Nedward Skrevet 27. juli 2003 Del Skrevet 27. juli 2003 Finnes det et bil merke som begyner på bokstaven " I Lenke til kommentar
tadcomp Skrevet 27. juli 2003 Del Skrevet 27. juli 2003 Er vel noe som heter Infinity? Lenke til kommentar
SoW Skrevet 27. juli 2003 Del Skrevet 27. juli 2003 Finnes det et bil merke som begyner på bokstaven " I Regner du med undermerker også? Impreza, Subaru.. Edit :oops: Lenke til kommentar
Bose Skrevet 27. juli 2003 Del Skrevet 27. juli 2003 Italdesing . Infinity er et undermerke av Toyota. Lenke til kommentar
Hypsilofodonten Skrevet 27. juli 2003 Del Skrevet 27. juli 2003 impala , undermerke av chervolet eller noe i den duren Lenke til kommentar
Nedward Skrevet 27. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 27. juli 2003 tenker ikke på modeller... f.eks. Subaru Impreza .. impreza er jo da en modell (for de som ikke skjønte det) Lenke til kommentar
Ernie Skrevet 27. juli 2003 Del Skrevet 27. juli 2003 Iveco er iallfall et lastebilmerke, kanskje også et bilmerke? Lenke til kommentar
Kebab GUD Skrevet 27. juli 2003 Del Skrevet 27. juli 2003 Finnes det et bil merke som begyner på bokstaven " I Regner du med undermerker også? Impreza, Toyota.. Toyota Impreza? når kom den? Bose: Infiniti er en del av Nissan. ontopic .. Isuzu? ISI? IRM? IAC? IDA? IFG? IJF? IVM? Interplast? Inden Design ? Iguana ? Igma? I.D.E.A? Izh? Isdera? Irmscher ? Invicta ? Intermeccanica? Image Coach? noen av disse er bare design firma og firma som lager "kit-cars" .. men teller likavel? den du søker etter må være på lista der eller ha vert nevnt tidligere i tråden .. for det finnes ikke fler Lenke til kommentar
harald_ Skrevet 27. juli 2003 Del Skrevet 27. juli 2003 ontopic .. Isuzu? ISI? IRM? IAC? IDA? IFG? IJF? IVM? Interplast? Inden Design ? Iguana ? Igma? I.D.E.A? Izh? Isdera? Irmscher ? Invicta ? Intermeccanica? Image Coach? Det der kan du i hue eller? Lenke til kommentar
Nedward Skrevet 27. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 27. juli 2003 Skjønner ikke helt hvorfor Isuzu gikk meg hus forbi btw.. Kebab GUD: sitter du hjemme og pugger bilmerker som fae* ? :-? Lenke til kommentar
Kebab GUD Skrevet 28. juli 2003 Del Skrevet 28. juli 2003 jeg får vel si at .... www.autoindex.org hjalp litt .... Lenke til kommentar
PeNtA Skrevet 28. juli 2003 Del Skrevet 28. juli 2003 jeg får vel si at ....www.autoindex.org hjalp litt .... men Ignis glemte du.. makan! Lenke til kommentar
tadcomp Skrevet 28. juli 2003 Del Skrevet 28. juli 2003 PeNtA: Det er fordi Ignis er en modell fra Suzuki... Just like Yaris er en Toyota, get it? Lenke til kommentar
PeNtA Skrevet 28. juli 2003 Del Skrevet 28. juli 2003 PeNtA:Det er fordi Ignis er en modell fra Suzuki... Just like Yaris er en Toyota, get it? veit. men siden impreza var nevnt.. og siden jeg ikke aner hva de andre merkene (obviously) som K-DoG har nevnt var.. så tenkte jeg at de kanskje var undermerker eller no.. i alle fall noen av dem.. men ok. my bad.. :oops: Lenke til kommentar
Kebab GUD Skrevet 28. juli 2003 Del Skrevet 28. juli 2003 PeNtA:Det er fordi Ignis er en modell fra Suzuki... Just like Yaris er en Toyota, get it? veit. men siden impreza var nevnt.. og siden jeg ikke aner hva de andre merkene (obviously) som K-DoG har nevnt var.. så tenkte jeg at de kanskje var undermerker eller no.. i alle fall noen av dem.. men ok. my bad.. :oops: les tråden FFS spesielt posten føre min fikk du ikke ny PSU før helg? Lenke til kommentar
PeNtA Skrevet 28. juli 2003 Del Skrevet 28. juli 2003 PeNtA:Det er fordi Ignis er en modell fra Suzuki... Just like Yaris er en Toyota, get it? veit. men siden impreza var nevnt.. og siden jeg ikke aner hva de andre merkene (obviously) som K-DoG har nevnt var.. så tenkte jeg at de kanskje var undermerker eller no.. i alle fall noen av dem.. men ok. my bad.. :oops: les tråden FFS spesielt posten føre min fikk du ikke ny PSU før helg? *"¤&="¤=&?)!?%)* les SO2 du.. FFS! Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 30. juli 2003 Del Skrevet 30. juli 2003 Finnes det et bil merke som begyner på bokstaven " I Ja. (Kan dere ikke svare på det han spør om?) Lenke til kommentar
Kebab GUD Skrevet 30. juli 2003 Del Skrevet 30. juli 2003 Isuzu..? ja .. de lager BILER! vet du hva det er? Lenke til kommentar
Beanie Skrevet 30. juli 2003 Del Skrevet 30. juli 2003 Isuzu..? ja .. de lager BILER! vet du hva det er? Næh! gjør de.. biler kan en rygge over sånne som deg med! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå