Gå til innhold

Etterlyser erfaringer med Aopen hovedkort for Amd

Anbefalte innlegg

vurderer å kjøpe aopen hovedkort til en barton 2500+ fra psdata så lurte bare på om folk har negative eller gode erfaringer med dette merket.

har selv gode erfaringer med msi, men de nforce kortene dems har dårligere layout en aopen sine så lurer på å skifte over til de.

er ganske avhengig av datamaskinen så stabiltet er viktigere en 5% bedre ytelse en konkurrentene.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg kjenner ikke Aopen's amd kort noe særlig, men de P3/P4 kortene deres jeg har brukt (7-8 stk eller no) har fungert svært bra, de er gjennomgående ikke så spennende i BIOS, eller så velutstyrte, heller litt trauste men jeg har vært svært fornøyd med stabilitet.

Ville ikke nølt med å ta Aopen over MSI dersom jeg ikke så etter noe som var bygget for overklokking (eller ville ha alt det unødvendige stashet som MSI alltid lesser ned(les:fordyrer) kortene sine med.

Lenke til kommentar

Kan være greit å sjekke samla Rma-info ( retur-% til ITbutikken ), spesielt siden tema er "feilretta":

AOpen 11,01

Asus 6,66

MSI 7,28

Gir et klarere bilde Asus v.s AOpen enn MSI, som ikke har representativt utvalg der.

.

Lenke til kommentar

Har et AOpen AK77Pro som jeg har brukt i snart 2 år uten problemer. Har hele tiden hatt AMD T-bird 1.4GHz, men denne skal nå byttes ut mot en XP2400+. Mitt intrykk av AOpen er at produktene er solide, stabile og rimelige med god men ikke spektakulær ytelse. Har også AOpen grafikkort, samme intrykk der. Har ingen problemer med å anbefale AOpen hovedkort.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...