Melerisa Skrevet 17. mai 2011 Del Skrevet 17. mai 2011 Heisann! Trenger litt hjelp og råd her... Vurderer å kjøpe meg en Honda CR-V, men av litt eldre modell. Tenker 1998-2000 et sted ettersom jeg ikke har råd til en av de nyere. Men jeg er avhengig av å ha plass til et Variocage hundebur i bilen. I følge produsentene av buret passer det inn i 2002+ modellene, men de er uprøvd på 1997+ modellene.... Mitt spørsmål er derfor: Er bagasjerommene temmelig like på de nyere og eldre modellene? Snakker her om bur på en av disse størrelsene: L:820-1030mm, B:985mm, H:660mm, 29 kg L:820-1030mm, B:925mm, H:660mm, 28 kg Er det mulig? Noen som kan hjelpe en forvirret sjel? Lenke til kommentar
Raimop Skrevet 17. mai 2011 Del Skrevet 17. mai 2011 Etter å ha studert bilder vil det evt. være bredden som jeg tror vil være problemet da den '97-02 modellene har hjulbuer som er ganske langt inne i bagasjerommet. Uansett er det vel bare en ting for deg å gjøre og det er å troppe opp hos nærmeste bilforhandler å sjekke om det passer Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå