Gå til innhold

Terraria-tråden.


Anbefalte innlegg

Takk for tips, da har jeg nok å gjøre en stund framover. Har nesten tatt Eye of Cuthulu (ble dag når den hadde et par hundre hp igen...), skal ta Eater of Worlds straks, men tror ikke jeg har bra nok items til å ta Skeletron enda. Har utforsket det meste av Dungeon, bare litt av Underworld foreløpig. Har ikke funnet noe flyvende øyer, skal vistnok være veldig vanskelig på large map ifølge wikien, men mulig jeg begynner å lete etter de om en stund.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Misforsto, dungeonen har jeg bare så vidt vært nede i (blir drept av en monster siden jeg ikke har drept Skeletron). Ang. meteorer, kommer de til en helt random plass etter man har tatt en Shadow Orb? Kan man bare fjerne alle Shadow Orbene man finner, eller bør man fjerne meteorene fortløpende? (Altså, kan det være flere meteorer samtidig?)

Lenke til kommentar

Misforsto, dungeonen har jeg bare så vidt vært nede i (blir drept av en monster siden jeg ikke har drept Skeletron). Ang. meteorer, kommer de til en helt random plass etter man har tatt en Shadow Orb? Kan man bare fjerne alle Shadow Orbene man finner, eller bør man fjerne meteorene fortløpende? (Altså, kan det være flere meteorer samtidig?)

 

Meteorer lander på tilfeldige steder hver gang, og kan oppstå flere steder i verdenen samtidig. Så det er bare å knuse alt du ser av Shadow Orbs. ;)

Lenke til kommentar

Misforsto, dungeonen har jeg bare så vidt vært nede i (blir drept av en monster siden jeg ikke har drept Skeletron). Ang. meteorer, kommer de til en helt random plass etter man har tatt en Shadow Orb? Kan man bare fjerne alle Shadow Orbene man finner, eller bør man fjerne meteorene fortløpende? (Altså, kan det være flere meteorer samtidig?)

 

Meteorer lander på tilfeldige steder hver gang, og kan oppstå flere steder i verdenen samtidig. Så det er bare å knuse alt du ser av Shadow Orbs. ;)

 

Huset mitt ble smashed av en meteorite landing. Var pain in the ass å prøve å fjerne det. Men det skal vel ikke skje i de nyere patchene.

 

Men er det noen som har en 24/7 server?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-1nDPpQXNWW

Vurderer og kjøpe dette spillet for og spille med andre. Men jeg vet ikke om noen som har server eller slikt, noen her som har? Ser virkelig artig ut og spille dette med folk! :)

Lenke til kommentar

Misforsto, dungeonen har jeg bare så vidt vært nede i (blir drept av en monster siden jeg ikke har drept Skeletron). Ang. meteorer, kommer de til en helt random plass etter man har tatt en Shadow Orb? Kan man bare fjerne alle Shadow Orbene man finner, eller bør man fjerne meteorene fortløpende? (Altså, kan det være flere meteorer samtidig?)

Vet ikke om du har vært å farmet underground jungle. Tror det er noe du skal ha bra nok ustyr til å fullføre.

Lenke til kommentar

Vet ikke om du har vært å farmet underground jungle. Tror det er noe du skal ha bra nok ustyr til å fullføre.

Har vært der en liten tur. Har uansett full Molten armor nå. Leter etter Muramasa så jeg kan lage Night's Edge, noen tips om hvor man bør lete?

 

Let i dungeon

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-1nDPpQXNWW

Vell jeg kjøpte spillet nesten rett etter jeg sporte her om server. Og må si dette spillet er way to easy! Har spillet ganske mye siden den 16ende, og jeg har allerede, molten armor, picaxe flamerang. Hva nå liksom? Burde vell prøve hardcore nå?

Lenke til kommentar

Vell jeg kjøpte spillet nesten rett etter jeg sporte her om server. Og må si dette spillet er way to easy! Har spillet ganske mye siden den 16ende, og jeg har allerede, molten armor, picaxe flamerang. Hva nå liksom? Burde vell prøve hardcore nå?

 

Enig, det er for lett. Nå kan du derimot teste ut å spille med andre over nett/bygge fete bygninger/gå etter spesielle våpen/items og prøve å finne/lage dem. Selv går jeg etter Nights edge atm, samtidig som jeg stadig vekk håper på goblin invasion slik at jeg kan få rocket boots.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-1nDPpQXNWW

Satt og så på youtube nettopp og ser at jeg mangler jo en masse brae items.

Da blir det vell 1 eller 2 dager til med spilling. :)

Endret av Slettet-1nDPpQXNWW
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
  • 2 måneder senere...
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...