Filmvenn Skrevet 17. august 2012 Del Skrevet 17. august 2012 Hinds er en jævla god skuespiller. Kanskje ikke så ung som forventa, men hey han er perfekt som skuespiller. Og det holder mer enn utseende for min del. Pyp, Selmy, Rast og Lysa Arryn (+ kidden) er bekrefta mener jeg til å dukke opp i den tredje sesongen. Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 17. august 2012 Del Skrevet 17. august 2012 Arryn? I boka er hun jo knapt i kontakt med noen chars en gang... Lenke til kommentar
Kakkki Skrevet 17. august 2012 Del Skrevet 17. august 2012 De viser vel bryllupet med Littlefinger for litt chardevp. Good choice Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 17. august 2012 Del Skrevet 17. august 2012 (endret) Må vel være i sesong 4, det? Særlig hvis de avslutter sesongen med bryllupet... Kanskje de viser planleggingen? Endret 17. august 2012 av Shruggie Lenke til kommentar
Kakkki Skrevet 17. august 2012 Del Skrevet 17. august 2012 Bryllupet kan vel skje ganske tidlig sesong 3 ? Tenker da Lysa+LF. Så ser vi ikke noe mer til han, så kommer han tilbake å henter Sansa senere. Kan funke det. Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 18. august 2012 Del Skrevet 18. august 2012 Det er sant... Hadde ikke akkurat vært en enorm endring i forhold til noen av de verste største endringene i sesong 2... Lenke til kommentar
-iL- Skrevet 22. august 2012 Del Skrevet 22. august 2012 fyfaen for ett rasshøl LF er *glede seg til sesong 3* Lenke til kommentar
The Doctor Skrevet 8. oktober 2012 Forfatter Del Skrevet 8. oktober 2012 Now on to the good stuff, we have heard through several reliable sources that they are filming the Red Wedding this week and next. They are starting with exterior scenes. A report from this morning has them filming at Saintfield Estate http://winteriscomin...ing-of-spoiler/ Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 10. oktober 2012 Del Skrevet 10. oktober 2012 (endret) Veldig mange flere som sier at de filmer Red Wedding nå også, så det ser ut til å stemme ja. Mye av filmingen tok rundt dag 92, som betyr trolig fra episode 7-8 fra vil vi se RW. Også Jamie mister hånden. Endret 10. oktober 2012 av Maury Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 10. oktober 2012 Del Skrevet 10. oktober 2012 Må de filme kronologisk, da? Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 11. oktober 2012 Del Skrevet 11. oktober 2012 De filmer som regel kronologisk på serien med tanke på landene. De har allerede filmet flere uker med Michelle Farley og Rob Madden ihvertfall før de startet med innescener. Så jeg vil anta at de ikke akkurat starter sesongen med at de blir drept. Lenke til kommentar
Schweigaard Skrevet 11. oktober 2012 Del Skrevet 11. oktober 2012 Regner med RW blir i episode 9, hvis de følger hvordan de har gjort det de to forrige sesongene, altså med å ha "sesongklimakset" i den episoden. Alt for lenge til. Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 11. oktober 2012 Del Skrevet 11. oktober 2012 (endret) Ja, det tror jeg også. Og antageligvis kjører de begge bryllup i samme episode. Spoilerfree tråden kommer til å eksplodere ;D Endret 11. oktober 2012 av Shruggie Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 11. oktober 2012 Del Skrevet 11. oktober 2012 Haha. Det er noe jeg gleder meg til også. Sikkert noen som kommer til å si at de slutter å se serien (noe de neppe gjør allikevel tror jeg). Slik arret til Tyrion kommer til å se ut. Like greit at det ikke ble så jævlig som bøkene synes jeg. Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 11. oktober 2012 Del Skrevet 11. oktober 2012 Ja, det hadde blitt umulig å få til uten dyr CGI. Lenke til kommentar
The Doctor Skrevet 16. oktober 2012 Forfatter Del Skrevet 16. oktober 2012 UPDATE: We’ve learned that the Red Wedding will happen in episode 9 of season 3 and will be directed by David Nutter. http://winteriscoming.net/2012/10/new-in-depth-report-from-the-set-in-northern-ireland/ Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 18. oktober 2012 Del Skrevet 18. oktober 2012 Fyr som har regissert mye greit det der. Regisserte en av favorittepisodene mine av Band of Brothers. Og mange episoder, og noen piloter til serier jeg likte/liker. Lenke til kommentar
nybb Skrevet 7. januar 2013 Del Skrevet 7. januar 2013 Virker som produsentene har bestemt seg for at episode 9 alltid vil forbli mindfucking, action-episode. Lenke til kommentar
lilleru Skrevet 8. januar 2013 Del Skrevet 8. januar 2013 For en episode det vil bli! Noen som vet hvilke episoder GRRM skal skrive? Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 9. januar 2013 Del Skrevet 9. januar 2013 Fett, Anton Lesser fra The Hour skal spille Qyburn. Han var så brilliant i The Hour som Clarence. Nok et fjes fra The Hour, var jo stor mulighet for at Dominic West kunne endt opp som Mance Ryder. Så har du Oona Chaplin som allerede spiller Talisa. Gleder meg til å se de "nye" karakterene i sesong 3, riktignok skjønner jeg ikke hvorfor de måtte navnendre Vargo Hoat. "Locke" høres så dumt ut. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå