Turbosauen Skrevet 19. juli 2011 Del Skrevet 19. juli 2011 Det er ikke sånn at jeg kommer til å miste nattesøvnen fremover akkurat, Nina Gold har jo bevist at hun vet hva hun driver med. Det kommer vel forøvrig ikke som noe sjokk at hun var involvert i castingen til John Adams også. Men altså, Stannis må være rundt 40 for å passe mellom Anthony og Addy. Dillane er 55, det er grenser for hva som er troverdig selv om Stannis framstår eldre enn han er. Vil bare legge til igjen at jeg skriver om dette ikke for å klage, men for å diskutere. Er jo en del som er helt sykelig opptatt av castinga; folk som skrev at de aldri skulle se Game of Thrones mer når Christie ble casta som Brienne fordi hun var aaaltfor pen. Lenke til kommentar
Kakebakelate Skrevet 19. juli 2011 Del Skrevet 19. juli 2011 Syns han som spiller Stannis så alt for gammel ut. Stannis skal jo ikke vær noe særlig eldre enn 40 år? Men han de har castet så jo ut som han var nærmere 60. Lenke til kommentar
Rampage Skrevet 19. juli 2011 Del Skrevet 19. juli 2011 Nå ser nå heldigvis Robert ganske gammel ut i serien da, tror ikke det blir et kjempeproblem. Her ser han dog ikke i nærheten av hva mitt inntrykk er av Stannis, men kan godt være det funker. Tror ikke alderen blir nevneverdig problem. Lenke til kommentar
The Doctor Skrevet 20. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 20. juli 2011 Enda flere castingnyheter, Davos og Maester Cressen er castet. Begynner å balle på seg nå. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 20. juli 2011 Del Skrevet 20. juli 2011 (endret) Liam Cunningham skal spille Davos også. Heldigvis var det han fra Camelot og ikke Jospeh Finnes som endte opp på Game of Thrones. : EDIT: 30 sekunder sein eller noe sånt.. Endret 20. juli 2011 av Maury Lenke til kommentar
Spartapus Skrevet 20. juli 2011 Del Skrevet 20. juli 2011 Men altså, Stannis må være rundt 40 for å passe mellom Anthony og Addy. Dillane er 55, det er grenser for hva som er troverdig selv om Stannis framstår eldre enn han er. Vil bare legge til igjen at jeg skriver om dette ikke for å klage, men for å diskutere. Er jo en del som er helt sykelig opptatt av castinga; folk som skrev at de aldri skulle se Game of Thrones mer når Christie ble casta som Brienne fordi hun var aaaltfor pen. Hun er altfor pen ift hvordan Brienne blir beskrevet i bøkene, der hun fremstår som en bredskuldret traktorlesbe med grovt ansikt, og ikke som den alveaktige skjønnheten Christie er. Desto mer overraskende er det at Martin selv sier hun passer perfekt til rollen, men det er kanskje lillehjernen som kicker inn. Det som gjør dette så sensitivt - både verdimessig men også kunstnerisk - er at nesten ingen filmskapere tør å lage filmer med stygge protagonister og spesielt ikke stygge kvinner. Selv når hensikten med filmen er å fremstille en stygg kvinne, som den såkalte "Ugly" Betty, tar man en modellpen jente og bare påfører noen overfladiske imperfeksjoner. Ikke bare sender det et signal om at stygge kvinner helst ikke skal eksistere, det er også kreativt sett ganske feigt. For all del, Christie gjør sikkert en god jobb rent skuespillerteknisk, men her tenker jeg at dette kunne vært en gylden mulighet for en skuespillerinne med et utseende som tilsier at hun aldri ville fått noen tradisjonell, kvinnelig protagonist-rolle. Lenke til kommentar
Licht Skrevet 20. juli 2011 Del Skrevet 20. juli 2011 Dot-Marie Jones var vel opptatt med Glee. 2 Lenke til kommentar
The Doctor Skrevet 27. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 27. juli 2011 Woop, filming av S2 igang. Producers confirm Asha namechange. Så Asha får navnet sitt forandret slik at man ikke skal forvirre det med Osha, helt greit. The Seven (Bilde) "UPDATE: Thrones crew was at Downhill Beach today, setting up the set for filming later this week. Local Amanda Killen was able to snap an amazing photo of the statues of the Seven assembled on the beach." Og Hodor gratulerte meg med dagen på Twitter. Lenke til kommentar
DisplayName123 Skrevet 2. august 2011 Del Skrevet 2. august 2011 Gemma Whelan skal spille Asha Yara Greyjoy. Lenke til kommentar
Licht Skrevet 2. august 2011 Del Skrevet 2. august 2011 Sikkert en helt kurant castingavgjørelse, men jeg forstår fremdeles ikke hvorfor navnet må forandres. Hvis tanken er at alle skal ha passe unike fornavn (virker jo litt sånn med "Robin Arryn" også), så krasjer det veldig med GRRM sin tilnærming til fornavn - per vesteuropeisk middelalder var det et fåtall fornavn fordelt på mange forskjellige folk, og man holdt styr på dem ved etternavn før adelen og epiteter/kallenavn for alle andre. Eller er de redde for at TV-seerne som ikke har lest bøkene skal lide en spontan hjernenedsmelting når det dukker opp like eller identiske navn? Hadde uansett vært mer logisk å forandre navnet på Osha, som er mye mindre viktig. Lenke til kommentar
osse-mon waits for alice Skrevet 2. august 2011 Del Skrevet 2. august 2011 Osha er mye mindre viktig ENN SÅ LENGE Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 2. august 2011 Del Skrevet 2. august 2011 Lurer litt på hva som skjer om de skal endre på Walder Frey, Bastard Walder, Little Walder, Big Walder, Black Walder, Walder Rivers og så videre... 1 Lenke til kommentar
Licht Skrevet 2. august 2011 Del Skrevet 2. august 2011 Ser for meg at Jon Connington må hete Jim Connington eller noe. Lenke til kommentar
The Doctor Skrevet 2. august 2011 Forfatter Del Skrevet 2. august 2011 Nonso Anozie cast as Xaro Xhoan Daxos Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 3. august 2011 Del Skrevet 3. august 2011 Likte castingen til Xaro, eneste skuespilleren jeg har kjent til før annonseringene for nye skuespillere i sesong 2. Jaqen H'ghar er castet av tyske Tom Wlaschiha fra Valkyire, og Munich når det kommer til storfilmer. Og en del tyske filmer og programmer. Lenke til kommentar
osse-mon waits for alice Skrevet 3. august 2011 Del Skrevet 3. august 2011 I like! Tror det er bra casting! Lenke til kommentar
The Doctor Skrevet 7. august 2011 Forfatter Del Skrevet 7. august 2011 (endret) Roy Dotrice is Pyromancer Hallyne "Some of you know of Roy due to the fact that he was initially cast to play Grand Maester Pycelle, but had to pull out before the first season due to an illness." Endret 7. august 2011 av Friksjon Lenke til kommentar
The Doctor Skrevet 10. august 2011 Forfatter Del Skrevet 10. august 2011 Michael McElhatton cast as Roose Bolton Ben Crompton will play Dolorous Edd Lenke til kommentar
The Doctor Skrevet 11. august 2011 Forfatter Del Skrevet 11. august 2011 Begynner å hope seg opp med castingnyheter nå. Robert Pugh cast as Craster ADDENDUM: I can also report that the role of Ser Dontos Hollard has been cast, but no name has been released as yet. Looks like Sansa gets her Florian! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå