Uncle Scrooge Skrevet 20. januar 2013 Del Skrevet 20. januar 2013 Hvis Jon faktisk er sønnen til Rhaegar og Lyanna kan han vel umulig død i bok 5, eller? Lenke til kommentar
Utah Skrevet 17. februar 2013 Del Skrevet 17. februar 2013 Lurer på om de tar med RW i sesong 3 eller om de venter til 4 litt off topic: er the tales of dunk and egg tegneserie liksom? Var det jeg fant på amazon! Lenke til kommentar
Thommesen Skrevet 17. februar 2013 Del Skrevet 17. februar 2013 Red Wedding kommer i sesong 3, det er bekreftet. Dunk and Egg er noveller, altså korte historier satt ca 90 år før Game of Thrones. Lenke til kommentar
Utah Skrevet 17. februar 2013 Del Skrevet 17. februar 2013 Så bra, da skal jeg vente til alle 10 kommer ut og se alle episodene i strekk men hvor er det best å få tak i dunk and egg? Finner bare tegneseriebøkene. Er det de? Lenke til kommentar
Thommesen Skrevet 17. februar 2013 Del Skrevet 17. februar 2013 De er vel kun utgitt i antologier, men etter neste historie kommer ut (også i en antologi), kommer det en egen bok med alle Dunk and Egg historiene. I beste tilfelle snakker vi 2014, så bruk google, og bryt loven litt. Og for å fjerne all tvil, nei det er ikke tegneserien, men den er selfølgelig basert på novellene. 1 Lenke til kommentar
Utah Skrevet 17. februar 2013 Del Skrevet 17. februar 2013 Takk! tror jeg venter til den kommer ut jeg! Lenke til kommentar
Achylles Skrevet 19. februar 2013 Del Skrevet 19. februar 2013 Gleder meg til å se de "nye" karakterene i sesong 3, riktignok skjønner jeg ikke hvorfor de måtte navnendre Vargo Hoat. "Locke" høres så dumt ut. Navnet er jo litt av moroa med den karen - "Hoat the Goat", håper han lesper i det minste Kan tenke meg at årsaken til at de har gitt ham et annet navn er at hele historien hans er blitt endret i forhold til bøkene. Så langt er det i alle fall lite som tyder på at han har noen tilknytning til det som skjer i Harrenhall, men det er vel ikke for sent å endre på det heller. Lenke til kommentar
The Doctor Skrevet 1. mars 2013 Forfatter Del Skrevet 1. mars 2013 Titlene på episodene er ute, gleder meg til ep9 og ep3. Om jeg skal tippe refererer Walk of Punishment til Jaime og Rains of Castamere til RW. Definitivt høydepunktene denne sesongen om jeg skal velge noen forhåndsfavoritter. Masse spekulasjoner i kommentarfeltet, og spoilers. Er ikke lenge igjen nå! http://winteriscoming.net/2013/02/season-three-episode-titles-revealed/ Lenke til kommentar
nybb Skrevet 1. mars 2013 Del Skrevet 1. mars 2013 I episode 5 vil vi nok se sex! Lenke til kommentar
koots Skrevet 1. mars 2013 Del Skrevet 1. mars 2013 Du glemte å nevne episode 1-4 og 6-10 nybb Lenke til kommentar
nybb Skrevet 1. mars 2013 Del Skrevet 1. mars 2013 Hehe, tenkte hovedsaklig på at det er i den episoden Jon og Ygritte sannsynligvis vil hoppe til køys for første gang. Lenke til kommentar
Utah Skrevet 2. mars 2013 Del Skrevet 2. mars 2013 Er veldig spent på episode 9 jeg! Lenke til kommentar
nybb Skrevet 2. mars 2013 Del Skrevet 2. mars 2013 Robb dør. Håper VIRKELIG skriverne har gitt Roose Bolton masse screen time i de første 8 episodene, slik at seerne kan vite hvem som egentlig dreper ham. Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 3. mars 2013 Del Skrevet 3. mars 2013 http://www.youtube.com/watch?v=C1pbtBX9Kok Ny trailer. Overrasket over at de velger å ha med at Jaime mangler en hånd bla. i traileren Lenke til kommentar
koots Skrevet 3. mars 2013 Del Skrevet 3. mars 2013 Sånn veldig tydlig var det ikke, men du har jo de som ser på trailere frame by frame for å finne netopp noe slikt Lenke til kommentar
KristineS Skrevet 3. mars 2013 Del Skrevet 3. mars 2013 Sånn delvis off-topic. Men må si jeg ble ganske så "starstruck" når jeg hadde Kristofer Hivju innom på jobb i dag 1 Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 3. mars 2013 Del Skrevet 3. mars 2013 Han er en veldig hyggelig fyr, så fint å se at han får roller utenfor Norge. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 29. mars 2013 Del Skrevet 29. mars 2013 (endret) Noen småspoilere fra sesongpremieren: NO HODOR. Ingen Varys. Ingen Brann eller Rickon, eller Reeds-barna. Ingen Jamie o.s.v. Hivju/Tormund sin introduksjon på serien er ganske bra. Jeg tror folk kommer til å like introduksjonen hans godt utenfor Norge også. Det var en av de bedre introduksjonene av en karakter siden sesong 1. Ghost og en skjeggete mann returnerer. Herlige Anton Lesser fra The Hour dukker opp i en kort scene sammen med Oona Chaplin (ah, liten The Hour-reunion). Lesser spiller Qyburn, og dukker opp i Harrenhal når Robb besøker slottet som er helt øde. Endret 29. mars 2013 av Maury Lenke til kommentar
Thommesen Skrevet 2. april 2013 Del Skrevet 2. april 2013 Å ikke ha lest bøkene straffer seg knallhardt her på forumet gitt. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 2. april 2013 Del Skrevet 2. april 2013 Forbanna idioter. At det skal være så vanskelig for folk å la vær. Dette er trist. Folk gjør det heller ikke bedre å sitere ting på nytt heller. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå