
Lars26 Skrevet 22. april 2013 Del Skrevet 22. april 2013 Nei, det at hun nå har fått en hær elitesoldater var måten de valgte å skrive henne ut av serien på, så ser nok ikke mer til hverken Daenerys eller The Unsullied jeg håper det var ironi Dummeste jeg har hørt. Hun har på ingen måte blitt skrevet ut av serien. Usikker på om det vil skje noe spesiellt akkurat i denne sesongen siden det er veldig mye annet som foregår også, i tillegg så er det ikke sikkert at producerne gjør det likt som bøkene. de fikk mye bra kritikk for slutten av episoden så hvis dem gjør det andeledes så viser dem mer av the usiled Lenke til kommentar
Error Skrevet 22. april 2013 Del Skrevet 22. april 2013 (endret) Unsullied spiller en videre rolle fremover ja. Ville nå vært spesielt om hun plutselig bestemte seg for å kaste sin hær på 8000 menn ++ av de mest kapable krigerne i "The Known World" på sjøen, eller hva? Edit: Plutselig mange svar. Og Koots innlegg var jo uten tvil sarkastisk ment Endret 22. april 2013 av Error Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 22. april 2013 Del Skrevet 22. april 2013 Dummeste jeg har hørt. Hun har på ingen måte blitt skrevet ut av serien. Tok du ikke sarkasmen hans? Lenke til kommentar
Achylles Skrevet 22. april 2013 Del Skrevet 22. april 2013 Hvis folk selv ønsker å bli spoilet så la dem nå få lov til det da. Det er som Rampage sier. Du får se mer til Unsullied, men akkurat hva, hvor mye og når kommer helt an på hva serieskaperne har valgt å gjøre fremover. Men navnet på episode 10 er offentliggjort og er et hint om at Dany vil være med i den episoden. (Og Unsullied vil være i følge med henne) Lenke til kommentar
Achylles Skrevet 22. april 2013 Del Skrevet 22. april 2013 de fikk mye bra kritikk for slutten av episoden så hvis dem gjør det andeledes så viser dem mer av the usiled Du må ikke glemme at alle opptakene til episodene i sesong 3 er gjort forlengst da. Det er nok for seint å endre på dem nå Lenke til kommentar
Rampage Skrevet 22. april 2013 Del Skrevet 22. april 2013 Tok du ikke sarkasmen hans? Jeg gir ikke alltid folk benefit of the doubt i slike saker. For alt man vet kunne det vært et dårlig forsøk på trolling. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå