Gå til innhold

Terraria-tråden.


Anbefalte innlegg

Hmmm, har noen prøvd å bruke cloud in a bottle, rett før man treffe bakken, så tar man like mye skade om man ikke brukte den. For å dempe fallet.

Om noen forstår hva jeg prøver å beskrive ;P

Tidligere funket dette. Det ble patchet i oppdatering 1.0.2. Det er ikke meningen at man skal bruke CiaB for å overleve lange fall, det har man Lucky Horseshoe til.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hmmm, har noen prøvd å bruke cloud in a bottle, rett før man treffe bakken, så tar man like mye skade om man ikke brukte den. For å dempe fallet.

Om noen forstår hva jeg prøver å beskrive ;P

Tidligere funket dette. Det ble patchet i oppdatering 1.0.2. Det er ikke meningen at man skal bruke CiaB for å overleve lange fall, det har man Lucky Horseshoe til.

 

Note : We are aware of the new bug that causes Double Jumping to not negate falling damage.

 

http://www.terrariaonline.com/threads/patch-notes-1-0-2.10181/

Lenke til kommentar

Lucky Horseshoe er fin den, men må finne den først :p

 

Holder på å grave meg ned til Underworld.

Graver meg rett ned, lei av å gå alle de kryptiske gangene jeg har laget så langt.

Så nå lagde jeg en gang rett ned x2 ruter.

 

Er nesten der nå, er på ca 3000 feet. Tok litt tid.

Lenke til kommentar

1.0.3 er ute!

 

Player

Players can no longer repeatedly double jump after touching the top of the world.

 

Items

NEW ITEM - Black Lens.

NEW ITEM - Sunglasses.

NEW ITEM - Jungle Armor (This has replaced Cobalt Armor.)

NEW ITEM - (RARE and SECRET Item for casters) Go on! Find it!

Fixed a bug that prevented Underground Jungle Seeds from spawning.

Using the Cloud in a Bottle will now correctly reset fall distance.

Set bonuses that provide more defense, now correctly match their tool-tip.

All armor inventory icons have been improved.

All player armor graphics have been improved.

Iron, gold, meteor, and bone helmets have been changed graphically.

Molten armor’s overall defense has been reduced.

Meteor armor’s set bonus now reduces Space Gun mana cost to 0.

Several magic items have had their damage increased.

 

NPCs

Added two new rare enemies that can both be found underground.

The Demolitionist is now also triggered to arrive when the players have Sticky Bombs and Grenades in their inventory.

All Skeleton graphics have been changed.

The Guide now has hit and death effects.

The Guide can now be killed by hostile NPCs.

 

World

Trees now become corrupt instead of being destroyed when touching the corruption. And the new corrupt trees become un-corrupted upon purification.

 

Server / Multiplayer

Created a console server with no video card requirement. Type help in the console for a full list of server commands.

Increased client side multi-player security, this should help in the battle against broken character files.

There is now a host and play option in the client, that will auto connect you to your own server world upon its creation.

Corrected a bug that was causing the Server to send out liquid as water when it should have been lava.

Clients are now able to connect to ports other than 7777.

Slimes are synced better on multiplayer games.

Accessories now correctly sync between players.

Fixed a bug that would cause the player to get stuck on "Receiving Tile Data" when their spawn is placed near the world edge.

Added -join <ip>, -port <port>, and -pass <password> command line parameters to the client to enable auto-join of servers.

 

Misc.

The game window is now re-sizable while in windowed mode.

Full-screen resolution can now be changed in the options menu.

Pressing alt+enter to toggle full-screen mode will no longer bring up the chat window.

Fixed several bugs that would crash the game during world generation.

 

A Note for those of you who want to host a server but don't want to use the 'Host and Play' option. The server software is located in your steam folder where the Terraria.exe is. It can be launched from there.

 

http://www.terrariaonline.com/threads/1-0-3-change-log.19653/

Lenke til kommentar

Glimrende at jeg slipper å bruke wrapperen =)

Mye snaks i den patchen!

 

Ja, hadde vært flott om noen kunne satt opp en dedikert server.

 

 

Edit: Prøver å sette opp en server nå.

Folk kan prøve å koble seg til.

 

IP: 212.251.196.141:7777

Passord: bergen

Status: Offline

Endret av -Léon-
Lenke til kommentar

Har en dedikert server oppe 24/7. Bare å bruke den!

 

IP: ter5.no-ip.org

Port: 7777

Map Size: Large

Slots: 8 (Legger til flere om det blir mye aktivitet

Status: Online

 

Regler:

  • Ikke stjel andre spillere sine items/ressuserer, hvertfall ikke om disse er lagret i chest's eller lignende
  • Ikke ødelegg andre spillere sine bygninger/konstruksjoner
  • Oppfør dere! Mobbing, eller andre former for støtende oppførsel/språkbruk er ikke tilatt
  • Brudd på reglene kan føre til permanent ban.

 

Kos dere med Terraria, og kom gjerne med feedback om dere opplever noen problemer :)

Endret av Nutcaze
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Har en dedikert server oppe. Kun 6-slots akkurat nå, frem til jeg har testa hvor stabil den er. Bare å bruke den!

 

IP: ter5.no-ip.org

Port: 7777

Map Size: Large

Status: Online

 

Regler:

  • Ikke stjel andre spillere sine items/ressuserer, hvertfall ikke om disse er lagret i chest's eller lignende
  • Ikke ødelegg andre spillere sine bygninger/konstruksjoner
  • Oppfør dere! Mobbing, eller andre former for støtende oppførsel/språkbruk er ikke tilatt
  • Brudd på reglene kan føre til permanent ban.

 

Kos dere med Terraria, og kom gjerne med feedback om dere opplever noen problemer :)

 

Server tas ned for noen oppdateringer nå, er på nett igjen om ca. 30min.

Den har holdt seg stabil nå de siste dagene, og har ingen problemer. Denne blir derfor gående 24/7 hvis det er aktivitet der :)

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Har en dedikert server oppe. Kun 6-slots akkurat nå, frem til jeg har testa hvor stabil den er. Bare å bruke den!

 

IP: ter5.no-ip.org

Port: 7777

Map Size: Large

Status: Online

 

Regler:

  • Ikke stjel andre spillere sine items/ressuserer, hvertfall ikke om disse er lagret i chest's eller lignende
  • Ikke ødelegg andre spillere sine bygninger/konstruksjoner
  • Oppfør dere! Mobbing, eller andre former for støtende oppførsel/språkbruk er ikke tilatt
  • Brudd på reglene kan føre til permanent ban.

 

Kos dere med Terraria, og kom gjerne med feedback om dere opplever noen problemer :)

 

Server tas ned for noen oppdateringer nå, er på nett igjen om ca. 30min.

Den har holdt seg stabil nå de siste dagene, og har ingen problemer. Denne blir derfor gående 24/7 hvis det er aktivitet der :)

 

Akkurat nå i eksamenstiden prioriterer jeg dessverre ikke Terraria (eller Minecraft). Men om noen dager kommer jeg definitivt til å kople meg til denne serveren og spille så det ryker fra Terrariastøvlene (bokstavlig talt -> Hermes Boots :p)

Lenke til kommentar

Har en dedikert server oppe. Kun 6-slots akkurat nå, frem til jeg har testa hvor stabil den er. Bare å bruke den!

 

IP: ter5.no-ip.org

Port: 7777

Map Size: Large

Status: Online

 

Regler:

  • Ikke stjel andre spillere sine items/ressuserer, hvertfall ikke om disse er lagret i chest's eller lignende
  • Ikke ødelegg andre spillere sine bygninger/konstruksjoner
  • Oppfør dere! Mobbing, eller andre former for støtende oppførsel/språkbruk er ikke tilatt
  • Brudd på reglene kan føre til permanent ban.

 

Kos dere med Terraria, og kom gjerne med feedback om dere opplever noen problemer :)

 

Kjempeflott, sniker meg litt innom i ny og ne :)

Lenke til kommentar

Har en dedikert server oppe 24/7. Bare å bruke den!

 

IP: ter5.no-ip.org

Port: 7777

Map Size: Large

Slots: 8 (Legger til flere om det blir mye aktivitet

Status: Online

 

Tror jeg kommer til å henge på din server framfor min egen, hvor det lagget litt når man spilte.

 

Har laget meg et lite hus på serveren din + et annet hvor andre kan ta over om de føler for det heheh.

Lenke til kommentar

Server'n har vært nede i nesten hele dag grunnet problemer hos Telenor, men den skal nå være oppe igjen :)

 

Det har kommet ny versjon av terraria så du må oppdatere serveren din ;)

Takk for det, har ikke starta opp Terraria enda i dag så hadde ikke fått det med meg! Server går ned for update, online igjen om 10min!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...