TheRaider Skrevet 17. mai 2011 Del Skrevet 17. mai 2011 Hei alle som leser på denne linken. Eg trenger tips te ein Vannkrig som eg ska ha i sommer. Trenger tips om kossen eg kan gjere den best mulig. Lenke til kommentar
FlinkeFreddy Skrevet 17. mai 2011 Del Skrevet 17. mai 2011 Hvis du skal ha flere med, og at alle skal ha vannpistol, og at du må stille med vannpistol for alle sammen, og at du ikke har mye penger, så kan du bruke flasker som spruter. For eksempel zalo- flasker, Imsdal- flasker etc. De er mye bedre enn de minst like dyre (billigste) vannpistolene. Ikke det at jeg aner hva du ville med denne tråden... dritdårlig førstetråd Lenke til kommentar
TheRaider Skrevet 17. mai 2011 Forfatter Del Skrevet 17. mai 2011 utenom da åpenbara Lenke til kommentar
TheRaider Skrevet 17. mai 2011 Forfatter Del Skrevet 17. mai 2011 ehh da ska engli bare bli brukt vannbalonga Lenke til kommentar
Henrikenn Skrevet 17. mai 2011 Del Skrevet 17. mai 2011 ehh da ska engli bare bli brukt vannbalonga Ja, da trenger du vannballonger, og vann. 2 Lenke til kommentar
TheRaider Skrevet 17. mai 2011 Forfatter Del Skrevet 17. mai 2011 ehh da ska engli bare bli brukt vannbalonga Ja, da trenger du vannballonger, og vann. da er jo åpenbart da en tengte mest på var engli da med regla Lenke til kommentar
Henrikenn Skrevet 17. mai 2011 Del Skrevet 17. mai 2011 ehh da ska engli bare bli brukt vannbalonga Ja, da trenger du vannballonger, og vann. da er jo åpenbart da en tengte mest på var engli da med regla Regner med at du mener reglene? Den som blir truffet, blir våt. 1 Lenke til kommentar
SubHuman Skrevet 17. mai 2011 Del Skrevet 17. mai 2011 Ikke ha på hvit shorts, har gått på den smellen en gang 1 Lenke til kommentar
vZ Skrevet 17. mai 2011 Del Skrevet 17. mai 2011 Dette var det jeg umiddelbart kom på... Arena/felles utstyr: Håndklær Mat og drikke Bord og stoler Vannbasseng Sklie Tilgang på vann Ulike gjenstander som kan brukes som dekning. Feller (eks store ballonger over en dør, skyt ballongen og vann fosser ned) ++++ Personlig utstyr: Vannballonger Ølbelte (type slik man kan lagre opptil 10-15 ølbokser i) og legg vannballonger oppi disse. Vannpistol med stort magasin Camelback (brukes for å refylle magasinet) Gele/kliss/gørr (noen av ballongene fylles med dette for å sette ut motstanderen) Lenke til kommentar
TheRaider Skrevet 17. mai 2011 Forfatter Del Skrevet 17. mai 2011 Dette var det jeg umiddelbart kom på... Arena/felles utstyr: Håndklær Mat og drikke Bord og stoler Vannbasseng Sklie Tilgang på vann Ulike gjenstander som kan brukes som dekning. Feller (eks store ballonger over en dør, skyt ballongen og vann fosser ned) ++++ Personlig utstyr: Vannballonger Ølbelte (type slik man kan lagre opptil 10-15 ølbokser i) og legg vannballonger oppi disse. Vannpistol med stort magasin Camelback (brukes for å refylle magasinet) Gele/kliss/gørr (noen av ballongene fylles med dette for å sette ut motstanderen) tak ska du har for da tipset Lenke til kommentar
Sink Skrevet 20. mai 2011 Del Skrevet 20. mai 2011 Grill og pølser med tilbehør 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå