Gå til innhold

Terraria-tråden.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 1 måned senere...

Argh. Er Terraria virkelig verdt pengene? Driver å ser på at tobuscus (tobygames) spiller det på youtube. Er underholdende fordi jeg synes toby er jævli morsom, men samtidig får jeg lyst å prøve spillet selv. Jeg vet at det er billig, og jeg angrer på at jeg ikke kjøpte det når det kostet 2,49 euro på steam eller hva det var. Finnes det en demo?

 

Dessuten er jeg redd jeg vil gå lei spillet fort. Hvordan er det med dere? Gått lei? Masse å utforske?

Lenke til kommentar

Høres lovende ut for min del da jeg digger å bygge fete hus osv. Spilte til og med The Sims en stund kun for å bygge ;P

 

Hvordan er det online da? Folk kan vel ødelegge det man bygger osv? Drit å bygge noe man har brukt flere timer på, for å logge av og komme tilbake til ingenting. Og er det plass til at mange personer bygger på samme server? Hvor lang i lengde er banene egentlig?

Lenke til kommentar

Høres lovende ut for min del da jeg digger å bygge fete hus osv. Spilte til og med The Sims en stund kun for å bygge ;P

 

Hvordan er det online da? Folk kan vel ødelegge det man bygger osv? Drit å bygge noe man har brukt flere timer på, for å logge av og komme tilbake til ingenting. Og er det plass til at mange personer bygger på samme server? Hvor lang i lengde er banene egentlig?

Det finnes mod etc lignende til Minecraft, som forhindrer folk med å ødelegge ting og tang.

Tror det er max 20 pr server eller noe slikt.

Banene/map blir vel det samme osm på singleplayer. Blir opp til han som har satt opp serveren.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

capturequa.th.jpg

 

Lekt meg litt i singleplayer i dag, ikke akkurat noe store greier jeg har fått til, men er det noen som kan se om jeg har gjort noe feil med tanke på npcer osv, jævlig artig, storkoser meg :D

 

Kan ikke se at du har gjort noe feil egentlig. Første rommet (fra høyre) er jo laget akkurat slik det skal være laget for at en npc skal flytte inn. Kanskje guiden bor der, men er utenfor bilde?

 

Du bør kanskje dekke veggen helt til i det tredje rommet (til venstre). Og for å få merchant må du ha minst 50Silver coins som du sikkert har :) For å få nurse må du få litt mer liv :)

Lenke til kommentar

Morsomt med Terraria så langt. Fikk litt sjokk når zombiene plutselig klarte å åpne døra min, viste ikke om blood moon så ble litt hektisk ett par minutter. Begynner å gå litt tom for ting å gjøre da. Har alt av gulltools + sølvarmor. Så trenger bare litt mer gull av de vanlige metallene. Mangler også bare meteorite stone for jungle armoren. Hva mer er det som er kult å gjøre? Har ikke funnet noen bosser i undergrunn foreløpig og bare ett øye har vært på bakkenivå (klarte nesten å drepe det, men dødde på slutten).

Lenke til kommentar

Morsomt med Terraria så langt. Fikk litt sjokk når zombiene plutselig klarte å åpne døra min, viste ikke om blood moon så ble litt hektisk ett par minutter. Begynner å gå litt tom for ting å gjøre da. Har alt av gulltools + sølvarmor. Så trenger bare litt mer gull av de vanlige metallene. Mangler også bare meteorite stone for jungle armoren. Hva mer er det som er kult å gjøre? Har ikke funnet noen bosser i undergrunn foreløpig og bare ett øye har vært på bakkenivå (klarte nesten å drepe det, men dødde på slutten).

Har du drept Skeletron? Eater of Worlds? Eller Eye of Cuthulu? Og har du skaffet fullt sett med Hellstone armor, weapons og tools? Og har du utforsket Dungeon-en? Og funnet alle de flyvende øyene? Og slåss mot harpies?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...