Filmvenn Skrevet 29. mai 2012 Del Skrevet 29. mai 2012 (endret) Edmure skal bli castet til sesong 3. Og som GRRM og Benioff/Weiss har sagt så vil flere karakterer komme på et senere punkt. Håper inderlig på at Reeds blir casta til neste sesong. Endret 29. mai 2012 av Maury Lenke til kommentar
Rampage Skrevet 29. mai 2012 Del Skrevet 29. mai 2012 Du svarte jo på ditt eget spørsmål Vel, har ikke lest bøkene, og lurer egentlig på om serien følger bøkene slavisk? Mener å ha lest at serien allerede har tatt egne veier i forhold til bøkene. Noen avstikkere ja, men Tyrion er så sentral i historien (og så populær i serien) at de kommer nok ikke til å gjøre noe så alvorlig som å la han dø i denne episoden. Lenke til kommentar
Myst Skrevet 29. mai 2012 Del Skrevet 29. mai 2012 Nå har jeg bestilt 5 bøkers boksen fra CDON. Ser fram til masse god lesning ila sommeren og til neste seriesesongen starter. 1 Lenke til kommentar
Kakebakelate Skrevet 29. mai 2012 Del Skrevet 29. mai 2012 Argh. jeg hadde håpet vi skulle få se RW i denne sesongen, så kunne jeg ha sett episoden sammens med et par kompiser når vi kommer hjem for sommeren. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 29. mai 2012 Del Skrevet 29. mai 2012 Haha, jeg skal prøve å få til et ondskapsfullt smil når RW skjer. Med skikkelig ond latter. Lenke til kommentar
MadSky Skrevet 29. mai 2012 Del Skrevet 29. mai 2012 Skulle aldri gått inn på denne tråden.. måtte selvfølgelig google "Game Of Thrones RW meaning"... og nå vet jeg alt om Red Wedding.. *sukk* og at skaperne av serien har sagt at RW kan bli enden på hele tv-serien. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 29. mai 2012 Del Skrevet 29. mai 2012 (endret) Det blir ikke enden på hele tv-serien. Og de har heller aldri uttalt noe slikt. Må ikke høre på alt du leser av randoms på nettet. Benioff/Weiss og HBO har uttalt at de vil fullføre historien fra bøkene, det blir ikke gjort iløpet av den neste sesong. Endret 29. mai 2012 av Maury Lenke til kommentar
Kakkki Skrevet 29. mai 2012 Del Skrevet 29. mai 2012 Litt grining vil det bli, men sånn var det når Ned mista hue og. Gode serier vekker føleleser Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 29. mai 2012 Del Skrevet 29. mai 2012 Nå har Benioff og Weiss sagt noen av de nye i sesong 3. – Mance Rayder: We’ve heard about him all season. A former member of the Night’s Watch who became the “King Beyond the Wall,” the leader of the Wildlings.– Daario Naharis: A confident and seductive warrior. – Jojen Reed; Meera Reed: A teenage brother and sister duo with special insights. – Edmure Tully: A brash young member of the Tully family. – Ser Brynden Tully (The Blackfish): Catelyn’s uncle. – Lady Selyse Florent: Stannis Baratheon’s wife. – Shireen: Stannis’ daughter. – Olenna Redwyne (The Queen of Thorns): Margaery Tyrell’s sharp-witted grandmother. – Beric Dondarrion: A skilled knight who is the leader of the outlaw group Brotherhood Without Banners. – Thoros of Myr: A red priest who follows the same religion as Melisandre. – Tormund Giantsbane: A Wildling raider. http://insidetv.ew.com/2012/05/29/game-of-throne-season-3-cast/ 1 Lenke til kommentar
Kakkki Skrevet 29. mai 2012 Del Skrevet 29. mai 2012 Hadde vært heftig med skuespillernavn snart ! Lurer på hvilken rolle Hivju får Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 29. mai 2012 Del Skrevet 29. mai 2012 (endret) Skuespillernavn vil nok ikke komme før slutten av neste måned. De kan ikke annonsere noe før kontraktene er skrevet under. Samtidig er også ikke de fleste auditon-rundene ferdig og. Hivju er fremdeles ikke bekrefta til Game of Thrones, annet enn at han er kommet videre i audition-rundene. Igjen så kan også skuespilleren bli fjerna om produsentene bestemmer seg for at han ikke passer etter det og. Endret 29. mai 2012 av Maury Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 29. mai 2012 Del Skrevet 29. mai 2012 Hivju som Mance hadde jo vært glimrende! Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 29. mai 2012 Del Skrevet 29. mai 2012 Det hadde vært kult, og en stor birolle i grunn (vil isåfall vare en stund) hvis han får rollen. Han har ikke lenger skjegget som før, som fikk flere til å tro han skulle spille Tormund Giantsbane. Morsomt å se at de recaster Beric. Egentlig forventet, siden de brukte han i det lille øyeblikket i en episode i sesong 1 når Ned sendte denne gjengen (nå Brotherhood Without Banners) etter The Mountain. Lenke til kommentar
Licht Skrevet 29. mai 2012 Del Skrevet 29. mai 2012 Godt å sjå at dei skal caste alle desse folka (Selyse, Shireen, Reeds), var litt redd for at dei var skrive heilt ut. Men kor er Patchface!? Lenke til kommentar
Thommesen Skrevet 29. mai 2012 Del Skrevet 29. mai 2012 Hivju som Mance hadde jo vært glimrende! Han skriker jo Tormund. Alt annet ville vært et genuint sjokk for meg. Jeg så intervjuet med ham på NRK, og skjegget var ikke helt borte for å si de slik. Tormund. Garantert. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 29. mai 2012 Del Skrevet 29. mai 2012 Now, if a character is not listed here, does that mean they are not in season three? Apparently not. Because Benioff then added: “And a few others…holy hell that’s a lot of new faces.” Lenke til kommentar
Thommesen Skrevet 29. mai 2012 Del Skrevet 29. mai 2012 The Lightning Lord VS Sandor Clegane. En av favorittscenene mine fra hele serien. Blir bare så fantastisk episk. Lenke til kommentar
Rampage Skrevet 29. mai 2012 Del Skrevet 29. mai 2012 Martells er jo ikke involvert at all før langt seinere? Er jo ikke altfor lenge siden Myrcella ble sendt avgårde. Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 29. mai 2012 Del Skrevet 29. mai 2012 Ehm? Martells er involvert i bok 3, jo. Men de sparer vel action til s4 kan jeg tenke meg. Ser for meg at Joeffrey/Tywin/Shae/Prince of Dorne skjer i s4. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå