Shruggie Skrevet 7. juni 2012 Del Skrevet 7. juni 2012 Jo, det er egentlig veldig viktig. Hvis ikke blir det ikke samme "victorien" at de defeater Robb hvis deres egen konge akkuratt har dødd også. Sånn jeg ser det hvertfall. Det hadde vært syyykt kult om de dro den helt i S03E10 og kjørte på med alt i Kings Landing, fra Joffreys bryllup til Tywins død. Njah, bedre om de kjører en to-parter med Bryllupet i 09 og duellen og Tywin i 10... Hele poenget med bryllupet er jo at det leder så jævlig opp til døden med 77 retter og 7 singers og greier... Overdådig som fan, samtidig som Queen of Thorns ler innvendig... Jeg skjønner ikke hvorfor det er for sent å ha RW i 9 eller 10. Hele bryllupet kan jo uansett utsettes til S4. Lenke til kommentar
Licht Skrevet 7. juni 2012 Del Skrevet 7. juni 2012 Re-castingen av Jaqen H'ghar er i grunn den castingen som har overrasket meg mest i sesong 2. Kanskje litt sløv her, men skal dei recaste han mellom S2 og S3 (!?), eller tenker du på at han "placeholdereren" frå S1 vart erstatta? Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 7. juni 2012 Del Skrevet 7. juni 2012 Ja, jeg reagerte også på det, for vi så jo aldri Jaquen i S1. Håret hans bakfra kanskje, men... Er det Mountain du tenker på? Lenke til kommentar
Thommesen Skrevet 7. juni 2012 Del Skrevet 7. juni 2012 RW skjedde 700 sider inn i min utgave av SoS. Det er teknisk sett sesong fire. Jeg hiver meg på 8-10 i sesong tre. Mest sannsynlig episode 9. Lenke til kommentar
Kakkki Skrevet 7. juni 2012 Del Skrevet 7. juni 2012 Så håret hans bakfra ja, fordi de ikke gadd å caste en ny hovedactor for 3 sekunder. Ser egentlig ikke problemet Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 7. juni 2012 Del Skrevet 7. juni 2012 RW skjedde 700 sider inn i min utgave av SoS. Det er teknisk sett sesong fire. Jeg hiver meg på 8-10 i sesong tre. Mest sannsynlig episode 9. Men så har jo alt ting som skjedde i SoS alt skjedd. Lenke til kommentar
Thommesen Skrevet 7. juni 2012 Del Skrevet 7. juni 2012 D&D har uttalt at sesong tre vil inneholde "roughly" første halvdel av Storm of Swords. Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 7. juni 2012 Del Skrevet 7. juni 2012 Men Martin har også uttalt at han ville prøve å få med RW i s2, noe han ikke greide. Vente helt til slutten av s3? Det håper jeg inderlig ikke. Lenke til kommentar
Thommesen Skrevet 7. juni 2012 Del Skrevet 7. juni 2012 Hadde ikke vært meg imot å gjøre det tidlig i sesong tre, men det passer veldig bra som en episode ni, om vi ser på de to første sesongene, og hvordan de har gjort ting. Dette er seriens store sjokk, enda mer i tv-serien hvor Robb er POV. Lenke til kommentar
Licht Skrevet 7. juni 2012 Del Skrevet 7. juni 2012 Har alltid sett føre meg RW som ein typisk "Episode 9"-hending (that's a thing now). Men kanskje dei kan bruke det som eit mid-season climax eller noko om kronologien vert for vanskeleg. Merker at å sjå serien medan det er nokre år sidan eg sist leste bøkene stundom resulterer i forvirring. Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 7. juni 2012 Del Skrevet 7. juni 2012 Ja, det passer jo veldig godt. Men RW i episode 3-4 og Joeff i ep 9 hadde også vært ganske fett. Er spent på hvordan de håndterer neste sesong. Er jo masssse nytt som skjer. s4 kan f.eks være Tywin samt kriging med wallen, Stannis osv. Lenke til kommentar
Licht Skrevet 7. juni 2012 Del Skrevet 7. juni 2012 Forresten, spørsmål, etter å ha lese litt i non-spoilertråden - har dei "slått saman" The Red God og den der Faceless Men-guden (The God of Many Faces) i serien? Har berre sett opp til episode 9 av sesong to (jada, på etterskot). Det er jo i så fall litt tøvete. Lenke til kommentar
Kakkki Skrevet 7. juni 2012 Del Skrevet 7. juni 2012 Skumleste gjennom hele bøka nå, tror nok slutten av sesong 3 er meget sansynelig hvis de ikke endrer mye av historien Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 7. juni 2012 Del Skrevet 7. juni 2012 Virket som om Jaquen var en Red God-man, ja. Men det kan jo være en del av personligheten til fyren han har "lånt" utseendet til. Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 7. juni 2012 Del Skrevet 7. juni 2012 Her er forresten en utvidet og sterkt teoretisk utgave av det beste kartet jeg har sett hittill. http://www.sermountaingoat.co.uk/map/index.php Kartsamlingen kommer i salg i oktober, så da blir det nok utdatert, men antageligvis også oppdatert Lenke til kommentar
Achylles Skrevet 8. juni 2012 Del Skrevet 8. juni 2012 Noen som tør å lage en liten aproxliste med når vi får se store events i s3 og s4? S3E7: RW S3E10: Joffrey S4E4: Tywin S4E5: Battle at Castle Black. Kjempelenge siden jeg har lest bøkene, så husker ikke helt, men tror dere dette ville vært på jordet? Hvis de skal opprettholde tradisjonen med å ha et klimaks i episode 9, og siden ryktene sier at bok 3 vil bli delt i to sesonger så gjetter jeg på noe slikt: S3E9: RW S3E10: Joffrey S4E6: Tywin S4E9: Battle at Castle Black (Dette slaget kom veldig sent i bok 3) Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 8. juni 2012 Del Skrevet 8. juni 2012 Ser bare ikke hva de skal fylle de første 8 med om RW ikke kommer før ep 9. De er jo "snart der". Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 8. juni 2012 Del Skrevet 8. juni 2012 Neivel, de kan ikke gå mer fram med andre historier for å variere litt? Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 8. juni 2012 Del Skrevet 8. juni 2012 Ting som skjer etterpå i boka. Men ærlig talt, at Jon skal være på vei til The Wall i 19 episoder? Næh... 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå