eik Skrevet 17. mai 2011 Del Skrevet 17. mai 2011 Nå er jeg ikke så vant med telefonspecs og hva slags krav applikasjoner bruker å stille, men scenarioet er som følgende; Hun har en halvårsgammel LG P500 som er forholdsvis stock. Har Dolphin HD, imdb og ett par slike applikasjoner. Lastet ned alle Angrybirds-versionene fra marked i helga, men etter ett par levels begynner det å lagge ganske seriøst. Sliter telefonen med å dra disse spillene, eller er det noe annet som kan være problemet? Lenke til kommentar
Stagga89 Skrevet 17. mai 2011 Del Skrevet 17. mai 2011 tror denne telefonen ikke er helt god nok til å takle det. mener jeg leste i p500-tråden at de fleste slet med å kjøre AB Lenke til kommentar
teitur Skrevet 17. mai 2011 Del Skrevet 17. mai 2011 Et tips kan være å prøve å spille uten å være tilkoblet nett. Da laster ikke spillet inn reklamer som kan være med å forårsake at det lagger. Lenke til kommentar
HetrTiXc Skrevet 17. mai 2011 Del Skrevet 17. mai 2011 Maskinvaren skal være god nok, problemet ligger i programvaren(blant annet skaper kernelen til LG litt problemer med touchen). Mange som får det til å gå helt glatt med litt tweaking, og det er håp om at LG's offisielle Gingerbread vil ordne opp i mye av det(og det skal forhåpentligvis skje i juli). Ser for eksempel her xda-developers. Om du ikke redd for å fikle med telefonen er custom roms veien å gå. Etter hva jeg har lest er det ganske mye mer å hente ut av denne telefonen. Jeg spiller Angry Birds helt ok på min P500(helt orginal), men noen av brettene lagger irriterende mye. SOm regel er det litt lagg akkurat i starten av et nytt brett, for så å gå ganske greit. Det ble ørlite bedre ved å oppdatere til 2.2.2, så om ikke annet kan det være verdt et forsøk Lenke til kommentar
teitur Skrevet 17. mai 2011 Del Skrevet 17. mai 2011 SOm regel er det litt lagg akkurat i starten av et nytt brett, for så å gå ganske greit. Dette skjer på htc Desire også pga reklamen som lastes ned. I flymodus, eller uten nettilgang er det smooth. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå