Kebab GUD Skrevet 30. juli 2003 Del Skrevet 30. juli 2003 Isuzu..? ja .. de lager BILER! vet du hva det er? Næh! gjør de.. biler kan en rygge over sånne som deg med! alle biler kan rygge over meg ... bare noen trenger mer fart enn andre .. Lenke til kommentar
eab Skrevet 30. juli 2003 Del Skrevet 30. juli 2003 Impala er ikke et eget bilmerke (som noen her mente). Impala er en chevroletmodell.. Imperial var et eget bilmerke i perioden 1955 - 1975. Før det var Imperial en bilmodell fra chrysler. Jeg inbiller meg at det er noe som heter Italdesign også Lenke til kommentar
Kebab GUD Skrevet 30. juli 2003 Del Skrevet 30. juli 2003 for dere som ikke følger med så var det Isuzu han var på jakt etter .. Lenke til kommentar
eab Skrevet 30. juli 2003 Del Skrevet 30. juli 2003 jeg bare kom på de to bilmerkene og ville bidra Leste ikke hele tråden, leste såvidt de første inleggene (ikke likt meg ) Lenke til kommentar
uranus Skrevet 31. juli 2003 Del Skrevet 31. juli 2003 Isuzu tror jeg det er en som heter? Lenke til kommentar
bjaa Skrevet 31. juli 2003 Del Skrevet 31. juli 2003 Isuzu tror jeg det er en som heter? Følg med på tråden da gutt Vi hadde en isuzu pickup før Lenke til kommentar
Kebab GUD Skrevet 31. juli 2003 Del Skrevet 31. juli 2003 jeg bare kom på de to bilmerkene og ville bidra Leste ikke hele tråden, leste såvidt de første inleggene (ikke likt meg ) gjør ikke noe da tøysegutt... jeg elsker deg likavel .. :o WTF er det jeg sier? Lenke til kommentar
uranus Skrevet 31. juli 2003 Del Skrevet 31. juli 2003 jeg bare kom på de to bilmerkene og ville bidra Leste ikke hele tråden, leste såvidt de første inleggene (ikke likt meg ) gjør ikke noe da tøysegutt... jeg elsker deg likavel .. :o WTF er det jeg sier? Det lurer jeg også på Lenke til kommentar
OlaTK Skrevet 31. juli 2003 Del Skrevet 31. juli 2003 vi har faktisk bil med I. nemlig den mange ganger nevnte Isuzu Lenke til kommentar
Kei Skrevet 2. august 2003 Del Skrevet 2. august 2003 Er vel noe som heter Infinity? JA INFINITI <-------- Lenke til kommentar
bjaa Skrevet 2. august 2003 Del Skrevet 2. august 2003 International Harvester Du regga deg bare for å skrive dette ja Kan ikke denne tråden stenges dA? Han har jo fått svaret sitt! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå