Toalettet Skrevet 17. mai 2011 Del Skrevet 17. mai 2011 (endret) Etter å ha bestilt ett likt oppsett til min fetter, bestemte jeg meg for å bestille til meg selv å bygge! Jeg kommer til å skrive alle dagene helt frem til jeg er på skrivebordet på pcen. Jeg skal skrive en tekst og legge ut bilder fra hver del jeg åpner, så når jeg setter den i kabinettet. jeg håper dere setter pris på å se en nybegynner på PC som meg, bygge og fikse dette. Spørsmål kan spørres, kommentarer kan skrivea og er jeg ikke sikker, om dere vil følge meg videre de neste dagene, ksn dere skrive "mine innlegg" ,slik at dere kan trykke på mine innlegg forså å gå til topicen her. Håper å høre fra dere, konstruktivt osv! DAG 1 (Fredag 13. Mai) Jeg fikk med min far til å bestille. Prosessor: Intel i7 2600k Hovedkort: Asus p8p67 pro Strømf.syning: Coolermaster 600w silent pro Ram-brikker: Corsair xms3 8gb 1600mhz 4x2gb ram SSD : Ocz vertex 2 2.5 60GB DVD/CD-ROM:LG optic 22x (~) Kabinett: Antec One Hundred. Grafikkort: Sapphire Radeon HD6950 2gb gddr5 Skjerm: 27" led skjerm SAMSUNG. Annet: Hauppauge HDPVR for å ta opp xbox gameplay i full hd. Dag 2 (lørdag 14. Mai) ingenting spesielt. Dag 3 (søndag 15. Mai) Ingenting da heller. Dag 4 (mandag 16. Mai) Jada, sporingsnummeret kom! Dag 5 (tirsdag 17. Mai) Ingenting spess. hva kan vi forvente? Det er nasjonaldag og feiring, hallo. Den er like langt som da jegnfikk sporingsnummeret; Ingen sending er mottatt foreløpig, kun melding. Avsender har ikke lagt igjen meldingen ennå. Dag 6 (onsdag 18. Mai) klokken 04.00 idag hadde 26 kg blitt sendt fra Oslo postterminal! spennende å se hvor den er senere idag! vi sees i morgen og håper pcen er kommet langt. du kan allerede begynne å kommentere! Bare kommenter i denne tråden: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1344457 Endret 18. mai 2011 av want2havebody Lenke til kommentar
Toalettet Skrevet 18. mai 2011 Forfatter Del Skrevet 18. mai 2011 Dag 7: Pakken har blitt sendt til drammen postterminal fra oslo og videre opp. Hun i posten sa den kom i natt og jeg ville få den i morgen. Håper den kommer i morgen. så vi får se. Skal updatei morgen ettermiddag og legge ut bilde osv. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå