BuffyAnneSummers Skrevet 7. oktober 2012 Del Skrevet 7. oktober 2012 det er det som problemet, jeg kan ikke gjør det:S Hvorfor ikke? Lenke til kommentar
Staketten Skrevet 7. oktober 2012 Del Skrevet 7. oktober 2012 det er det som problemet, jeg kan ikke gjør det:S Hvorfor ikke? Ho tilhøyrer den gruppa av jenter som berre får bollemus av dritsekkar. Case lost. Lenke til kommentar
IntelAmdAti Skrevet 9. oktober 2012 Del Skrevet 9. oktober 2012 Hvis hun virkelig fortjener så mye som du sier så fortjener hun at fortiden ikke prøver å innhente henne. Hun har gått videre med sitt liv, du burde og gjøre det. Om ikke for din egen skyld, så for hennes skyld. Hvorfor er alle råd her inne slik at de alltid omhandler at man skal glemme, la vær, komme seg videre, drite i ditt og datt og alt? Jeg har det meste, jeg føler ikke at jeg burde komme meg videre for min egen skyld, og jeg føler heller ikke at jeg skulle gjort det for hennes skyld, som om jeg er en plage som bringer lidelser og ulykke for alltid. Som sagt så føler jeg at noe som var perfekt, ble ødelagt kun på grunn av meg og alle sjansene jeg misbrukte fordi jeg ikke skjønte bedre i et hav av pillerus. Hva mener du med at hun ikke fortjener at fortiden innhenter henne? Du sier selv at hun alltid gav deg nye sjanser, og nå vil du at hun skal gi deg enda en sjanse. Om noe så fikk du se hva som er der ute, hvor fantastiske mennesker man kan møte. Dersom du tror at denne jenten er den mest fantastiske på planeten så tar du feil. Og det er umulig å vite om hun er nær toppen, midt på treet eller nær bunnen. Lykke til med letingen, et sted der ute er det en fantastisk kjæreste som leter etter nettopp deg, du må bare hjelpe henne med å finne deg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå