Daniboy89 Skrevet 17. mai 2011 Del Skrevet 17. mai 2011 halla Har vært i et forhold i 2år, ble vell slutt for en liten måned siden, hun følte at hun fikk liten tid med vennene og henger KUN med de nå. Så spørr jeg om vi har en sjanse, for hun sier hun elsker meg. Hun sier at vis hun savner meg så kan vi prøve, gjør hun ikke det blir det ikke no.... Lenke til kommentar
-Léon- Skrevet 17. mai 2011 Del Skrevet 17. mai 2011 Hvis hun virkelig "elsker" deg så hadde hun ikke kommet med den unnskyldningen. Jeg vil si det er over og ut mellom dere og du har godt av å gå videre med livet ditt. 1 Lenke til kommentar
-Léon- Skrevet 17. mai 2011 Del Skrevet 17. mai 2011 Det er selvfølgelig bare mitt synspunkt på saken. Andre mener kanskje noe annet så du får vel bare vente å høre hva andre har å si, før du evt tar en besluttning. 1 Lenke til kommentar
Madebyme Skrevet 18. mai 2011 Del Skrevet 18. mai 2011 Hvis du velger å prøve på nytt med henne, burde du hvertfall sette dine prioriteringer. Om hun ikke godtar dem, anbefaler jeg at du kommer deg videre. Det er mange fisker i havet, som dem sier. Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 18. mai 2011 Del Skrevet 18. mai 2011 halla Har vært i et forhold i 2år, ble vell slutt for en liten måned siden, hun følte at hun fikk liten tid med vennene og henger KUN med de nå. Så spørr jeg om vi har en sjanse, for hun sier hun elsker meg. Hun sier at vis hun savner meg så kan vi prøve, gjør hun ikke det blir det ikke no.... Dette er noe hun sier fordi hun ønsker å ha deg i bakhånd om andre sprell ikke fungerer. 3 Lenke til kommentar
Daniboy89 Skrevet 18. mai 2011 Forfatter Del Skrevet 18. mai 2011 føler meg enig i det som blir sagt her Lenke til kommentar
Daniboy89 Skrevet 18. mai 2011 Forfatter Del Skrevet 18. mai 2011 vanskelig å ikke sende mld for å spørre om hun er gira på film, forslag til hva jeg bør tenke/gjøre for å gjøre det lettere? Lenke til kommentar
OJ Doe Skrevet 19. mai 2011 Del Skrevet 19. mai 2011 Finne ei annen jente, se film med noen venner. Ofte er det ikke personen man savner, men handlingene man gjorde med den personen. Du savner ikke å ha eksen din i armkroken og se film, du savner å ha noen i armkroken. 5 Lenke til kommentar
Daniboy89 Skrevet 19. mai 2011 Forfatter Del Skrevet 19. mai 2011 er ikke det dårlig gjort da? leite etter ei ny dame allerede nå? Lenke til kommentar
fnats Skrevet 19. mai 2011 Del Skrevet 19. mai 2011 Finne ei annen jente, se film med noen venner. Ofte er det ikke personen man savner, men handlingene man gjorde med den personen. Du savner ikke å ha eksen din i armkroken og se film, du savner å ha noen i armkroken. Dette er faktisk tilfellet ganske ofte. Hadde hun virkelig elsket TS hadde hun aldri bedt om en slik "pause". Det er ikke riktig av henne å la deg være på pinebenken slik. Lenke til kommentar
BaronSlask Skrevet 19. mai 2011 Del Skrevet 19. mai 2011 er ikke det dårlig gjort da? leite etter ei ny dame allerede nå? Dårlig gjort? Dama di har bedt om pause, noe som egentlig betyr "jeg skal rote rundt mens du kan stå her og vente". Ikke godta det. Finn ny. 2 Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 19. mai 2011 Del Skrevet 19. mai 2011 er ikke det dårlig gjort da? leite etter ei ny dame allerede nå? Hvorfor er det dårlig gjort? Hvorfor tror du hun vil ha pause? Det er fordi hun ønsker å rote med andre gutter, samtidig som hun gir deg håp om at du kan bli å få henne tilbake i håp om at du skal holde deg av til den dagen hun kanskje ombestemmer seg. Ikke godta det. 2 Lenke til kommentar
Daniboy89 Skrevet 19. mai 2011 Forfatter Del Skrevet 19. mai 2011 kanskje det, men er ikke gira på det egentlig, ser ikke for meg meg sammen med noen andre enn henne..! Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 19. mai 2011 Del Skrevet 19. mai 2011 kanskje det, men er ikke gira på det egentlig, ser ikke for meg meg sammen med noen andre enn henne..! Det gjør ikke jeg med eksen min heller. Lenke til kommentar
Daniboy89 Skrevet 19. mai 2011 Forfatter Del Skrevet 19. mai 2011 typisk da vettu, har ei sykt pen dame, med fin personlighet, så mister du henne... finnes neppe noen lik henne! Lenke til kommentar
opar Skrevet 19. mai 2011 Del Skrevet 19. mai 2011 (endret) ^ Feil, du har bare ikke møtt henne enda! Ut å leit Edit: Ikke meningen å være for bastant, men har dama først bedt om pause.. Endret 19. mai 2011 av opar Lenke til kommentar
Daniboy89 Skrevet 19. mai 2011 Forfatter Del Skrevet 19. mai 2011 hun skrev akuratt at hun ikke savnet meg nok til at vi kunne bli sammen igjen, greit nok med en konkret svar i allefall ! Søren altsø, må begynne på nytt at, for no drit! Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 19. mai 2011 Del Skrevet 19. mai 2011 typisk da vettu, har ei sykt pen dame, med fin personlighet, så mister du henne... finnes neppe noen lik henne! Helt feil tankegang. Kom deg opp på hesten igjen, kanskje får det henne til å se hva hun rotet vekk. Postet av anonym: 1a4aaa5b2d7c8109ff00d92625bd7d70 Lenke til kommentar
Daniboy89 Skrevet 20. mai 2011 Forfatter Del Skrevet 20. mai 2011 håper jeg klarer det, er ganske slitsomt å tenke slik på henne som jeg gjør hele tiden! håper jeg klarer det, er ganske slitsomt å tenke slik på henne som jeg gjør hele tiden! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå