The Doctor Skrevet 25. august 2011 Forfatter Del Skrevet 25. august 2011 Podrick Payne and Pyat Pree cast Patrick Malahide cast as Balon Greyjoy Lenke til kommentar
czr Skrevet 25. august 2011 Del Skrevet 25. august 2011 Herlig! Var så redd for at Podrick hadde blitt kuttet fra serien. Godt å se at de tar med den karen! Lenke til kommentar
The Doctor Skrevet 25. august 2011 Forfatter Del Skrevet 25. august 2011 Var nesten redd for at de hadde kuttet Podrick fra serien jeg og, glad for at han er med. To nye castinger er offentliggjort idag og. Salladhor Saan cast Dagmer Cleftjaw cast Lenke til kommentar
Gaarulf Skrevet 25. august 2011 Del Skrevet 25. august 2011 Var nesten redd for at de hadde kuttet Podrick fra serien jeg og, glad for at han er med. To nye castinger er offentliggjort idag og. Salladhor Saan cast Dagmer Cleftjaw cast Oi, husker ikke noen av de navnene... Hvem er de igjen? Lenke til kommentar
Thommesen Skrevet 31. august 2011 Del Skrevet 31. august 2011 Da er det vel mer eller mindre bekreftet at bok tre blir mer enn en sesong. Vi som har ment dette hele tiden kan juble for det ihvertfall. Benioff: A Storm of Swords will not be a single season. Beyond that, we’d rather not speculate, as HBO has not yet confirmed a third season and we’re not in the mood to jinx anything. Lenke til kommentar
Wubble Skrevet 3. september 2011 Del Skrevet 3. september 2011 Oi, husker ikke noen av de navnene... Hvem er de igjen? Salladhor Saan var den lyseni piraten som jobber for Stannis. Dagmer Cleftjaw er en ironman, som var med Theon da han skulle nord og raide fra Stony Shore. Lenke til kommentar
Turbosauen Skrevet 21. november 2011 Del Skrevet 21. november 2011 En del av de nye rollene in action: Stannis: Melisandre Margaery Brienne (så vidt) Davos Lenke til kommentar
Valeit Skrevet 30. januar 2012 Del Skrevet 30. januar 2012 http://www.youtube.com/watch?v=rOzXsqoJhtE&feature=g-u-u&context=G23a4fd8FUAAAAAAAEAA Lenke til kommentar
Kakebakelate Skrevet 30. januar 2012 Del Skrevet 30. januar 2012 Vik fra meg eventuelle spoilere! Lenke til kommentar
Thommesen Skrevet 9. februar 2012 Del Skrevet 9. februar 2012 Its on bitches. 17 nye offisielle bilder ifra sesong 2! Og Brienne ser awesome ut! Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 23. februar 2012 Del Skrevet 23. februar 2012 Nonso Anozie as Xaro Xhoan Daxos Lenke til kommentar
Thommesen Skrevet 25. februar 2012 Del Skrevet 25. februar 2012 Da var tiden kommet for den første traileren for sesong to. opptil nå har vi kun fått teasere. Årets tagline 'War Is Coming' ser ut til å passe bra. The battle of blackwater kommer til å bli episk. Lenke til kommentar
Kakebakelate Skrevet 25. februar 2012 Del Skrevet 25. februar 2012 Hopper elegant over alt av trailere fram til sesongstart. Er så lei av at dagens trailerer avslører gjerne hele handlingen til en film. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 25. februar 2012 Del Skrevet 25. februar 2012 Haha, og du hopper inn i en spoilertråd. Logikken ikke helt inne der. 1 Lenke til kommentar
Kakebakelate Skrevet 25. februar 2012 Del Skrevet 25. februar 2012 Joda, har lest serien et par ganger, men det betyr ikke at jeg vil se hva som kommer. Det gir mening på en litt rar måte. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 29. februar 2012 Del Skrevet 29. februar 2012 Hovedposter kanskje for sesong 2. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 3. mars 2012 Del Skrevet 3. mars 2012 (endret) http://www.youtube.com/watch?v=VVkr9oYsIbo Offisielle postern (med infoen HBO har putta på): http://img694.imageshack.us/img694/6997/got2keyartposter.jpg Endret 3. mars 2012 av Mahavishnu Lenke til kommentar
Rampage Skrevet 3. mars 2012 Del Skrevet 3. mars 2012 Ganske imponerende å reposte, på en post, akkurat samme bilde, som du selv har postet Men likes it Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 3. mars 2012 Del Skrevet 3. mars 2012 (endret) Veldig liker bilder, men tok feil av de to. Skal endre det nå ser jeg. Endret 3. mars 2012 av Mahavishnu Lenke til kommentar
Thommesen Skrevet 7. mars 2012 Del Skrevet 7. mars 2012 (endret) Har lest første boka og sett serien et par ganger. Men det er noe jeg lurer på. F.eks. den scenen i episode 5 der Cersei snakker med King Robert, hvor er den i boka? Er jo bare de to i rommet og så vidt jeg husker er det verken ett kapittel sett fra Cersei eller Robert sin side? Serien er basert på bøkene, men det er ikke alt som er likt. Mange samtaler i serien finnes ikke bøkene. Det er både karakterer og samtaler som er oppspinn for å lage bra tv. Eller i Ros sitt tilfelle, vise pupper. Det vil bli langt mer avvik fra bøkene for hver sesong som lages. Helt naturlig. Edit: Ja, det jeg syns det virka som. Syns bare det er litt rart å legge til ting sånn uten videre, men regner med de snakker med George R. R. Martin angående hva de skal legge til Til en grad, absolutt, men det er tv-serien for alle pengene. GRRM har solgt seg ut av alt av rettigheter, som han sier ofte. Heldigvis solgte han rettighetene nettopp fordi skaperne ønsker å følge bøkene så tett som mulig, uten at kvaliteten taper seg. Endret 7. mars 2012 av Thommesen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå