RastaXP Skrevet 17. mai 2011 Del Skrevet 17. mai 2011 Siden denne delen av forumet omhandler relasjoner etc. tenkte jeg denne kunne være morro å poste. http://www.youtube.com/watch?v=5f2LJXz-l2k Kjenner folk seg igjen? Personlig har jeg lite til overs for stop and chat med mindre jeg kjenner personen godt. Small talk som stort sett bare er unødvendig og ikke bringer med seg noe nytt uannsett. Smålig komisk når du bare ser i sidesynet at personen du passerer er på vei til å stoppe opp. Lenke til kommentar
Boris Yeltsin Skrevet 17. mai 2011 Del Skrevet 17. mai 2011 Hehe, er enig med Larry der ja! Lenke til kommentar
spinnwild Skrevet 18. mai 2011 Del Skrevet 18. mai 2011 To stop and chat or to not stop and chat... Selv har jeg vært borti at begge to var usikre så vi gikk veldig sakte forbi hverandre og fikk inn "hvordan går det?"- og "det går bra"-frasene... hehehe "vi må finne på noe en dag" avsluttes det jo gjerne med, men skjer sjeldent... Jeg liker ikke smalltalk i det hele tatt, så stop and chat er iallefall ikke for meg. Håper bare andre ikke føler seg oversett el. pga. det... De man vi snakke/henge med, kontakter man jo direkte. Lenke til kommentar
Arinomi Skrevet 19. mai 2011 Del Skrevet 19. mai 2011 Det kommer vel helt an på om jeg er interessert i å bli bedre kjent med dem eller ikke. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå