Verbal Hologram Skrevet 17. mai 2011 Del Skrevet 17. mai 2011 Vel, ettersom at jeg nå har min femte xbox, frister det fryktelig å selge alle slik at jeg har en Jtag og en for online spilling. Men ble nokså sjokkert når jeg så prisen. Modifisering koster: 2000 kr, mens en ferdig modifisert xbox koster 3000 kr. Hvordan kan det ha seg at jeg finner xboxer fra eBay og andre slike sider for 1000,- kr. Mens her i landet er prisene tre ganger så mye? Er dette den prisen en Jtag går på, eller har jeg bare vært uheldig og gått inn på feil annonser? Lenke til kommentar
Woltox Skrevet 17. mai 2011 Del Skrevet 17. mai 2011 (endret) Hvorfor ha Jtaga xbox? Hvorfor ikke bare moda cdrom slik at du kan spill spill som du har lastet ned. Nb pass på at det er en PAL xbox og ikke en ntsf eller hva det er for no Endret 17. mai 2011 av Woltox Lenke til kommentar
Verbal Hologram Skrevet 17. mai 2011 Forfatter Del Skrevet 17. mai 2011 Hvorfor ha Jtaga xbox? Hvorfor ikke bare moda cdrom slik at du kan spill spill som du har lastet ned. Nb pass på at det er en PAL xbox og ikke en ntsf eller hva det er for no På jtag, spiller ikke region noe. Den kan kjøre ting rett av HDD. Jtag er ikke kun en modifisering men en hel ny verden som åpner seg ved å kunne kjøre usignert kode. Lenke til kommentar
cossiemk1 Skrevet 18. mai 2011 Del Skrevet 18. mai 2011 3000,- er minstepris disse ligger på ja, og det er ikke verdt det spør du meg. Disse du finner på ebay, er de jtag modifisert da? Lenke til kommentar
Verbal Hologram Skrevet 18. mai 2011 Forfatter Del Skrevet 18. mai 2011 3000,- er minstepris disse ligger på ja, og det er ikke verdt det spør du meg. Disse du finner på ebay, er de jtag modifisert da? Fant en for 2 dager siden, det var jtag gikk for 1300,- kr. Er utrolig dyrt, greit det er kanskje Jtag, men ikke verdt så mye. Lenke til kommentar
Verbal Hologram Skrevet 18. mai 2011 Forfatter Del Skrevet 18. mai 2011 (endret) Men du sparer sykt mye Saken er ikke om å spare eller ei, men at dem tar alt for mye betaling for å plotte inn et par resistors og for å spalte en kabel, som skal inn i printerporten. En fin pris på dette arbeidet iforhold til vanlig modifisering ville vært på 700 - 900,- kr. Endret 18. mai 2011 av Verbal Hologram Lenke til kommentar
Sadfez Skrevet 24. mai 2011 Del Skrevet 24. mai 2011 Det rimelig begrenset tilgang på ubrukte og brukte konsoller som kan jtages grunnet en forandring MS gjorde. Folk har en tendens til å ta seg godt betalt for slikt. Lenke til kommentar
Verbal Hologram Skrevet 25. mai 2011 Forfatter Del Skrevet 25. mai 2011 Har et par kompiser som jobber i EL butikker. Dem sa at dem godt kunne se om det var noen gamle igjen. Men når må den være produsert for å være 100% sikker på at den ikke har oppdateringene og kan bli jtagget? Lenke til kommentar
Sadfez Skrevet 25. mai 2011 Del Skrevet 25. mai 2011 (endret) Kernel 2.0.7371.0 og lavere kan jtagges. De arcadepakkene med jasper chipset var vel noen av de siste. På jasper må du sjekke NAND i tillegg. http://www.tiaowiki.com/w/How_to_JTAG_XBOX_360 Endret 25. mai 2011 av Sadfez Lenke til kommentar
Verbal Hologram Skrevet 25. mai 2011 Forfatter Del Skrevet 25. mai 2011 Kernel 2.0.7371.0 og lavere kan jtagges. De arcadepakkene med jasper chipset var vel noen av de siste. Det vet jeg, men jeg lurer på om når den må være produsert om den er forsatt i esken? Altså når kom updaten som ødela jtag? Lenke til kommentar
FairXchange Skrevet 30. juli 2011 Del Skrevet 30. juli 2011 Kernel 2.0.7371.0 og lavere kan jtagges. De arcadepakkene med jasper chipset var vel noen av de siste. Det vet jeg, men jeg lurer på om når den må være produsert om den er forsatt i esken? Altså når kom updaten som ødela jtag? Jeg pleier egentlig å reservere meg mot å kommentere på slike utspill som det som kommer fram her i dette trådet, men... Jeg ville bare si at de av dere som syns at en jtag til kr 3000,- ikke er verdt det, burde kanskje opplyse seg mer om emnet...! Greit nok at trådstarter finner en JTAG til kr 1000,- på ebay (dette må dessverre være svindel), men ligger i det hele tatt umodifiserte konsoller i samme prisklasse her i Norge? Vit at det inngår mer enn motstander her! Denne jobben tar gjerne 3 timer (dvs. gitt at det ikke er komplikasjoner på veien) å fullføre på en tilfredstillende måte. Finn et verksted i landet som ville nøyd seg med kr 800-900 for en slik jobb... Det kan godt tenkes at kr 3000,- er mye for mange, men å hevde at det ikke verdt det som følge av det blir etter min mening å strekke det for langt...! Når det er sagt, så må det sies at ikke alle gjør en like god jobb med modifiseringen... Lenke til kommentar
Verbal Hologram Skrevet 30. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 30. juli 2011 Kernel 2.0.7371.0 og lavere kan jtagges. De arcadepakkene med jasper chipset var vel noen av de siste. Det vet jeg, men jeg lurer på om når den må være produsert om den er forsatt i esken? Altså når kom updaten som ødela jtag? Jeg pleier egentlig å reservere meg mot å kommentere på slike utspill som det som kommer fram her i dette trådet, men... Jeg ville bare si at de av dere som syns at en jtag til kr 3000,- ikke er verdt det, burde kanskje opplyse seg mer om emnet...! Greit nok at trådstarter finner en JTAG til kr 1000,- på ebay (dette må dessverre være svindel), men ligger i det hele tatt umodifiserte konsoller i samme prisklasse her i Norge? Vit at det inngår mer enn motstander her! Denne jobben tar gjerne 3 timer (dvs. gitt at det ikke er komplikasjoner på veien) å fullføre på en tilfredstillende måte. Finn et verksted i landet som ville nøyd seg med kr 800-900 for en slik jobb... Det kan godt tenkes at kr 3000,- er mye for mange, men å hevde at det ikke verdt det som følge av det blir etter min mening å strekke det for langt...! Når det er sagt, så må det sies at ikke alle gjør en like god jobb med modifiseringen... Det er sant, har selv kjøpt en jtag og kunne ikke vært mer fornøyd. Er definitivt verdt 3000,- kr i mine øyne Lenke til kommentar
DementedAlbino Skrevet 8. september 2011 Del Skrevet 8. september 2011 Jeg ville ikke brukt 3000,- jtag. Sett en del som selges på finn i det siste til rundt 2000. Uansett så kan snart alle utgaver, slim og vanlig jtages. Vil vel ikke være lenge til det er helt klart nå. Lenke til kommentar
Sadfez Skrevet 8. september 2011 Del Skrevet 8. september 2011 Jeg ville ikke brukt 3000,- jtag. Sett en del som selges på finn i det siste til rundt 2000. Uansett så kan snart alle utgaver, slim og vanlig jtages. Vil vel ikke være lenge til det er helt klart nå. Kilde? Lenke til kommentar
DementedAlbino Skrevet 9. september 2011 Del Skrevet 9. september 2011 Jeg ville ikke brukt 3000,- jtag. Sett en del som selges på finn i det siste til rundt 2000. Uansett så kan snart alle utgaver, slim og vanlig jtages. Vil vel ikke være lenge til det er helt klart nå. Kilde? Du kan få både kilde, filene og fremgangsmåten om du ønsker http://forums.xbox-scene.com/index.php?showtopic=735015&st=0 Alle xboxer kan nå jtages, uavhengig av hvilket dash og modellen den er, alle utenom de med xenon hovedkort. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå