Gå til innhold

Terraria-tråden.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hvordan får man flerspillermodusen til å virke? Ser ut som om det har mye med ruterens NAT instillinger å gjøre. En kompis av meg har prøvd både å hoste og å joine, men vi blir alltid koblet fra hverandre.

Jeg har spilt på en server med en steam venn fra polen uten problemer. Fikk koblet til uten andre problemer enn litt dårlig synkronisering i ny og ne.

Det er lenge siden jeg har prøvd spillet nå, og det kan jo hende nye oppdateringer har fikset dette.

Noen som vet?

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Testet dette spillet litt på måfå her forleden (på min brors Steam-account, ikke noe ulovlig her), og nå sliter jeg med å legge spillet fra meg. Likte aldri Minecraft, så hadde ikke troen på at dette skulle falle i smak, men så ei.

 

Forresten, nå man skal crafte ting, er alt som skal til at man bare har de rette materialene? I så fall, hva skal til får å lage en dør?

Lenke til kommentar

Du må først lage en workbench hvor du kan lage døren. For å lage en dør trenger du kun treverk som du får av å hugge trær.

 

Det er en del forskjellige workstations til forskjellig arbeid. Workbench er den enkleste. Så kommer Furnace, og etter Furnace kommer Iron Anvil som du bruker til å crafte ting som sverd og rustning.

Lenke til kommentar

Ja, jeg lagde en slik bench, men hehe, fant ikke helt ut åssen den fungerte :blush: Æsj, nå har jeg hatt en 10 minutters pause, nå vil jeg spille mer!

 

EDIT: hehe, fant ut, men nå fatter jeg ikke åssen man kan bruke disse dørene. Må man trykke på noe spesielt for å komme gjennom?

Endret av Ferb
Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Spillet er mye finere nå med bakgrunn og greier, men alt går jo i slow motion? Jævli teit. Går så eeeeevig tregt jo. Nekter å tro at det skal være sånn. Andre som har dette problemet?

 

Trykk F9 for å skifte mellom forskjellige lys-modusar, kan hende det er det som gjer det.

 

Takk, det hjalp :)

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...