Gå til innhold

(SPOILERTRÅD) Game of Thrones - For oss som har lest bøkene || IKKE bruk sitering av brukere utenfor tråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Mine penger er på at RW kommer i Episode 10 og at bryllupet står mellom Talisa og Robb. Freys blir mugne og for å blidgjøre dem gir Robb dem en betydelig ansvarsfull rolle å spille under bryllupet. En mulighet Freys/Tywin/Bolton utnytter til å gjennomføre sitt kupp og RW.

 

Og ja... jeg gleder meg til å se folks reaksjoner. Men jeg håper de lar det henge litt i luften hva som faktisk har skjedd med dem, altså at man ender sesongen med å holde døren litt på gløtt for at de kanskje kan være i live likevel. Hvis man vet 100% sikkert at de er døde så blir jo folk sinte men da er jo også litt av momentet i cliffhangeren borte.

Lenke til kommentar

^Har vært inne på den tanken jeg også. Men jeg håper at de dør i episoden. Viss man ikke får se om de dør eller ikke, så vil alle bare finne det ut i løpet av det året. Ingen (så å si) klarer å holde seg så lenge uten å få det spoilet for seg.

Lenke til kommentar

Er 100 % sikker på at RW ikke kommer i år. Det ser man jo også på de små episodebeskrivelsene som har kommet ut. Tipper den kommer mot slutten av neste sesong siden ASoS blir delt i to sesonger. Riverrun skal nok introduseres først. Gleder meg også til et par andre bryllup som kommer i samme bok. :)

Endret av andybb
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Er 100 % sikker på at RW ikke kommer i år. Det ser man jo også på de små episodebeskrivelsene som har kommet ut. Tipper den kommer mot slutten av neste sesong siden ASoS blir delt i to sesonger. Riverrun skal nok introduseres først. Gleder meg også til et par andre bryllup som kommer i samme bok. :)

 

Hva er episodebeskrivelsen på ep10? Den heter jo Valar Morghulis, noe som kan hinte mot RW, og jeg ser ikke på det som umulig at de klarer å snike det inn i s2.

Lenke til kommentar

Episodebeskrivelsen av episode 10 inneholder ikke noe om hverken Robb eller Cat i det hele tatt.

 

Det gjør for den saks skyld ikke episodebeskrivelsen av episode 9 heller.

 

Men de er nok med i minst 1 av disse episodene likevel ;)

Endret av Achylles
Lenke til kommentar

Ser i grunn ikke for meg at RW denne sesongen en gang startes. Det ventes heller til neste sesong eller sesong 4 vil jeg tro, mest trolig sesong 4. Lurer på om det vil komme som en overraskelse for seerne, eller om vi vil se hvordan Tywin får Bolton og Frey med.

 

Valar Morghulis er noe Jaqen sier til Arya.

Lenke til kommentar

Episodebeskrivelsen av episode 10 inneholder ikke noe om hverken Robb eller Cat i det hele tatt.

 

Det vil jo evt. bare gjøre det til et større sjokk om det skjer. Jeg håpe hvertfall at det skjer.

 

Maury: Jeg vet da hva det betyr, og hvem som sier det - men det passer perfekt til RW. Vente til s4!? Om det ikke skjer nå, så vil det skje i starten/midten av s3.

Endret av AnewZ
Lenke til kommentar

Vet dere hvorfor jeg liker denne tråden? Fordi uansett hvor irriterende jeg synes bokprat, og spoilertags i den andre tråden er, og jeg må presisere at jeg virkelig hater det, så synes jeg sytingen til Jotun er så evig my verre. Makan til grenseløs sutring skal man lete lenge etter.

 

Utblåsning til side, tror dere vi får se Jaqen skifte annsikt? Det er jo kjent at Jaqen sannsynligvis er den samme personen som vi møter kort i Feast sin prolog eller epilog. Serien får jo makt til å bekrefte/avkrefte dette om vi får se begge scenene.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...