Gå til innhold

(SPOILERTRÅD) Game of Thrones - For oss som har lest bøkene || IKKE bruk sitering av brukere utenfor tråden

Anbefalte innlegg

Jo, det er egentlig veldig viktig. Hvis ikke blir det ikke samme "victorien" at de defeater Robb hvis deres egen konge akkuratt har dødd også. Sånn jeg ser det hvertfall. Det hadde vært syyykt kult om de dro den helt i S03E10 og kjørte på med alt i Kings Landing, fra Joffreys bryllup til Tywins død.

Njah, bedre om de kjører en to-parter med Bryllupet i 09 og duellen og Tywin i 10... Hele poenget med bryllupet er jo at det leder så jævlig opp til døden med 77 retter og 7 singers og greier... Overdådig som fan, samtidig som Queen of Thorns ler innvendig...

Jeg skjønner ikke hvorfor det er for sent å ha RW i 9 eller 10. Hele bryllupet kan jo uansett utsettes til S4.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Re-castingen av Jaqen H'ghar er i grunn den castingen som har overrasket meg mest i sesong 2.

Kanskje litt sløv her, men skal dei recaste han mellom S2 og S3 (!?), eller tenker du på at han "placeholdereren" frå S1 vart erstatta? :p

Lenke til kommentar

Har alltid sett føre meg RW som ein typisk "Episode 9"-hending (that's a thing now). Men kanskje dei kan bruke det som eit mid-season climax eller noko om kronologien vert for vanskeleg.

Merker at å sjå serien medan det er nokre år sidan eg sist leste bøkene stundom resulterer i forvirring.

Lenke til kommentar

Ja, det passer jo veldig godt. Men RW i episode 3-4 og Joeff i ep 9 hadde også vært ganske fett. Er spent på hvordan de håndterer neste sesong. Er jo masssse nytt som skjer. s4 kan f.eks være Tywin samt kriging med wallen, Stannis osv.

Lenke til kommentar

Forresten, spørsmål, etter å ha lese litt i non-spoilertråden - har dei "slått saman" The Red God og den der Faceless Men-guden (The God of Many Faces) i serien? Har berre sett opp til episode 9 av sesong to (jada, på etterskot).

Det er jo i så fall litt tøvete.

Lenke til kommentar

Noen som tør å lage en liten aproxliste med når vi får se store events i s3 og s4? :)

S3E7: RW

S3E10: Joffrey

S4E4: Tywin

S4E5: Battle at Castle Black.

Kjempelenge siden jeg har lest bøkene, så husker ikke helt, men tror dere dette ville vært på jordet?

Hvis de skal opprettholde tradisjonen med å ha et klimaks i episode 9, og siden ryktene sier at bok 3 vil bli delt i to sesonger så gjetter jeg på noe slikt:

S3E9: RW

S3E10: Joffrey

S4E6: Tywin

S4E9: Battle at Castle Black (Dette slaget kom veldig sent i bok 3)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...