Shruggie Skrevet 14. juli 2012 Del Skrevet 14. juli 2012 Interessant at den videoen ikke viser alle de nye skuespillerne. Kan tyde på at de driver med casting fremdeles og lagde videoen tidligere ut fra de som var castet på det tidspunktet. Samtidig er det vel snart en måned siden Hivju bekreftet at han var "in talks"... Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 14. juli 2012 Del Skrevet 14. juli 2012 Han bekrefter jo faktisk ikke selv enda at han har fått rollen. Og når han var i talks var det vel og snakk om at det var han som skulle spille onkelen til Cath, ikke rollen han har fått nå. Jaja. Snart bare et halvt år igjen! Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 14. juli 2012 Del Skrevet 14. juli 2012 Nei, tror ikke det var nevnt noen spesifikk rolle... Lenke til kommentar
Thommesen Skrevet 14. juli 2012 Del Skrevet 14. juli 2012 Han er Tormund Giantsbane, som jeg har sagt noen ganger. En mer opplagt casting ekisterer ikke. Lenke til kommentar
Kakkki Skrevet 14. juli 2012 Del Skrevet 14. juli 2012 Sjukt bra casting! Can't wait. Hva i alle dager gjør de med Ramsay, har ikke hørt ett ord om han. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 14. juli 2012 Del Skrevet 14. juli 2012 Benioff og Weiss har sagt at noen av castingene ikke vil bli offentliggjort helt enda. Lenke til kommentar
Kakkki Skrevet 14. juli 2012 Del Skrevet 14. juli 2012 Bra. Dropper de Ramsay hadde det vært en katastrofe Lenke til kommentar
Uncle Scrooge Skrevet 30. juli 2012 Del Skrevet 30. juli 2012 Ferdig med bok 3 nå, og herregud som det tok av i bok 3 del 2, gleder meg til å begynne på 4'ern nå. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 30. juli 2012 Del Skrevet 30. juli 2012 Bra. Dropper de Ramsay hadde det vært en katastrofe Ramsey vil bli spilt av Iwan Rheon. Lenke til kommentar
Kakkki Skrevet 31. juli 2012 Del Skrevet 31. juli 2012 I want my bride. I want my Reek. Your false king is dead caan't wait Lenke til kommentar
Duriello Skrevet 31. juli 2012 Del Skrevet 31. juli 2012 (endret) Every time a Targaryen is born, the gods flip a coin! Får 5 bøker i posten snart, allerede lest de 3 første, men gleder meg likevell Endret 31. juli 2012 av Duriello Lenke til kommentar
Kakkki Skrevet 31. juli 2012 Del Skrevet 31. juli 2012 Er det bare jeg som håper på en annen måte å presentere episodene i neste sesong? Noe ala episode 9. For eksempel: Episode 1: Northorientert. Brancompany møter Jojen og Meera, prater litt, introduksjon, rykter om Ramsay's raping før sacket, litt om Crow, bestemmer seg for å splitte. Theon, våkner opp, introduksjon av Ramsay osv Jons første måte med Mance, reunion med Ghost ++ Dany's lost parts fra forrige bok, Barristan og greier Robb og Catelyn bestemmer seg for å dra til Tully. Episode 2: Kings Landing, Arya, Jaime og Brienne +++ Bare ett eksempel, men jeg ser for å prøve å presse inn så mange stories en time hver episode i 20 episoder blir tynt og dårlig. Håper de gjør det sånn! Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 31. juli 2012 Del Skrevet 31. juli 2012 Jeg mener selv at de burde lage flere episoder per sesong. 10 er alt for lite. Lenke til kommentar
Thommesen Skrevet 31. juli 2012 Del Skrevet 31. juli 2012 Jeg er enig med dere begge. De prøvde å dytte inn alt for mye informasjon per episode. Det var kanskje underholdende, men sesong to var langt under forventet standard fra HBO. Middelmådig tv, høy produksjonsverdi. Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 2. august 2012 Del Skrevet 2. august 2012 Sesong 2 led av for få episoder ja. Komprimert moro. Lenke til kommentar
Bobbylove Skrevet 16. august 2012 Del Skrevet 16. august 2012 (endret) Nå kunne vel de fleste av oss gjerne sett serien scene by scene 100% trofast til boken om mulig. Men det hadde jo ingen som ikke er stor fan av bøkene. Har fremdeles våte drømmer om en film/triologi om Roberts krig, eller om Dunk and Egg. Endret 16. august 2012 av Bobbylove Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 16. august 2012 Del Skrevet 16. august 2012 Dunk and Egg som siste sesong! Gjerne med bruk av noen av de samme skuespillerne i andre roller. For eksempel han duden som spilte Viserys som Aerion Brightflame. Lenke til kommentar
Thommesen Skrevet 17. august 2012 Del Skrevet 17. august 2012 Fortsatt mye usikkerhet rundt gamle karakterer, og om de vil returnere. Det har allerede vært litt for mye frafall og recastinger. Irriterer meg grønn over at Greatjon fikk så mye tid i sesong 1. Akkurat nok til å digge fyren. Hardt. (En av de VELDIG mange tingene jeg elsket med The Wire, var hvordan de hentet tilbake gamle karakterer. ) Jaja, Mance Ryder er castet. Interessante greier. Ciarán Hinds Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 17. august 2012 Del Skrevet 17. august 2012 Ser det ikke... Jeg tror han er en jævlig god skuespiller, men jeg ser det ikke automatisk. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå