ØysteinI Skrevet 27. juli 2003 Del Skrevet 27. juli 2003 Jeg tenkte jeg bare skulle fortelle om en positiv ting jeg opplevde med PSData nå nettopp. Ca. klokka 23:00 sendte jeg en mail hvor jeg lurte på noe småtteri ang en CPU de hadde i nettbutikken sin. Rundt et kvarter etter fikk jeg svar tilbake ... et nyttig svar også !! Klokka kvart-over-elleve på en søndag kveld ... Sjefen hos PSData må være grim som får folka til å jobbe en søndag kveld .. Veldig bra ! Lenke til kommentar
FpsStu Skrevet 27. juli 2003 Del Skrevet 27. juli 2003 samme hos netconnection, sendte mail frem og tilbake kl 2 om natta på en søndag Lenke til kommentar
eab Skrevet 27. juli 2003 Del Skrevet 27. juli 2003 sikkert ikke umulig at de får til å svare hjemmefra da Lenke til kommentar
MDCCLXXVI Skrevet 27. juli 2003 Del Skrevet 27. juli 2003 sikkert ikke umulig at de får til å svare hjemmefra da tenkte samme tanken selv.. de fleste som driver nett-butikk har sikkert hjemmekontor, i tillegg til lagerkontor elns.. Lenke til kommentar
Lufen Skrevet 27. juli 2003 Del Skrevet 27. juli 2003 sikkert ikke umulig at de får til å svare hjemmefra da nei det er ikke mulig Lenke til kommentar
harald_ Skrevet 27. juli 2003 Del Skrevet 27. juli 2003 sikkert ikke umulig at de får til å svare hjemmefra da nei det er ikke mulig Du mener det? Det var kanskje umulig for 50 år siden men....Velkommen til år 2003 Lenke til kommentar
asad Skrevet 27. juli 2003 Del Skrevet 27. juli 2003 jobb er jobb, om den blir gjort hjemfra eller kontoret har vel ikke noe å si. bra gjort av dem. Lenke til kommentar
zoqiet Skrevet 27. juli 2003 Del Skrevet 27. juli 2003 har opplevd det samme selv klokka 4 på nattan Lenke til kommentar
mac1334 Skrevet 27. juli 2003 Del Skrevet 27. juli 2003 Store webshoper har vel bemanning 24/7 kanskje??? Lenke til kommentar
the_auditor Skrevet 27. juli 2003 Del Skrevet 27. juli 2003 det er bare en kis som driver netconnection, og han driver uber support Lenke til kommentar
shahin Skrevet 27. juli 2003 Del Skrevet 27. juli 2003 det er bare en kis som driver netconnection, og han driver uber support Folk glemmer fort. Lenke til kommentar
harald_ Skrevet 27. juli 2003 Del Skrevet 27. juli 2003 det er bare en kis som driver netconnection, og han driver uber support Å noen ganger bli han litt for iverig.... Lenke til kommentar
Znoken Skrevet 27. juli 2003 Del Skrevet 27. juli 2003 Det er nå liksom jobben deres da, og de får jo for svarte betalt for det da..... Lenke til kommentar
ØysteinI Skrevet 28. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 28. juli 2003 sikkert ikke umulig at de får til å svare hjemmefra da Jopp ... Jeg sendte en sånn "wahey, det var jo glimrende service"-mail tilbake. Han svarte rett etter midnatt og jobba visst hjemme. Ved å ta unna litt mail på søndagskvelden ble det visst "en lettere start på mandagen" Uansett ... for min del var dette et stort pluss i boka for PSData. Lenke til kommentar
Tåkelys Skrevet 28. juli 2003 Del Skrevet 28. juli 2003 Folk glemmer fort. Ja, hehe Lenke til kommentar
w00pla Skrevet 30. juli 2003 Del Skrevet 30. juli 2003 Folk glemmer fort. Ja, hehe ja, fok glemmer fort....og takk for det - eller hva? Alle fortjener vel en ny sjanse, eller hva? sikker på at det bare er en kar som driver på netconnection nå da? Kan jo hende de har utvidet litt, eller? Lenke til kommentar
ApeacE Skrevet 3. august 2003 Del Skrevet 3. august 2003 PsData er toppers, på det mest uten tvil................ANBEFALEST PÅ DET VARMESTE:):) Lenke til kommentar
adoggy Skrevet 5. august 2003 Del Skrevet 5. august 2003 jepps... PSDATA er uten tvil de beste på service. Men utvalget kunne vel vært litt bedre? Lenke til kommentar
DaRe_deVIl Skrevet 8. august 2003 Del Skrevet 8. august 2003 Enig. Det er BARE Hyggelige folk på psdata, og de har den beste servicen her til lands i hvertfall, uten tvil! Men, vareutvalget er ikke det beste! vis de hadde hatt det hadde jeg bare handla der! Helt sikkert! Psdata er den eneste webshopen med 11/10 på service Lenke til kommentar
kjetilfc Skrevet 16. august 2003 Del Skrevet 16. august 2003 kunne ikke vært mer enig. Leverer fort gjør de også . Sendte bestillingen min halv ett på mandagen (på dagen ) . Onsdag morgen dukket det opp en lapp som sa at jeg kunne hente bestillingen min på posten. Det er mye kjappere enn f.eks jeg har opplevd med komplett, selv om komplett er nabobyen min ( bor i larvik , komplett er i sandefjord ). :o Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå