-Léon- Skrevet 5. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 5. desember 2011 Skal si spillet har blitt penere siden sist jeg spilte. Kanskje jeg skulle prøvd å spille på hardcore, se hvordan det er. Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 11. desember 2011 Forfatter Rapporter Del Skrevet 11. desember 2011 (endret) noen som vet når 1.1 kommer ut? Endret 11. desember 2011 av Tsjuden Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 11. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 11. desember 2011 (endret) Har den ikke kommet ut? Den finnes til og med ute i bukta. Endret 11. desember 2011 av Refsa Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 11. desember 2011 Forfatter Rapporter Del Skrevet 11. desember 2011 Har den? Jeg spilte sist den 37 nov, og da var ingenting nytt. da blir det gøy å spille igjen Lenke til kommentar
Haunts Skrevet 11. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 11. desember 2011 Den kom ut 1 desember, så det er bare å kose seg med det nye innholdet! Lenke til kommentar
Licht Skrevet 12. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 12. desember 2011 Indeed. Dei nye lyseffetane er fine, men eg måtte skru dei av ("Retro"-settingen) for at netbooken skulle klare å halde følgje. Starta ei ny verd med heilt fersk karakter frå botn av for å oppdage nye ting. Lenke til kommentar
Reeve Skrevet 13. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 13. desember 2011 spilt i 38 timer XD 17 timer her, ca. halvparten er sammen med to kompiser. Spillte først på medium map, men gikk ned til small. Small er fortsatt stort nok, hvis man åpner mappet i en map-viewer (ja, noen ser på dette som cheat, men /care), kan man se hvor enormt stort Large er. Lenke til kommentar
Rhetorica Skrevet 14. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 14. desember 2011 Hvordan får man flerspillermodusen til å virke? Ser ut som om det har mye med ruterens NAT instillinger å gjøre. En kompis av meg har prøvd både å hoste og å joine, men vi blir alltid koblet fra hverandre. Jeg har spilt på en server med en steam venn fra polen uten problemer. Fikk koblet til uten andre problemer enn litt dårlig synkronisering i ny og ne. Det er lenge siden jeg har prøvd spillet nå, og det kan jo hende nye oppdateringer har fikset dette. Noen som vet? Lenke til kommentar
Reeve Skrevet 15. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 15. desember 2011 Kom nettopp til Hardmode, fytti katta! Fiendene er langt tøffere nå, tror jeg må skyndte meg å få adamantite armor eller bedre. Lenke til kommentar
Seal Skrevet 24. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 24. desember 2011 Testet dette spillet litt på måfå her forleden (på min brors Steam-account, ikke noe ulovlig her), og nå sliter jeg med å legge spillet fra meg. Likte aldri Minecraft, så hadde ikke troen på at dette skulle falle i smak, men så ei. Forresten, nå man skal crafte ting, er alt som skal til at man bare har de rette materialene? I så fall, hva skal til får å lage en dør? Lenke til kommentar
Reeve Skrevet 24. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 24. desember 2011 Du må først lage en workbench hvor du kan lage døren. For å lage en dør trenger du kun treverk som du får av å hugge trær. Det er en del forskjellige workstations til forskjellig arbeid. Workbench er den enkleste. Så kommer Furnace, og etter Furnace kommer Iron Anvil som du bruker til å crafte ting som sverd og rustning. Lenke til kommentar
Seal Skrevet 24. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 24. desember 2011 (endret) Ja, jeg lagde en slik bench, men hehe, fant ikke helt ut åssen den fungerte Æsj, nå har jeg hatt en 10 minutters pause, nå vil jeg spille mer! EDIT: hehe, fant ut, men nå fatter jeg ikke åssen man kan bruke disse dørene. Må man trykke på noe spesielt for å komme gjennom? Endret 24. desember 2011 av Ferb Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 24. desember 2011 Forfatter Rapporter Del Skrevet 24. desember 2011 hvis du har satt opp døra, høyretrykker du på den for å åpne den. For å sette opp en dør trenger du tre blokker mellomrom fra tak til gulv Lenke til kommentar
Licht Skrevet 24. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 24. desember 2011 Kan vere greitt å kikke innom TerrariaOnline-wikien om du står fast eller lurer på korleis noko fungerer. Guiden (første NPC-en din) er grei til ein del ting, særleg for å gi deg ein idé om kva du kan crafte av kva, men du kan jo diverre ikkje stille han spesifikke spørsmål. Lenke til kommentar
Brandshal Skrevet 28. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 28. desember 2011 Noen som har en server å spille på? Lenke til kommentar
G27 Skrevet 29. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 29. desember 2011 Spillet er mye finere nå med bakgrunn og greier, men alt går jo i slow motion? Jævli teit. Går så eeeeevig tregt jo. Nekter å tro at det skal være sånn. Andre som har dette problemet? Lenke til kommentar
Brandshal Skrevet 29. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 29. desember 2011 Da trur jeg det er noe galt med spillet ditt, prøvd å installere på nytt? Er ikke Slow Motion på min værtfall.. Lenke til kommentar
gulpetter Skrevet 17. januar 2012 Rapporter Del Skrevet 17. januar 2012 Spillet er mye finere nå med bakgrunn og greier, men alt går jo i slow motion? Jævli teit. Går så eeeeevig tregt jo. Nekter å tro at det skal være sånn. Andre som har dette problemet? Trykk F9 for å skifte mellom forskjellige lys-modusar, kan hende det er det som gjer det. Lenke til kommentar
G27 Skrevet 17. januar 2012 Rapporter Del Skrevet 17. januar 2012 Spillet er mye finere nå med bakgrunn og greier, men alt går jo i slow motion? Jævli teit. Går så eeeeevig tregt jo. Nekter å tro at det skal være sånn. Andre som har dette problemet? Trykk F9 for å skifte mellom forskjellige lys-modusar, kan hende det er det som gjer det. Takk, det hjalp Lenke til kommentar
Spectryx Skrevet 30. januar 2012 Rapporter Del Skrevet 30. januar 2012 Send meg en PM om noen ønsker å spille på en Norsk Terraria server. Jeg hadde en server tidligere, men la ned denne grunnet mye griefing. Nå prøver jeg på nytt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå