Gå til innhold

(SPOILERTRÅD) Game of Thrones - For oss som har lest bøkene || IKKE bruk sitering av brukere utenfor tråden

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Joda, men siden de sa under produksjonen at alderen til de unge karakterene var oppjustert en smule i forhold til bøkene, forventet jeg ikke en Dany som så fjorten ut. Mens Margaery er jo rundt atten når hun introduseres, og burde ikke trenge mye justering.. ?

Lenke til kommentar

Nettop ferdig med andreboka, og for en fantastisk vending hele driten tok i andre halvdel av boka!

Men lurer veldig på hvordan deskal få til slaget på kings landing (basert på de få slagene vi har fått sett i sesong 1) da det vil kreve fryktelig mye cgi og statister.

Lurer også på hvordan de skal snekre til fakinga av brans død, men regner med de har en måte å gjøre det på.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Lite liv her i tråden, og forsåvidt den andre tråden også. Poster denne "nyheten" her. Det er jo trossalt spoilere. (Blackwater.)

Jeg følger WIC.net og andre sider med argusøyne etter noen hint eller casting nyheter.

GRRM har iallefall skrevet ferdig manuset til episode 9 i sesong 2, og episoden heter Blackwater, ikke overraskende tar episoden for seg Battle of the Blackwater.

Is it about the Battle of the Blackwater?

Battle of the Blackwater Rush, yes indeed.

That sounds great.

Well I hope so. We’re trying. It’s going to be enormously expensive. There’s always the problem—when you write books, you can have everything be as big as you want, you can have all special effects budget in the world and you can have thousands of fighters and all that. But then when you actually put it on screen, it’s a little more challenging. So if anyone has an extra couple of million dollars they could give us, we could make the battle even bigger.

Artikkelen på WIC.net. Står også på bloggen til GRRM, Not a Blog.

edit: Hehe, liker notisen på toppen av siden. "Av hensyn til dine medbrukere ber vi om at enhver form for spoilere plasseres i

-taggen, og at det advares mot å åpne dem. Dette gjelder og spoilere basert på bøker: Det er faktisk en spoiler hvorvidt karakter X er i live i bok tre eller ikke!"

Endret av Friksjon
Lenke til kommentar

Casten som skal være med på Comic-Con i slutten av Juli er annonsert.

Favoritt prinsessa, favoritt-dansken og favoritt-dvergen er med <3

3:00-4:00 Game of Thrones Panel and Q&A session— Based on the bestselling fantasy book series A Song of Ice and Fire by George R. R. Martin, HBO's Game of Thrones concluded its 10-episode debut season on June 19. The series, executive produced and written by David Benioff and D.B. Weiss, follows kings and queens, knights and renegades, liars and noblemen as they vie for power in a land where summers span decades and winters can last a lifetime. Some of the cast featured in the first season and appearing on this panel are (in alphabetical order) Emilia Clarke as Daenerys Targaryen, Nikolaj Coster-Waldau as Ser Jaime Lannister, Peter Dinklage as Tyrion Lannister, Kit Harington as Jon Snow, and Jason Momoa as Khal Drogo. Moderated by George R. R. Martin, who also serves as a co-executive producer and writer on the series. Ballroom 20
Lenke til kommentar

Høres (og ser) bra ut til rollen.

Liker når GRRM kommer med hint, man får virkelig noe å bryne seg på. :p

Nå begynner filmingen av sesong 2 om 17 dager (25. juli) så det bør vel komme en del castingnyheter innen den tid og iløpet av filmingen.

Endret av Friksjon
Lenke til kommentar

Nå har vist Brienne blitt casta, ifølge hints som GRRM har posta.

(Store) Gwendoline Christie har fått rollen. Du kan se henne i denne videoen.

Satan... hun er 1.91. Er ikke mange damer jeg har møtt som er like høy som meg. Hun er til og med en cm høyere! Imponerende.

article-1262767585700-07C25917000005DC-57954_636x719.jpg

Endret av Aurvan
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Carice van Houten er mer eller mindre perfekt i mine øyne. Angående Stephen Dillane så reagerer jeg på at han er åtte år eldre enn Addy. Det blir jo litt rart mtp at han er lillebror.

Stannis har alltid fremstått langt eldre enn han er. Så burde ikke være noe problem, og det er jo ikke akkurat som at Addy er i serien for sammenligning lengre.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...